بازار صادرات گونی کنفی عمده

گونی از جمله ملزومات لازم در بسته بندی و نگه داری فله ای مواد خوراکی و محصولات کشاورزی چون حبوبات، برنج، سیب زمینی و غیره می باشد که کیفیت آن باید در حد استاندارد و آن کیفیت را داشته باشد، از این رو تولید کنندگان آن را در کیفیت حداکثری در انواع جنس و اندازه تولید و قیمت متناسب به بازار فروش عرضه می نمایند. یکی از انواع جنس گونی، گونی کنفی عمده می باشد که بیشترین کاربردش در نگه داری مواد غذایی خشک و هم چنین صنعت قیر کاری است.

بازار صادرات گونی کنفی عمده

ویژگی های گونی کنفی اصل

ویژگی های گونی کنفی اصل گونی کنفی اصل به صورت ابعاد مختلف تولید و وارد بازار می شود، این نوع گونی ها به صورت رولی با متراژ های متفاوت می باشند که برای صنایع بزرگ کاربرد دارند همچنین میتوان گفت گونی قند مرغوب باید ظاهری آراسته و دوختی باکیفیت داشته باشد که این عامل در فروش محصول بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

جنس الیاف طبیعی کنف به کاربرده شده در این نوع گونی ها منعطف می باشد که میزان انعطاف و چسبندگی گونی را بالا می برد، زیرا همان طور که می دانید قابل انعطاف بودن گونی در بسته بندی مواد مختلف از اهمیت ویژه ای برخوردار است و کار با آن را راحت تر خواهد کرد.

متریال به کار رفته همان طور که گفته شده از الیاف کنف طبیعی مرغوب می باشد از مزیت این نوع جنس گونی ها، ورود و خروج جریان هوا می باشد که این امر در بسته بندی مواد غذایی مانع کپک زدگی آن ها می شد ودر نتیجه از اهمیت بالایی برخوردار است.

نخ گیاه کنف از قدیم الایام به دلیل مقاومت بالایی آن در مقابل وزن زیاد و خایت کشسانی بالا در کاربردهای مختلف استفاده می شده است،امروز نیز این خاصیت باعث شده در امر تولید گونی از آن استفاده شود.

طرح های متنوع گونی کنفی

طرح های متنوع گونی کنفی همان طور که می دانید گونی ها با توجه به کارایی و کاربرد آن در انواع جنس و سایز تولید و روانه بازار می گردند، از این رو در انتخاب گونی باید متناسب به نیاز خود اقدام به خرید آن کنیم در ادامه به چند مورد از انواع گونی پرداخته می شود:

گونی متری پارچه ای: این نوع گونی بیشتر برای نگه داری فله ای مواد غذایی خشک از جمله حبوبات کاربرد دارد که از ورود گرد وغبار به این مواد و هم چنین حشرات موزی جلوگیری می کند.اغلب جنس به کار رفته در این نوع گونی ها نخ یا همان پنبه می باشد که از لحاظ سلامت محصول و بهداشتی بودن نیز می تواند نکته ی مثبتی باشد.

توزیع گونی کنفی صادراتی و تنوع بالا موجب می شود که افراد زیادی این محصولات را تهیه کنند و آنها را مورد استفاده قرار دهند که یکی از بهترین کالاهای شناخته شده در بازار جهانی می باشد و انواع بسیار گوناگونی داشته است.

گونی پلاستیکی متری: این نوع گونی نیز از جمله گونی های کار آمد می باشد که در اکثر موارد در کارخانه های تولید مصالح ساختمانی چون گچ و سیمان کاربرد دارد، علاوه بر آن در کارخانه های تولید آرد نیز از این گونی ها استفاده می شود، اما عمده کاربرد این مدل گونی ها در بخش کشاورزی و برای بسته بندی محصولات کشاورزی چون برنج، گندم، سیب زمینی، پیاز و غیره است.جنس این نوع گونی از الیاف پلاستیکی می باشد که از جمله گونی های مقرون به صرفه و اقتصادی است.

گونی کنفی: این نوع گونی از قدیمی ترین گونی ها می باشد که مزیت ویژه آن باعث استفاده در طی قرن های گذشته است، از جمله طبیعی بودن جنس آن، سبک بودن، مقاومت بالای آن، ورود و خروج هوا .

قیمت خرید گونی کنفی عمده

قیمت خرید گونی کنفی عمده از آنجا که کشور ایران یکی از کشورهای پیشرو در امر تولید انواع محصولات فله ای در انواع صنایع می باشد از این رو نیاز به گونی در این صنایع امری حتمی می باشد، این مرکز نیز به عنوان شرکت پخش و فروش گونی کنفی با نظر به این نکته سعی در تولید و توزیع و صادرات انواع گونی چون گونی کنفی رنگی صادراتی در تمام نقاط کشور و مناطقی از خاورمیانه می باشد.

این بازرگانی سعی دارد، بهترین گونی کنفی رنگی را با کیفیت کامل و مرغوبیت بالا به صورت مستقیم و با حذف واسطه ها و دلالان بازاری با قیمت خرید گونی مناسب و مقرون به صرفه در اختیار مشتریان قرار دهد؛ تنها هدف این بازرگانی رفع نیاز های مردم با پرداخت هزینه های کم و در کمترین زمان می باشد و محصولات خود را از جمله انواع گونی را به صورت الکترونیکی و در کوتاه ترین زمان ممکن در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.