بازار پخش گونی ضخیم

گونی ضخیم یکی از محصولاتی است که امروزه کاربرد زیادی در صنایع مختلف دارد از این گونی ها و کیسه ها در جمع آوری محصولات کشاورزی مانند جو ،گندم ،کاه و پنبه و دیگر محصولات کشاورزی و ارد،سبزی،… استفاده می شود. سایت ما افتخار تولید و توزیع انواع گونی را دارا می باشد که توانسته با استفاده از مرغوبیت و کیفیت خود اعتماد بسیاری از فروشندگان و مصرف کنندگان را به خود اختصاص دهد.

بازار پخش گونی ضخیم

نکاتی درمورد ویژگی های گونی باکیفیت

نکاتی درمورد ویژگی های گونی باکیفیت

گونی نخی انواع بسیار مختلفی دارد که عموماً برای جابجایی و حمل برنج کار بسیار آسان و با کیفیت می باشد هرچه استخدام گونی نخی حبوبات بیشتر باشد قطعاً خرید آن نیز بیشتر خواهد بود اما گونی نخی و پلاستیکی چگونه تولید می شود شما نیز می توانید برای کسب آگاهی بیشتر با ما همراه باشید؛

اولین و مهمترین ویژگی در تهیه گونی با کیفیت بودن آن می باشد هر چه در فرآیند تولید گونی پلاستیکی از مواد اولیه درجه یک و بهتری استفاده شود قطعاً گونی های تولید شده نیز کیفیت بسیار عالی و همچنین استحکام و طول عمر بسیار طولانی تری خواهند داشت و تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان حبوبات تمایل بیشتری خواهند داشت که این گونی را تهیه نمایند.

برای تهیه و عرضه گونی حبوبات ابتدا باید مواد اولیه آن که عموماً از پلاستیک های بسیار مخصوصی می باشد که در آزمایشگاه های ما تحت نظر کارشناسان تولید می شود توسط دستگاه های صنعتی تمام خود کار ذوب نموده و پس از ذوب نمودن کیفیت آن از نظر کارشناسان مورد بررسی قرار گرفته می شود.

در مرحله بعدی و دستگاه های قالب زنی گونی های پلاستیکی در سایزهای بسیار یکسان برش زده می شود و پس از تولید گونی های اولیه کیفیت آن از نظر استحکام و همچنین طول عمر تحت نظر کنترل کیفی قرار گرفته می‌شود و اگر کیفیت آن نیز تایید شود به مرحله بعدی فرستاده می شود. گونه های پلاستیک عموماً در رنگ های ساده و یا طرح های مختلف تولید می شود و در پایان کار اگر نیاز به طرح های مختلف باشد بر روی این گونه ها زده می شود و آماده ارائه به مشتریان می باشد.

صادرات عمده گونی ضخیم

صادرات عمده گونی ضخیم

ما به عنوان یکی از بزرگترین مراکز کارخانه گونی پلاستیکی محصولات خود را به صورت اینترنتی به فروش می رسانیم تا دلالان و واسطه ها از میان برود و مشتریان بتوانند مستقیماً با ما در ارتباط باشند و کالای مورد نیاز خود را به راحتی با قیمتی بسیار مناسب و ارزان تر از بازار سفارش دهند.

شما می توانید برای آگاهی از قیمت گونی پلاستیکی و غیر پلاستیکی از جمله نخی و کنفی و خرید عمده گونی از طریق لینک زیر با کارشناسان فروش این مجموعه در ارتباط باشید همچنین پس از سفارش در محلی که خودتان مشخص نموده اید تحویل بگیرید

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.