تامین کنندگان گونی کیسه ای پلاستیکی

گونی یکی از کاربردی ترین وسایل در صنایع غذایی و شیمیایی و …. می باشد که دارای جنس و اندازه های مختلفی است و با توجه به کارایی مطلوب از فروش بالایی برخوردار می باشد و متقاضیان زیادی دارد، این روز ها تأمین کنندگان گونی کیسه ای پلاستیکی این محصول را با بهره گیری از مواد اولیه درجه یک و توسط تجهیزات مدرن طراحی و تولید می کنند و با بهترین کیفیت عرضه می نمایند.

تامین کنندگان گونی کیسه ای پلاستیکی

مشخصات مهم گونی کیسه ای پلاستیکی

مشخصات مهم گونی کیسه ای پلاستیکی گونی پلاستیکی با استفاده از مواد مختلفی مانند پلی پروپیلن، پلی اتیلن و لیمنت و .. تولید می شود که دارای وزنی سبک و حمل بسیار آسانی می باشد، این گونی دارای بافتی محکم و مقاوم است و در برابر‌ پارگی مقاومت خوبی داشته و تحمل وزن بالا را دارد همچنین قابلیت انواع چاپ بر روی این کیسه وجود دارد و از دوخت محکمی برخوردار می باشد، این محصول در برابر تغییرات دمایی مقاوم بوده و نوع لمینت آن دارای خاصیتی ضد آب می باشد و انواع محصولات غذایی و .. را در برابر رطوبت محافظت می کند.

گونی پلاستیکی سبز مختلف تولید شده از متریال‌هایی مانند پلاستیک و کنف، مهم‌ترین ملزوماتی هستند که در صنایع مختلف تولیدی، برای نگهداری، جابجایی و عرضه انواع مواد غذایی، متریال صنعتی و مواد معدنی استفاده می‌شوند.

انواع گونی باکیفیت در مقابل نور خورشید و نفوذ حشرات موذی مقاومت بالایی دارد و با توجه به متنوع بودن در ابعاد و ضخامت مشتری بر حسب نوع کاربرد و نیاز خود به آسانی می تواند محصول مورد نظر را انتخاب و خریداری نماید و امروزه انواع گونی پلاستیکی با توجه به ویژگی های مثبت فراوان توانسته است مورد پسند مشتریان زیادی واقع شود و فروش خوبی‌ داشته باشد، بسیاری از کارخانه های تولید کننده آرد، غلات و خشکبار و … از خریداران این گونی به شمار می آیند.

مرکز تولید گونی کیسه ای پلاستیکی

مرکز تولید گونی کیسه ای پلاستیکی در حال حاضر شرکت های تولیدی متعددی در شهر های مختلف کشور در حوزه تولید انواع گونی پلاستیکی مشغول فعالیت می باشند و برای تهیه این محصول از بهترین مواد پلیمری استفاده می کنند و از دستگاه های پیشرفته در طراحی و تولید این محصول بهره می برند و آن را در ضخامت و سایز های مختلف مطابق با استاندارد های مربوطه تولید نموده و راهی بازار فروش در داخل و خارج از کشور می کنند.

کیسه زباله رولی جنس دو لایه دارند و به همین خاطر ضخامت آن ها بسیار مطلوب است.

هدف این تولید کننده ها عرضه محصولی با دوام و عملکرد عالی می باشد تا بتوانند ضمن کسب رضایتمندی مشتری فروش خوبی از محصولات تولیدی خود داشته باشند و برخی از آنها در این امر بسیار موفق بوده و توانسته اند علاوه بر عرضه انواع گونی در بازار های داخلی آن را با در ضمانت به بسیاری‌ از کشور های اطراف صادر نمایند که با توجه به کیفیت مرغوب در آنجا نیز بسیار پرفروش است و مشتریان زیادی دارد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.