توزیع انواع گونی متری

کارخانجات گونی بافی به عنوان بزرگترین توزیع کننده انواع گونی متری در کشور فعالیت داشته و این محصول را به صورت مستقیم و عمده در اختیار خریداران عزیز قرار می دهد. لازم به ذکر است بدانید این کیسه های گونی به صورت رول های متری و فله قابل تهیه بوده از آنجایی که بهترین متریال در تولید آنها به کار می رود، همواره کیفیت بسیار عالی داشته و مشتری از خرید خود مطمئن خواهد بود.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

توزیع انواع گونی متری

معرفی انواع گونی متری

معرفی انواع گونی متری گونی جز مهم‌ترین لوازمی است که در صنایع گوناگون استفاده می‌ شود و مهمترین کاربرد آن برای جابجایی انواع محصولات کشاورزی، مواد غذایی و صنعتی و غیره است. معمولاً از انواع مختلف این محصول می‌ توان به گونی هایی که با منشاء طبیعی و گونی هایی که با الیاف مصنوعی تولید شده، اشاره نمود. نمونه‌ اول آن جز گونی طبیعی است که قابلیت بازیافت داشته و جهت جابجایی مواد غذایی و خوراکی از آنها استفاده می شود.

گونی های نخی گونی است که از گیاهی به نام جوت ساخته می‌ شود و برای نگهداری حبوبات و شکر به دلیل منافذ باز و قابلیت تنفس، گزینه مناسبی می باشد. گونی های کنفی هم از گیاه کنف ساخته شده که بافت کلفت تر داشته و از لحاظ داشتن منافذ هم نسبت به گونه‌ای نخی درشت تر است.

گونی پلاستیکی سبز مختلف تولید شده از متریال‌هایی مانند پلاستیک و کنف، مهم‌ترین ملزوماتی هستند که در صنایع مختلف تولیدی، برای نگهداری، جابجایی و عرضه انواع مواد غذایی، متریال صنعتی و مواد معدنی استفاده می‌شوند.

نمونه های بعدی گونی های قیرگونی بوده که معمولاً محصول از جنس نخی است که دارای سوراخهایی با دهانه باز است و پرفروش ترین نمونه های قیرگونی جهت استفاده در عایق سازی است. نمونه های بعدی گونی ساختمانی است که پارچه های زبر داشته به صورت رول است و همچنین جز گونی های درجه دو بوده که به راحتی با قیر آغشته شده و یک پوشش عایق را ایجاد می‌کند.

به طور کلی تمام این گونی ها، کیسه های بادوام و محکم هستند که جهت حمل انواع محصولات به کار گرفته شده و در سایز های گوناگون تولید می گردد. معمولاً گونی هایی که از الیاف طبیعی و و قابل بازیافت تولید شده، جهت مصارف صنعتی و غیرصنعتی استفاده بیشتری داشته و همچنین قابلیت چاپ روی آنها راحت تر است.

بازار خرید گونی متری

بازار خرید گونی متری از آنجایی که گونی ها جز مهمترین محصولات در صنایع گوناگون جهت حمل و نقل، عایق کاری و غیره است، همواره فروش بالایی را به خود اختصاص داده و به جرأت می‌ توان گفت که بازار خرید گونی هم همانند سایر محصولات کشاورزی و ساختمانی پر رونق است.

کیسه زباله رولی جنس دو لایه دارند و به همین خاطر ضخامت آن ها بسیار مطلوب است.

در این بازار می توان به نمونه های مختلفی از محصول دست پیدا کرد و آن را طبق نیاز و سلیقه خود خریداری کرد. این گونی ها با جنس های مختلف و درجه‌بندی های گوناگون همچنین سایز و ابعاد متعدد به فروش رسیده و بر اساس نیاز مشتری به صورت فله و جزئی می توان آن را تهیه کرد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.