تولید مستقیم گونی نخی

استفاده از گونی نخی همچنان جهت استفاده های مختلف رایج می باشد. این نوع از گونی ها از پارچه کنفی تولید شده و دارای استحکام بالایی می باشند و از آنها در جابجایی وسایل و مواردی که نیاز به دوام بالا می باشد، استفاده می گردد. این گونی ها همچنین برای نگهداری مواد غذایی که نیاز به ورود جریان هوا دارند نیز استفاده می گردد. مجموعه ما در زمینه تولید مستقیم گونی نخی فعالیت دارد و با ارائه محصولی با کیفیت در خدمت متقاضیان محترم می باشد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

تولید مستقیم گونی نخی

مشخصات فنی گونی نخی

مشخصات فنی گونی نخی همانطور که اشاره شد این گونی ها از نخ کنف تولید شده و دارای مقاومت بالایی می باشند. مقاومت و دوام بالای گونی نخی باعث شده است که همچنان در بسیاری از موارد جهت جابجایی وسایل از آن ها استفاده گردد. این گونی ها به دلیل این که از نخ کنف تولید شده‌اند، برای نگهداری برخی مواد غذایی مانند برنج نیز بسیار مناسب می باشند چراکه به راحتی تبادل هوا داخل این گونی ها انجام می گیرد.

این گونی ها به خاطر داشتن قیمت ارزان در انجام قیر گونی، تزیینات، ساختمان سازی و بسیاری از موارد دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرند. این گونی ها در اندازه های مختلف تولید و عرضه می شوند مثلاً گونی 10 کیلویی، 20 کیلویی و … . در انجام قیرگونی باید از گونی های نخی با کیفیت و یکدست و نیز بدون پارگی استفاده کرد چراکه کیفیت بالا و سالم بودن گونی در انجام این کار باعث عمر بالای قیرگونی و کیفیت بهتر آن خواهد بود.

این گونی ها به دلیل داشتن ظاهری قدیمی و داشتن جلوه ای نوستالژیک، می‌توانند در تزیینات نیز کارآیی فوق‌العاده‌ای داشته باشند و شما می توانید با پرداخت هزینه ای اندک و داشتن مقداری ابتکار عمل و خلاقیت، با استفاده از این گونی ها و استفاده از برخی متریال های دیگر، یک دکوراسیون جذاب برای محیط کار یا در اتاق منازل ایجاد نمایید. پس نتیجه می گیریم این گونی ها با داشتن ظاهری ساده و قدیمی و همچنین قیمتی ارزان، کاربردهای فراوانی دارند.

سفارش عمده گونی نخی

سفارش عمده گونی نخی مجموعه ما در زمینه تولید و عرضه عمده گونی ارزان نخی فعالیت دارد و محصولی با کیفیت عرضه می نماید. مشتریان عزیز جهت سفارش عمده این گونی ها می توانند به صورت حضوری به مجموعه ما مراجعه نمایند و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های این مجموعه تماس حاصل نمایند. قیمت مناسب و کیفیت بالای محصولات ما باعث شده است تا بتوانیم رضایت مشتریان و مصرف کنندگان محترم را حاصل نماییم. رضایت شما مشتریان از محصولات ما باعث افتخار این مجموعه می باشد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.