خرید عمده گونی نخی شیراز

گونی نخی درجه یک محصولی است که توسط تولید کننده معروف و شناخته شده این محصول در کشور و با برند خاص تولید می‌شود و پخش و توزیع آن در سراسر کشور انجام می گیرد به طوری که فروشندگان انواع گونی با کیفیت بالای این محصول آشنا هستند و مستقیماً می توانند نیاز خود را از طریق آن تامین کنند و به این ترتیب تولید کننده گونی پلاستیکی با قیمت بسیار مناسب نیاز خریداران در داخل و صادر کنندگان را به خوبی تامین می کند.

خرید عمده گونی نخی شیراز

بررسی ابعاد انواع گونی کنفی

بررسی ابعاد انواع گونی کنفی

گونی مشکی و وسیله ای است که از گذشته دور تولید شده و کاربرد بسیار زیادی نیز دارد و این محصول بسته به جنس آن می تواند کاربردهای زیادی به داشته باشد؛ این گونی بر اساس جنسی که دارد از کاربرد معینی برخوردار است به عنوان مثال گونی های کنفی هم می‌توانند برای نگهداری خشکبار مانند دانه‌های حبوبات استفاده شوند و هم این که برای قیر و گونی و عایق سازی پشت بام مورد استفاده قرار بگیرند و این گونی ها را برای ایزوله کردن کف سرویس بهداشتی و حمام به کار می روند.

از انواع گونی های دیگر می توان به گونی های پلاستیکی اشاره کرده که امروزه سهم قابل توجهی از بازار را به خود اختصاص داده اند و این محصولات می توانند کاربرد بسیار زیادی داشته باشند از جمله این که می‌توانند برای نگهداری غلات و حبوبات و بسیاری از محصولات کشاورزی به کار روند همچنین از آنها برای نگهداری میوه های خشک استفاده می شود و مواد خوراکی که درصد ماده خشک بالایی دارند و نفوذ رطوبت به آنها می تواند کیفیت شان را تحت تاثیر قرار دهد را می توان در این گونی ها نگهداری کرد.

از انواع دیگر این محصولات می توان به گونی نخی اشاره نمود که سهم چندانی از بازار گونی را به خود اختصاص نداده زیرا این گونی ها از قیمت بالایی برخوردارند و معمولاً برای نگهداری محصولات گرانقیمت مانند برنج های ایرانی از آنها استفاده می شود و معمولاً ابعاد آنها کوچک است و گنجایش کمی نیز دارند.

گونی پلاستیکی چه خصوصیاتی دارد؟

گونی پلاستیکی چه خصوصیاتی دارد؟

در ساخت گونی ۱۰ کیلویی استانداردهای بسیار زیادی وجود دارد که از جمله آنها می‌توان به تراکم این محصولات اشاره کرده به این معنی که این گونی ها دارای فشردگی قابل توجهی در بافته هستند و به این ترتیب نوعی عایق را ایجاد کرده‌اند که امکان نفوذ هوا و رطوبت به درون آنها وجود ندارد و به همین دلیل است که این گونی ها دارای کاربرد زیادی هستند و استفاده زیاد از آنها می‌شود.

از دیگر استانداردهای موجود در ساخت این گونی ها می توان به ابعاد آنها اشاره کرده که معمولاً در سایزهای کوچک، متوسط و بزرگ تولید می‌شوند و سایز کوچک این محصولات بیشتر برای نگهداری دانه ها و برخی از مصالح ساختمانی مورد استفاده قرار می‌گیرند و سایز متوسط این گونی ها نیز بیشتر برای نگهداری و بسته‌بندی نمونه‌های مشابه آن استفاده می‌شود اما سایز بزرگ این محصولات نیز با ابعاد استاندارد و مشخص می تواند برای نگهداری کاه و علوفه بسیار مناسب باشد هر چند گاهی از این گونه ها به عنوان پوشش و عایق نیز استفاده می شود.

در ساخت این گونی ها حتما باید از نخ های پلی استر محکم استفاده شود چون یک طرفه گونی ها باید دوخت داشته باشد تا بتوانند محصولات و کالاها درون آن باقی بمانند و استفاده از نخ های الیاف طبیعی برای این موارد مناسب نبوده بلکه از نخ های پلی استری محکم در دوخت یکی از انتهای این گونه ها استفاده می شود و به این ترتیب کیفیت نخ مورد استفاده اهمیت بسیار زیادی دارد.

عوامل موثر در تجارت گونی ایزوگام

عوامل موثر در تجارت گونی ایزوگام

استفاده از گونی ضد آب به عنوان گلدان ابتکار و خلاقیت بسیار جالبی است و این کاربرد در مورد گونه های پلاستیکی بیشتر هم مصداق دارد که می‌توانند آب را در خود نگه دارند و با این کار محیط مناسبی را برای رشد گیاه فراهم می آورند.

به جای خرید گلدان های پلاستیکی بزرگ و گرانقیمت یا استفاده از گلدان های نه چندان محکم چینی و سرامیکی می توان گونی را به عنوان گلدان در برخی مکان‌ها مورد استفاده قرار داده و به این شکل هم در هزینه ها صرفه جویی می شود و هم این که این گونی ها راحت تر تجزیه شده و بازیافت آنها نسبت به بسیاری از گونی های پلاستیکی دیگر زمان کمتری نیاز دارد چون به طور مستمر در مجاورت آب و خاک قرار گرفتند با این حال تا زمانی که گیاه و درخت درون آن است هیچگونه تغییری در کیفیت آنها رخ نخواهد داد.

با توجه به اینکه ابعاد بسیار مختلفی از این گونی ها وجود دارند سایز کوچک و متوسط آنها را می‌توان در این گلدان ها استفاده کرد و به این ترتیب می‌توان حتی از این گلدان ها برای گل و درختچه ها استفاده کرده و گزینه های بسیار مناسبی برای نگهداری گل ها در محیط هایی مانند گلخانه ها هستند.

کیسه گونی وزن بسیار سبک و جابجایی فوق العاده راحتی دارد و می‌تواند تعداد زیادی از این گونه ها را به راحتی جابجا نمود و در نتیجه این محصول تاثیری بر وزن نهایی گلدان نخواهد داشت بنابراین باعث می شود که حمل و نقل گلدان آسان تر انجام شود.

عمده فروشی گونی نخی شیراز

عمده فروشی گونی نخی شیراز

انواع مختلفی از گونی آردی با قیمت مناسب در مرکز پخش این محصول موجود بوده و کسانی که به این گون به تعداد بالا نیاز دارند می‌توانند از طریق همین سایت نسبت به سفارش آن برای خود اقدام نمایند؛ این سایت توسط همین مرجع به خریداران معرفی و به این ترتیب مشتری می تواند با مراجعه به آن انواع مختلف نمونه های این محصول را مشاهده کنند و از بین آنها گزینه ای را که مناسب تر می باشد درخواست دهد.

این مرجع گونی پلاستیکی ۵۰ کیلویی و نمونه های بسیار مناسبی را برای ارائه در نظر گرفته است و شرایطی را فراهم کرده تا خریداران بتوانند بسیار آسان به گونی پلاستیکی اصفهان دسترسی داشته باشند و به این ترتیب نیاز خود را تامین کنند.

این مرجع به عنوان شرکت گونی ضدآب نیازهای مشتریان را برای بهترین ها در تعداد بالا تامین می کند و به این شکل صادر کنندگان می توانند بدون کمترین نرخ گونی پلاستیکی ضد آفتاب و نمونه های دیگر را استعلام کرده و با دسترسی همیشگی به این محصول بتوانند برای آن بازاریابی کرده و هر مقدار از سفارش مشتریان خود را در زمانی کوتاه با تامین کالا از مرجع پخش تامین کنند.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.