خرید مستقیم گونی ضخیم به صورت اینترنتی

گونی یک نوع پارچه­ ی زمخت و نسبتا محکم است که برای ساختن کیسه های با دوام و مقاوم استفاده می شود. گونی برای حمل انواع محصولات همانند محصولات کشاورزی و ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد که در سایز های دلخواه تولید می شوند.در صنایع مختلف بسته بندی ویژگی های خاص خود را دارد اما بیشتر صنایع برای بسته بندی محصولات خود از نوع گونی ضخیم استفاده می کنند. با توجه به جنس مواد اولیه که قرار است بسته بندی شود، نوع، جنس و شکل گونی ها با هم تفاوت دارند. تولیدکنندگان گونی نیز با توجه به نیاز مشتریان خود برای تولید محصولات در ابعاد و شکل های مخلتف و از همه مهم تر متریال متنوع تلاش می کنند. گونی های پارچه ای و بومی از رایج ترین گونی هایی هستند که با الیاف طبیعی ساخته شده اند. این نوع از گونی ها معمولا از جنس نخی سنتی، پنبه ای ارگانیک و پنبه ای بازیافتی می باشند خوبی استفاده از گونی های نخی قابلیت استفاده زیاد از این نوع گونی است. این نوع کیسه ها تجدید پذیر و مناسب محیط زیست هستند. هر کیسه نخی تا131 بار قابلیت استفاده دارند.خوشبختانه با توجه به پیشرفت فناوری امروزه تولیدکنندگان ایرانی این فرصت را دارند که علاوه بر گونی های کنفی متداول و قدیمی گونی های پلاستیکی، کاغذی و شیشه ای را تولید و به دیگر تولیدگنندکان عرضه دارند. هر کدام از این محصولات برای بسته بندی محصول خاص و مورد نظر مشتریان طراحی و تولید می شود.استفاده از انواع گونی پارچه ای و کنفی از قدیم الایام در کشورهای مختلف رواج داشته است . اولین کارخانه تولید گونی در ایران نیز از سال ۱۳۱۱ در رشت افتتاح و مشغول فعالیت شد و انواع گوی کنفی و پارچه ای تولید کرد.. استفاده از گونی کنفی و پارچه امروز مقرون به صرفه نمی باشد .اما همچنان در برخی از محصولات غذایی مانند نمک و برنج از کیسه گونی پارچه ای استفاده می کنند .گونی پارچه ای امروزه از پارچه های مختلفی تولید می شود مانند پارچه متقال یا پارچه فلامنت که با توجه به سفارش مشتری امکان چاپ و دوخت آن با قیمت مناسب وجود دارد.گونی های نخی انواع مختلفی دارند از جمله گونی نخی فیبری ، گونی نخی کنفی و گونی نخی کالیکو که بسیار با دوام و مقاوم میباشد و قابل شستشو با آب است.

خرید مستقیم گونی ضخیم به صورت اینترنتی

فرایند تولید گونی شیشه ای

فرایند تولید گونی شیشه ای در تولید و عرضه انواع گونی ها به منظور بسته بندی کالا ها یا فراورده هایی که نیاز اساسی مشتری که داخل کیسه را رویت نماید از گونی های بی رنگ یا شیشه ای استفاده میکنند. از بهترین محصولاتی که با اینگونه گونی ها تولید میشوند میتوان موارد زیر را نام برد:

1: گونی های ساده که در ابعاد و سایز های مختلف تولید میشود از عرض 30 سانت تا عرض 120 سانت. انواع کاربرد این گونی های شفاف:

1-برای فراورده های کشاورزی همانند سیب زمینی، شلغم، لیمو امانی و لیمو خشک و …

2-برای محصولات پروتئینی نظیر سوسیس و کالباس

3-به دلیل شفافیت و قیمت مناسب این گونی ها مورد توجه مصرف کنندگان کشور های همسایه قرار گرفته است و هم اکنون این نوع گونی صادراتی توسط شرکت های صنعتی گونی در سراسر منطقه خاورمیانه صادر می گردد.

4-گونی برنج با چاپ و بدون چاپ و گونی شکر

5-گونی برای انواع پودر صنعتی (پودرات شیمیایی نیترات کلسیوم و آمونیوم فسفات، آمونیوم بای فلوراید)

6-به کار بردن برای مصالح ساختمانی

از مزایای استفاده از گونی های شیشه ای:

1- مشخص بودن مواد موجود داخل گونی شیشه ای

2-قابل استفاده برای محصولاتی که نیاز به تبادل هوا دارند و نباید رطوبت به آن ها برسد

3-قابلیت تبدیل به گونی های لمینت

4-استفاده از مواد خالص و درج یک برای تهیه این گونی ها به منظور افزایش کیفیت و شفافیت

5-دارای مقاومت بالا برای انواع خدمات چاپ روی گونی های شیشه ای و قابلیت چاپ در عرض و طول های مختلف بر روی این گونی ها

رنگ های مختلف گونی صنعتی

رنگ های مختلف گونی صنعتی گونی های مورد استفاده صنایع مختلف در انواع رنگ های سفید، زرد ،سبز، و هفت رنگ و … تولید و عرضه میشوند و میتوان با سفارش رنگ مد نظر خود سفارش خود را در فروشگاه ها و کارخانجات تولید گونی ها ثبت کرد.

راهکارهای افزایش سود حاصل از صادرات گونی

راهکارهای افزایش سود حاصل از صادرات گونی بسیاری از مشتریان به صورت سالیانه و عمده اقدام به سفارش تولید گونی پلاستیکی یا نخی همراه با چاپ لوگو و مشخصات محصول مورد نظر بر روی آن می نمایند. مانند کارخانجات سیمان یا گچ و محصولات باغی و همچنین جهت صادرات بسیاری از کشورهای همسایه با توجه به ارزان و مناسب بودن قیمت تولید انواع کیسه گونی پلاستیکی در ایران، به کارخانجات تولید انواع گونی پلاستیکی در تهران و اصفهان و تبریز و اهواز و بندرعباس مراجعه می کنند.به منظور افزایش سود حاصل از فروش گونی های شیشه ای و پارچه ای از متریال و جنس درجه یک، درجه دو و درجه سه استفاده می شود و در قیمت های متفاوت و مناسب عرضه و تولید میشوند.برای افزایش فروش و سودحاصل از آن میتوان به دو صورت آنلاین(اینترنتی) و حضوری محصولات متنوع خود را معرفی کرد و به راحتی بازار مناسبی برای مشتریان ایجاد کرد که گونی عمده مورد نظر خود را با توجه به بودجه و درخواست خود خریداری کنند.کشورهای همسایه با توجه به رشد روز افزون صنایع در آن کشورها و همچنین جهت حمل و نقل و بسته‌بندی محصولات فله در کشاورزی و صنایع و تولیدات غذایی از انواع گونی پلاستیکی و نخی ستفاده می کنند .از جمله این کشورها که در سال های گذشته اقدام به خرید و سفارش انواع گونی پلاستیکی در ایران نموده اند عبارتند از : گرجستان ، پاکستان ، عراق، روسیه،امارات و ارمنستان

پخش عمده گونی ضخیم با نازل ترین قیمت

پخش عمده گونی ضخیم با نازل ترین قیمت ضمن اینکه قیمت خرید مواد اولیه تولید گونی در بازار آزاد بسیار بالاتر می باشد که با توجه به میزان عرضه و تقاضا دچار نوسانات می شود .پس قیمت تولید انواع کیسه گونی در تهران و قزوین و تبریز و دیگر شهرها با توجه به نوع ماشین آلات و قیمت مواد اولیه تفاوت دارد . جهت اطلاع از قیمت انواع گونی می توانید با مشاورین فروش این مجموعه بصورت شبانه روزی و حتی در ایام تعطیل تماس بگیرید و از نحوه ثبت سفارش و خرید و پرداخت و سفارش و چاپ مشخصات بر روی گونی مطلع شوید . به طور معمولا فروش گونی ها به صورت عمده میباشد و مشتریان جنس مورد نظر خود را در تعداد بالا خریداری میکنند.برای خرید گونی ها میتوان بصورت انلاین نازل ترین قیمت را با اطلاع کامل از مواد به کار برده شده بررسی کرد و پس از کسب مشاوره توسط فروشندگان سایت ها و مقایسه با رضایت کامل خریداری کنید.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.