سفارش گونی برنج ساده

سفارش گونی برنج ساده در سایزهای مختلف از سراسر مناطق ایران انجام می شود و مشتریان می توانند برای ثبت سفارش این محصول به صورت اینترنتی و آنلاین اقدام کنند گونی پلاستیکی کیلویی به صورت کاملا استاندارد و مورد تایید تولید شده و بسیار با دوام و محکم می باشد گونی برنجی از محصولات کاربردی است که در کیفیت های گوناگون تولید می شود. این گونی قیمت های مختلفی دارد، چون برندهای تولید شده از این گونی ها متفاوت است، از این رو جنس و کیفیت هم فرق می کند. خرید و فروش انواع گونی برنجی از این مرکز بزرگ امکانپذیر است و امکان خرید با شرایط بهتر برایتان فراهم است.

سفارش گونی برنج ساده

مزایای استفاده از گونی برنج ساده

مزایای استفاده از گونی برنج ساده تولید گونی برنج در کشور ما بسیار زیاد است و از سالهای قدیم انواع این کیسه ها برای بسته بندی مواد غذایی و محصولات دیگر وارد بازار می شده است. این گونی ها در جنس های مختلفی تولید می شوند که امروزه می توان با بالاترین کیفیت ممکن آنها را خریداری کرد.

گونی برنج در مدل های ساده و طرحدار تولید می شود که بیشتر مشتریان بدنبال نمونه های ساده هستند تا بتوانند محصولات و مواد غذایی را با آن حمل و نقل کنند. جنس این گونی ها بیشتر پلاستیکی می باشد که دارای برندها با کیفیت و مرغوبیت بالایی است. کیسه برنج ساده از اندازه های متفاوتی برخوردار است که می توان با آن ظرفیت های مختلف را بسته بندی کرد.

کیسه گونی ساده برنج از دوخت محکمی و خوبی برخوردارند و در مقابل آب زود پاره نمی شوند. این گونی ها کارایی و کاربرد بسیار زیادی دارند که علاوه بر مواد غذایی برای محصولات شیمیایی و صنعتی هم بکار می روند. برای همین استفاده از آنها در زمین های کشاورزی، کارخانه ها و شرکت ها زیاد می باشد.

این کیسه ها بسیار بادوام و مقاوم هستند و بخاطر وزن سبکی که دارند فروش آنها نیز بیشتر است. برخلاف کیسه های طرحدار نمونه های ساده از قیمت کمتری برخوردارند. از مهمترین مزایای این کیسه ها این است که می توان هر برند و لوگو را روی آن نوشت. برای همین بیشتر افراد از گونی های ساده استفاده می کنند تا بتوانند برند محصولات خود را روی آن چاپ نمایند.

صادر کننده گونی پلاستیکی نمای ساختمان ضخیم است و جدیدترین انواع گونی روز را به صورت تضمینی به مشتریان عرضه می کند، امکان خرید کالا از طریق تماس تلفنی و فروشگاه های آنلاین و اینترنتی فراهم شده است

عرضه مستقیم گونی برنج ساده

عرضه مستقیم گونی برنج ساده خرید و فروش انواع گونی برنج ساده در ابعاد و اندازه های مختلف با بهترین برند انجام می شود. این گونی ها بطور مستقیم در کشور عرضه می شود و تقاضای خرید بالایی نیز دارد. قیمت گونی برنج متفاوت است و اگر بخواهید گونی متری سفارش دهید برایتان به صرفه تر خواهد بود.

توزیع گونی برنج هر روزه در حال انجام است و مشتریان به راحتی و با شرایط بهتری می توانند نسبت به خرید این محصول اقدام کنند. فروش این گونی ها بی واسطه و مستقیم از مرکز تولید انجام می گیرد که مشتری می تواند با کمترین قیمت ها به بهترین گونی درجه یک و بادوام برسد.

2

  1. با سلام
    ممنون از سایت خوبتون. من از رشت پیام میدم و برای بسته بندی برنج به این گونی ها نیاز داشتیم ، میخواستم برای سفارش بیشتر راهنمایی بفرمایید.

    • با سلام لطفا جهت پاسخ به سوال در مورد نحوه خرید و فروش، نوع سفارش، ارسال و کالاهای موجود ، جهت فروش فرم مشاوره را تکمیل بفرمایید، کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.