عمده فروشی گونی پلاستیکی برنج اعلا

شاید کمتر کسی باور داشته باشد که با ساده ترین چیزها هم می شود یک تولیدی راه انداخت و کسب درآمد کرد. گونی پلاستیکی برنج یکی از آنها است. این گونی ها توسط گروهی از هم وطنان عزیزمان در کارخانجات تولیدی ساخته شده و برای فروش به بازار عرضه می شوند فروشنده گونی پلاستیکی کیلویی درجه یک این محصول را با قیمت ویژه و ارزان به صورت عمده و به روش های مختلف عرضه می نماید. بیشترین خواستارکننده ها تولیدی های بسته بندی برنج و غلات یا فروشندگان مصالح ساختمانی هستند که می توانند آن را با قیمت مناسب از عمده فروشی ها تهیه کنند. عمده فروشی گونی پلاستیکی برنج اعلا

اطلاعاتی جامع درباره مشخصات گونی پلاستیکی برنج

اطلاعاتی جامع درباره مشخصات گونی پلاستیکی برنج گونی های پلاستیکی به منظور بسته بندی انواع مواد خشک طراحی و تولید شده اند. این مواد می تواند از نوع غذایی مثل برنج، گندم، جو و… باشد و یا از نوع غیر غذایی و برای بسته بندی انواع مصالح ساختمانی مثل سیمان، گچ و… استفاده شود. این گونی ها به دو صورت در کارخانه قابل تولید هستند. یک. با دستگاه های دستی دو. با دستگاه های تمام اتوماتیک. مطمئنا از لحاظ سرعت، دستگاه های تمام اتوماتیک خیلی سریعتر هستند.

اما هستند افرادی که برای شروع یک کسب و کار کوچک از دستگاه های دستی زن خریداری می کنند. چرا که قیمت تهیه ی آنها مناسب است و می توان آن را در اتاق کوچکی از خانه قرار داد و شروع به کسب درآمد کرد. بنابراین اگر تازه کار هستید و سرمایه ی چندانی ندارید، می توانید این کار را شروع کنید و روز به روز گسترش دهید و در مدت کوتاهی آن را تبدیل به یک کارخانه کوچک کنید.

گونی های پلاستیکی برنج در دو نوع پلی پروپیلن و پلی اتیلن تولید می شوند که هر کدام شان دارای مزایایی هستند. از جمله می توان به ضدآب بودن، ضد حرارت، مقاومت، کشش، سازگار با محیط زیست و… اشاره نمود. هر کدام شان که بتواند پارامترهای بیشتری را تامین کند، کیفیت بالاتری خواهد داشت. گونی ها در ابتدا به صورت رول پلاستیکی ساخته می شوند. سپس به کمک دستگاه دوخت، تبدیل به گونی می شوند گونی پلاستیکی نمای ساختمان به سبب استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک در مدت زمان کوتاه و با مقاومت بالایی تولید می شود که به سبب بافت محکمی کع دارد دارای دوام و طول عمر بالایی می باشد

بسته به نیاز بازار و با توجه به آنچه قرار است در این گونی ها قرار داده شود، سایزهای مختلفی از آن توسط دوزندگان دوخت می شود. در نهایت هم براساس نیاز بازار دسته بندی شده و برای توزیع به عمده فروشان بازار تحویل داده می شود.

بررسی کیفیت گونی پلاستیکی برنج

بررسی کیفیت گونی پلاستیکی برنج اگر به دنبال گونی برنج اعلا هستید، تا پایان این مطلب با ما همراه باشید. همان طور که ذکر شد گونی های برنج از دو ماده پلی پروپیلن و پلی اتیلن تهیه می شوند. حال می خواهیم از لحاظ کیفی هر کدام شان مورد بحث قرار دهیم:

  1. گونی های پلی اتیلن: این نوع گونی ها توانسته رتبه اول را در میان انواع گونی کسب نماید. می پرسید چرا؟ در جواب باید گفت این نوع گونی ها مقاوم در برابر کشش هستند و به هیچ عنوان سوراخ یا پاره نمی شوند. مزیت دیگر ضد آب بودن این گونی ها است که به هیچ عنوان اجازه وارد شدن رطوبت به داخل گونی را نمی دهد. علاوه، گونی های پلی اتیلن ضد آفتاب اند و دارای یک لایه ی محافظتی هستند که اجازه تنفس و ورود هوا به داخل گونی را به صفر می رساند. به خاطر به کار رفتن مواد شیمیایی در این گونی ها، مواد غذایی از گزند حشرات در امان هستند. و از همه مهمتر اینکه با وجود این همه مزایا، این نوع گونی ها، صرفه اقتصادی در ساخت دارند. امروزه از آنها به صورت گسترده برای بسته بندی مواد استفاده می شود و به نوعی می توان گفت، بازار را به دست گرفته و به صورت فراگیر از آن استفاده می شود.
  2. گونی های پلی پروپیلن : این گونی ها نوع قدیمی تر هستند که زمانی جایگاه خاص خود را داشته اند. هنوز هم در بعضی جاها از این نوع گونی ها استفاده می شود. ویژگی خاص و بارز در این مدل، سازگاری آن با محیط زیست است. یعنی چنانچه گونی ساخته شده از پلی پروپیلن متلاشی و خراب شود، هیچ جای نگرانی برای آن نیست. چرا که به سرعت در طبیعت تجزیه شده و هیچ نوع خطری برای محیط زیست ندارد. این نوع گونی ها به سبب استحکام پایین و نداشتن مزایای گونی های پلی اتیلن تقریبا رو به منسوخ شدن است.

راهنمای خرید گونی پلاستیکی برنج باکیفیت

راهنمای خرید گونی پلاستیکی برنج باکیفیت اگر جز گروه های هدفی هستید که در بسته بندی محصولات خود نیاز به گونی باکیفیت دارید، پیشنهاد ما به شما استفا ه از گونی های پلی اتیلن است که از هر لحاظ خیال شما بابت بسته بندی محصولات تان آسوده است. این نوع گونی ها می تواند محصولات شما را برای مدت طولانی سالم نگه دارد. حتی برای شرکت ها و کارخانجاتی که مواد غذایی یا هر نوع محصول دیگر را به کشورهای دیگر صادر می کنند.

چرا که مطمئن هستند، کالای شان با سلامت به مقصد خواهد رسید و در بین راه احتمال خرابی یا هر نوع اتفاق دیگر برای محصولات شان به صفر می رسد. خوش بختانه کشورمان ایران توانسته در زمینه تولید گونی های با کیفیت سهم به سزایی داشته باشد و از واردات آن به کشور جلوگیری کند. بیایید با حمایت از تولید ملی، سهم به سزایی در رونق اقتصادی ایران عزیزمان داشته باشیم. ما می توانیم با اتحاد ملی، کشوری آباد بسازیم.

توزیع کننده بهترین گونی پلاستیکی برنج اعلا

توزیع کننده بهترین گونی پلاستیکی برنج اعلا اگر به دنبال خرید هر محصول با کیفیت هستید، بهترین مکان برای آن، عمده فروشان و توزیع کنندگان اصلی هستند. شما می توانید با مراجعه به آنها، محصولی مرغوب با قیمت مناسب را تهیه کنید. در خصوص خرید گونی هم، شما می توانید سری به پخش کنندگان عمده در این زمینه بزنید تا بتوانید خریدی مطمئن انجام دهید. اگر مراجعه حضوری برایتان میسر نیست، می توانید آنلاین، سفارش خود را ثبت کنید.

شما مشتری عزیز با مراجعه به سایت فروش گونی، می توانید آنچه نیاز دارید را یا به صورت تلفنی ثبت سفارش کنید یا به بخش فروشگاه سایت بروید و با قرار دادن محصول خود به تعداد نیازی در سبد خرید، مراحل سفارش را نهایی کنید. بدین منظور، شما باید هزینه کالاهای انتخابی خود را از طریق یکی از کارت های شتاب پرداخت نمایید. در پایان سفارش شما، وارد مرحله پردازش شده و برای ارسال آماده می شود.

بسته به فاصله مکانی بین مبدا و مقصد چند روز زمان می برد تا مرسوله از طریق پست، درب منزل به شما تحویل داده شود. مطمئنا از انتخاب خود رضایت کافی خواهید داشت و برای بارهای بعدی آن را تکرار خواهید کرد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.