فروشگاه مرکزی گونی پلاستیکی متری

گونی یک نوع پارچه ضخیم می باشد که از آن در تهیه کیسه‌ های با دوام و محکم استفاده می شود. از این کیسه ها برای حمل برنج و سایر محصولات کشاورزی استفاده می شوند.

فرآیند تولید گونی کود شیمیایی به گونه ای می باشد که در همه مراحل تولید از بهترین مواد اولیه برای ساخت این محصولات استفاده می‌شود، این گونی ها از موادی به نام پلی پروپیلن تشکیل شده است.

گونی از جنس های مختلفی ساخته شده است که شامل کنف، چتایی، شاهدانه و الیاف مصنوعی می باشد. نوع ارزان تر، گونی پلاستیکی است که بسیار پر کاربرد است. از گونی پلاستیکی متری برای مصارف مختلفی چون پوشش نمای بیرونی ساختمان و یا خشک کردن برخی محصولات کشاورزی استفاده می شود. برای خرید گونی پلاستیکی متری می توانید به فروشگاه های معتبر این محصولات مراجعه نمایید.

فروشگاه مرکزی گونی پلاستیکی متری

راهنمای خرید گونی پلاستیکی متری

راهنمای خرید گونی پلاستیکی متری امروزه گونی های بافته شده از الیاف مصنوعی در حال افزایش هستند و جای گونی های ساخته شده از الیاف طبیعی را گرفته اند. این گونی های پلاستیکی در صنایع مختلفی به کار می روند و همچنین ابعاد و رنگ های گوناگونی نیز دارند. گونی های پلاستیکی به شکل های گوناگونی عرضه و به فروش می رسند که دو نوع کیلویی یا متری و دانه‌ای دو روش متداول فروش این محصولات می باشند. فروش این گونی ها نیز به سلیقه و درخواست مشتری صورت می گیرد.

علاوه بر تولید گونی های پلاستیکی، کنفی و … فروش و تولید کیسه و گونی هایی از جنس لمینت نیز در بازار فراوان است. این کالاها از استحکام بالایی برخوردار هستند و در مقابل رطوبت نیز بسیار مقاوم هستند. این کیسه ها معمولا برای محصولات پودری مورد استفاده قرار می گیرند. گونی هایی که در بازار عرضه می شوند معمولا بر اساس وزن، ضخامت الیاف و مواد به کار رفته در آن ها طبقه بندی شده و به فروش می رسند.

گونی متری پلاستیکی در کارخانجات تولیدی کشور ساخته می شوند و به دلیل مواد به کار برده شده در آن ها معمولاً کیفیت بسیار بالایی دارند.

یکی از کاربرد های گونی های پلاستیکی که از جنس پلی پروپیلن هستند، پوشش نما می باشد. این محصول سبک می باشد و از استحکام بالایی نیز برخوردار است و همچنین تنوع رنگ در این محصولات فراوان دیده می شود. این محصولات در رنگ های زرد، قرمز ، آبی ،سفید ، سبز ،سیاه و … موجود می باشند. گونی های پلاستیکی در دو مدل ساخته شده اند که یک مدل از مقاومت کم تر و دیگری از مقاومت بالاتری در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشید دارد.

همانطور که گفته شد این گونی ها کاربرد های گوناگونی دارند یکی از گونی های پر کاربرد گونی ساختمانی می باشد که نه تنها امنیت ساختمان ها را تأمین می کنند بلکه در زیبایی آن نیز تأثیر گذار هستند. این گونی های ساختمانی می توانند از ورود هوای سرد و گرم در فصل های سرد و گرم سال به داخل ساختمان ها نیز جلوگیری نمایند. بارش باران و برف در فصل زمستان باعث نفوذ به داخل ساختمان های در حال ساخت می شود که خراب شدن و نم دادن به مصالح ساختمان می شود. با نصب این محصول می تواند از بروز چنین حوادثی جلوگیری نمایید‌.

بررسی میزان استحکام گونی پلاستیکی متری

بررسی میزان استحکام گونی پلاستیکی متری نوعی دیگر از گونی هایی که فراوان به کار گرفته می شوند گونی ایزوگام می باشد. گونی هایی که مخصوص ایزوگام هستند برای چسباندن قیر بر روی سطوح و در جهت عایق کاری مورد استفاده قرار می گیرند. دلیل این نام گذاری، شباهت بسیار زیاد این گونی ها با ایزوگام می باشد. جهت قیر گونی و ایزوگام از گونی های کنفی استفاده می شود که در گذشته نیز بسیار مرسوم بوده است اما امروزه استفاده از گونی های کنفی به تنهایی برای ایزوگام کاهش یافته است و از ترکیب گونی کنفی جهت قیر گونی همراه با یک لایه ایزوگام جهت استحکام و آب بندی استفاده می کنند.

قیمت گونی ایزوگام در بازار متفاوت است و با توجه به کیفیت گونی تولید شده، متغیر می باشد. قیمت این محصول در شهر های مختلف نیز متفاوت می باشد و با توجه به متراژ به کار رفته در ساختمان ها و منازل متغیر است. عوامل مختلفی می تواند بر استحکام گونی های پلاستیکی موثر باشد یکی از این عوامل جنس گونی می باشد که هر چه محکم تر باشد قطعا استحکام بیشتری خواهد داشت. گونی هایی که استحکام بالایی دارند قطعا می توانند برای حمل محصولات سنگین تر مورد استفاده قرار بگیرند. عوامل مختلفی نیز می تواند بر روی قیمت گونی تاثیر گذار باشد از جمله این عوامل می توان به وزن، کیفیت، جنس، رنگ، نوسانات بازار و … اشاره کرد.

عوامل موثر بر کیفیت گونی پلاستیکی

عوامل موثر بر کیفیت گونی پلاستیکی از عواملی که می تواند بر کیفیت گونی های پلاستیکی اثر بگذارد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

جنس ماده به کار رفته در تولید این گونی ها، میزان مقاومت و دوام آن ها در برابر رطوبت و نم، سایز و ابعاد گونی ها، نوع بافت گونی، رنگ گونی، میزان پهنی و باریکی الیاف های به کار رفته در آن ها، شکل لبه های گونی و … محصولاتی می توانند در بازار به فروش بهتر منجر شوند که رعایت استاندارد در آن ها وجود داشته باشد. فروشنده گونی این کیسه ها و گونی ها را در بسته بندی های متنوعی قرار داده و سپس آن ها را به بازار عرضه می نماید. این محصولات استاندارد شده در بین مردم از جایگاه ویژه ای برخوردار هستند.

صادرات انواع گونی پلاستیکی متری

صادرات انواع گونی پلاستیکی متری در بین تمام گونی های تولید شده در بازار گونی های پلاستیکی از قیمت مناسب تری برخوردار هستند. این گونی ها بسیار پر کاربرد می باشند و معمولا به صورت رولی به فروش می رسند. کارخانه های تولید کننده انواع گونی می توانند گونی هایی در شکل های مختلف با مقاومت های متفاوت تولید کنند که هر کدام مخصوص حمل نوع خاصی از کالا می باشند که به سفارش مصرف کننده و خریداران تولید می شوند. این محصولات در ابعاد کوچک و بزرگ به بازار عرضه می شوند. قیمت گونی ها نیز با توجه به کاربردشان متفاوت است. گونی محکم معمولا برای حمل برنج، استفاده می شود و از قیمت بالاتری نسبت به گونی های دیگر برخوردار است.

همچنین جنس و طرح این گونی ها با هم متفاوت است و بعضی از آن ها ساده و بعضی دیگر طرح دار می باشند‌. برای خرید گونی می توان به راحتی به فروشگاه ها و مراکز فروش معتبر مراجعه نمایید. یا این محصولات را به صورت عمده تهیه کرده که روشی بسیار مقرون به صرفه می باشد. یکی دیگر از روش های خرید این محصولات روش اینترنتی می باشد که با مراجعه به سایت های معتبر فروش این محصولات می توانید از تمام قیمت های به روز و کاربرد های این محصولات مطلع گردید که این روش نیز روشی مقرون به صرفه می باشد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.