فروش عمده گونی حبوبات

گونی حبوبات که در سایز های بزرگ برای فروش فله ای و در سایز های کوچک برای فروش فروشگاهها می‌باشد در دو جنس پلاستیکی و منفی به بازار ارایه می شود. مراکز توزیع گونی حبوبات عمده برای فروش بیشتر علاوه بر اینکه محصولات خود را در سطح بازار توزیع می کنند، بفروش غیر حضوری نیز پرداخته اند.

در فروش عمده قیمت گونی کنفی سنگری و همچنین گونی های پلاستیکی برنج به صورت قابل توجهی کاهش می یابد که دلیل ان عرضه تعداد زیادی از این نوع گونی ها در مدت زمان کوتاه می باشد با اینکار خریداران به سایت مربوطه مراجعه کرده و گونی ارزان حبوبات را بصورت عمده سفارشی دهند.

فروش عمده گونی حبوبات

راهنمای کلی هنگام خرید گونی

راهنمای کلی هنگام خرید گونی به هنگام خرید گونی حبوبات ابتدا به جنس آن دقت کنید معمولا بهترین جنس برای گونی حبوبات جنس پلاستیکی می باشد. که دلایل مخصوص بخود را دارد.و البته از میان گونی‌های پلاستیکی نیز معمولاً گونی‌های ضد آب و یا گونی‌های لمینیت درجه یک را انتخاب می‌کنند. همان‌طور که می‌دانیم حبوبات نسبت‌ به رطوبت و آب بسیار آسیب‌پذیر هستند، و با دیدن کوچک‌ترین رطوبت از بین می‌روند.

این موضوع کلا خسارت برای تولید کنندگان محصولات کشاورزی می‌باشد. از اینرو خریداران به‌هنگام خرید گونی‌های پلاستیکی دقت می‌کنند، که از نوع ضدآب آن تهیه بکنند تا از نفوذ هرگونه رطوبت و آب به درون گونی ها جلوگیری بشود. علاوه براین، گونی حبوبات به روشی بافته شده‌اند که دارای منافذ تهویه هوا هستند و هوا به راحتی در میان حبوبات جریان دارد. از دیگر عواملی که به‌هنگام خرید گونی حبوبات باید به آن دقت کنیم، نوع دوخت آنها می‌باشد گونی کنفی متری جنس با دوامی داشته و به همین خاطر نیز می توانید به مدت طولانی برنج را در آن نگهداری کنید

معمولاً بهترین نوع گرد بافت است، چون فقط انتها و ابتدای آن دوخت لازم دارد. انتهای گونی حبوبات در کارخانه تولیدی به وسیله دستگاه های مخصوص دوخته‌ شده ،ابتدای آن نیز با دستگاه‌های دستی یا خود تولید کنندگان محصول با چوال دوز می دوزند. بعد از آن بر حسب نیاز تولید کننده، به هنگام انتخاب به ابعاد و وزن گونی‌ها دقت کرد. اگر محصول زیاد می‌باشد معمولاً از گونی‌های صد کیلویی استفاده می‌کنند، یا نی توانند از گونی‌های پنجاه کیلویی و یا حتی کمتر نیز بهره ببرند.

مرجع خرید گونی حبوبات

مرجع خرید گونی حبوبات شما برای اینکه بتوانید گونی درجه یک حبوبات را به قیمت کارخانه تهیه کنید، باید مستقیما با کارخانه در ارتباط باشید. به این منظور کارخانه‌های تولیدی و مراکز فروش گونی‌های حبوبات، سایت‌هایی راه‌اندازی کردند؛ تا به وسیله آن مشتری بتواند بدون واسطه و با حذف دلال از خود آن‌ها خرید بکند. در این سایت‌ها اطلاعات مربوط به گونی‌های حبوبات درج شده‌است. قیمت، ابعاد دقیق، جنس گونی، نوعی دوخت همگی ثبت‌ شده است. البته در این سایت‌ها تمامی جوانب مربوط به خریداران را نیز در نظر گرفته اند؛

به طوریکه حتی اندازه و ابعاد گونی‌های حبوبات را خود مشتری می‌تواند سفارش بدهد و کاملا سلیقه ای می باشد. این مراکز توریعی سعی کرده اند، بهترین کیفیت گونی‌های حبوبات را در انواع رنگ‌بندی، جنس و سایزبندی با کمترین قیمت ممکن در اختیار خریداران قرار بدهند، چون عمده خریداران این گونی‌ها کشاورزان می‌باشند. بنابراین گونی‌های حبوبات چنان با کیفیت می باشد که محصولات آن‌ها را تا زمانیکه به مقصد برسد، حق می کند، و مانع ضایع شدن و خرابی انها بشود.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.