فروش عمده گونی کنفی عمده

گونی کنفی یکی از بهترین انواع گونی است که دارای کیفیت برتر و تنوع ابعاد است. این گونی در صنایع مختلفی به کار برده می‌شود و دارای کاربردهای متعددی است.در فروش عمده قیمت گونی کنفی سنگری و همچنین گونی های پلاستیکی برنج به صورت قابل توجهی کاهش می یابد که دلیل ان عرضه تعداد زیادی از این نوع گونی ها در مدت زمان کوتاه می باشد. عرضه انواع گونی باکیفیت کنفی، در مراکزی مانند بازار خرید و فروش آنلاین گونی کنفی عمده انجام می‌شود و این مرجع فروش، بهترین محصولات را با قیمت ارزان، به منظور تامین نیاز عمده صنایع ارائه می‌نماید.

فروش عمده گونی کنفی عمده

انواع رنگهای گونی کنفی

انواع رنگهای گونی کنفی

گونی های کنفی از جمله گونی‌هایی هستند که با استفاده از کنف طبیعی با کیفیت تولید و طراحی می‌شود. این گونی‌ها از گذشته تاکنون به عنوان یکی از برترین کیسه و گونی تولید شده از الیاف و منسوجات ارگانیک شناخته شده است. در ابتدا این محصول تنها برای ارائه انواع مختلف مواد غذایی مانند برنج، حبوبات، انواع خشکبار و آجیل استفاده می شده است. اما به مرور زمان کاربردهای آن گسترش پیدا کردند و به همین دلیل انواع گونی رنگی کنفی هم در حال حاضر تولید می‌شود.

گونی کنفی متری جنس با دوامی داشته و به همین خاطر نیز می توانید به مدت طولانی برنج را در آن نگهداری کنید

گونی‌های کنفی رنگ قهوه‌ای که رنگ طبیعی محصول است، در صنایع مختلف مثل صنعت تولید مواد غذایی، صنعت تولید مصالح ساختمانی، صنعت دامپروری و صنعت کشاورزی استفاده می‌شود. اما گونی‌های رنگی که در زنگ‌هایی مانند قرمز، زرد، صورتی و سفید ارائه می‌شود، محصولاتی هستند که برای استفاده در صنعت دکوراسیون داخلی و صنعت ساختمان سازی کاربرد دارد.

مزایای متعدد گونی کنفی مانند ارگانیک بودن مواد آن، وزن سبک، دوام بالا و مقاومت بالا در برابر رطوبت موجب شده است از انواع گونی زیبای رنگی کنفی برای طراحی و فضاسازی ساختمان‌های تجاری، فروشگاه‌ها و بوتیک استفاده شود. همچنین این گونی‌ها برای طراحی سقف هم استفاده می‌شوند و زیبایی ساختمان را بیشتر می‌کنند. انواع گونی رنگی کنفی برای تولید و طراحی جعبه‌های کادویی و وسایل تزیینی نیز استفاده می‌شود.

نرخ خرید گونی کنفی عمده

نرخ خرید گونی کنفی عمده

قیمت خرید گونی کنفی با توجه به مواردی مانند حجم خرید به صورت کلی یا جزئی و نوع ارائه محصول متفاوت است. در بازار عرضه مستقیم انواع گونی درجه یک کنفی، این محصول با دریافت سود حداقلی، به صورت مستقیم از درب کارخانه عرضه می‌شود و این امر موجب شده است تا گونی ممتاز با قیمت مقرون به صرفه و اقتصادی در بازار توزیع شود.

خریداران گونی کنفی عمده مانند شرکت‌های ساختمان سازی و طراحی داخلی ساختمان می‌توانند برای خرید انواع گونی ساده و رنگی مرغوب کنفی، از طریق بازار فروش آنلاین اقدام کنند و ضمن بررسی محصولات مختلف ارائه شده از لحاظ کیفیت، ابعاد و قیمت، بهترین محصول را به شکل ثبت سفارش اینترنتی خریداری نمایند. گونی کنفی درجه یک به صورت متری و رولی هم عرضه می‌شود و می‌توان در خریدهای عمده انواع متری محصول را سفارش داد.

1

  1. به طور اصولی تولید انواع گونی با مقاومت بالا طراحی می شوند چرا که گونی کنفی برای حمل برخی از محصولات و کالا ها از آن استفاده می شوند. این مقاومت بالا در مواد اولیه استفاده شده در تولید گونی، باعث شده است که بتوان برای جابجایی و حمل کالا از آن استفاده کرد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.