فروش مستقیم گونی متری

شاید تیر گونی طلایی برای شما سرتیتر عجیبی به نظر برسد اما همین محصول یکی از کاربردی ترین و پراستفاده ترین محصولات برای کشاورزان،تولید کنندگان برنج، مغازه ها و سوپر مارکت ها،میوه فروشی ها و عطاری ها میباشد. اگر شما دارای یکی از این کسب و کارها می باشید انواع غلات، حبوبات و برنج را در گونی نخی اصفهان نگهداری کرده و روند حمل و نقل و جابجایی آنها با این گونی‌ها بسیار راحت تر خواهد بود قطعا تهیه کردن گونی و آن هم از بهترین و با کیفیت ترین مدل آن یکی از الزامات کسب و کار شما می باشد.

فروش مستقیم گونی متری

بارزترین ویژگی گونی باکیفیت

بارزترین ویژگی گونی باکیفیت

وقتی از گونی صحبت میشود اولین چیزی که شاید بنظر شما برسد کشاورزی و موارد مربوط به آن است اما همانطور که گفته شد گونی استفاده های فراوانی دارد،حتی در بعضی از مناطق هنوز هم برای قیرگونی و عایق بندی از گونی ها استفاده میشود. اما گونی ها هم دارای کیفیت های گوناگونی می باشند.نوعی از آنها با استفاده از مواد پلاستیکی و آنهم در درجات کیفیتی مختلف استفاده میشود که معمولا بافتی با کیفیت پایین نیز دارند. نوع دیگر از گونی ها گونی های نخی هستند که کیفیت بالایی نیز دارند جنس آنها از نخ می باشد و قطعا قیمت بالاتری نیز دارند امروزه استفاده از گونی کنفی رواج زیادی در بین مردم پیدا کرده است و در واقع به دلیل کارایی بسیار زیادی که این نوع گونی ها دارند می توانیم از آنها در موارد مختلف استفاده کنیم.

اما یکی از انواع دیگر موجود در بازار گونی طلایی است، این نوع گونی ها نیز معمولا از جنس رشته ها و الیاف پلاستیکی هستند. اما فرقی که بین انها و سایر گونی های پلاستیکی است مقاومت بسیار بیشتر و کیفیت بالاتر است علاوه بر اینکه در مقایسه با گونی های نخی که قیمت بالایی دارند این نوعمحصولات قیمت پایین تر و اقتصادی تری دارند. یکی دیگر از مواردی که در مورد کیفیت این گونی ها وجود دارد بافت آنهاست که معمولا بافت های ریز تر و بسیار تنیده تر دارند که خود عامل محکم بودن مقاومت بالاتر این نوع گونی ها است.

گونی با کیفیت باید دارای یک سری معیار ها باشد که گونی های طلایی دارای انها هستند. یکی از موارد کیفیت مواد استفاده شده در تهیه گونی هاست. با توجه به نوع گونی ها موادی که در تهیه انها استفاده میشوند بسته به نوع آن باید دارای نخ و یا الیاف پلاستیکی با کیفیت باشد. مورد دیگر بافت گونی است که عامل مهم دیگری در کیفیت آن است و با توجه به این دو معیار میتوان گفت علاوه بر اقتصادی بودن، گونی طلایی یکی از باکیفیت ترین انواع هم هست.

تولید عمده گونی متری

تولید عمده گونی متری

در ایران تولید کنندگان فراوانی برای تهیه و توزیع گونی وجود دارند. همچنین بسیاری از انواع گونی نیز از طریق وارد کنندگان به داخل کشور وارد میشوند. اما علاوه بر آن شرکت های تولیدی ایرانی نیز تولید کننده انواع گونی صادراتی هستند. شرکت پخش گونی ما با استفاده از بهترین بافت و کیفیت علاوه بر بازار داخلی در بازار های خارجی نیز فعال است و این خود نشان دهنده و ضامن کیفیت کار ماست. شما میتوانید با مراجعه به وبسایت ما به تهیه عمده انواع گونی های مورد نظر خود اقدام کنید.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.