فروش مستقیم گونی پلاستیکی ساده

گونی پلاستیکی ساده به‌خاطر کارایی بالا و کیفیت مناسب همچنین دارای قیمت پایینی نسبت به دیگر گونی ها می‌باشد. به خاطر همین کارایی بالایش مشتری‌های زیادی نیز دارد. ازاینرو تولید کنندگان گونی پلاستیکی سعی کرده‌اند برای رفاه حال مشتریان روش‌ های گوناگونی برای فروش آن در نظر بگیرند. علاوه بر آنکه سطح بازار را اشباع کرده‌ اند، به فروش غیر حضوری آن نیز پرداخته‌اند. با راه‌اندازی سایت‌هایی به مشتریان خود کمک می کنند، تا در اکثر نقاط کشور بهترین گونی پلاستیکی ساده را با پایین‌ترین نرخ ممکن خریداری کرده، و در محل کار خود آن‌ها را تحویل بگیرند انواع غلات، حبوبات و برنج را در گونی نخی اصفهان نگهداری کرده و روند حمل و نقل و جابجایی آنها با این گونی‌ها بسیار راحت تر خواهد بود.

فروش مستقیم گونی پلاستیکی ساده

همه چیز درباره گونی پلاستیکی ساده

همه چیز درباره گونی پلاستیکی ساده گونی پلاستیکی ساده جزو محصولات پرکاربرد شناخته‌ شده است،که در تمامی صنایع از جمله صنایع غذایی (برای بسته بندی مواد غذایی مانند ارد، برنج، سویا و…)، صنایع بهداشتی و دارویی (بسته بندی مواد اولیه تهیه دارو و لوازم ارایشی، مانند تالک، خاک رس،گیاهان دارویی و…) ،صنایع دامداری (بسته بندی انواع خوراک دام، پهن و کود دامی)، صنایع شیمیایی و صنایع ساختمانی (سیمان، گچ و…) کاربرد فراوانی دارد البته اینها چند نمونه بارز هستند.

در واقع گونی پلاستیکی یکی از ارکان مهم هر کارخانه تولیدی می باشد. به‌خاطر سهولت کار بسته بندی با گونی، کیفیت بالا، استقامت و مقاومت زیاد در برابر پارگی، قیمت مناسب و مقرون‌به‌صرفه بودن تمامی کارخانه‌های تولیدی برای بسته‌بندی و نگهداری مواد اولیه خود؛ همچنین محصولات تهیه‌شده در کارخانه شان از کیسه‌های گونی استفاده می‌کنند. فراموش نکنیم، گونی در زندگی روزمره عموم مردم نیز بسیار فراوان استفاده می‌شود.

امروزه استفاده از گونی کنفی رواج زیادی در بین مردم پیدا کرده است و در واقع به دلیل کارایی بسیار زیادی که این نوع گونی ها دارند می توانیم از آنها در موارد مختلف استفاده کنیم.

محال است در خانه ای دو یا سه عدد گونی پلاستیکی پیدا نشود. همچنین گونی پلاستیکی با کیفیت در اداره پست برای پست برخی لوازم بکار می رود. البته وقتی‌که سخن از گونی می‌شود، شاید به فکرمان گونی‌های متری خطور بکند. ولی گونی پلاستیکی دارای تنوع اندازه می‌باشد و حتی در اندازه بیست بیست نیز تهیه می‌شود که برای بسته‌بندی مواد کوچک به کار می‌رود. شرکت‌های تولیدی برای اینکه بتواند بازار داخلی و همچنین بازار خارج از کشور را در دست بگیرند، سعی می‌کنند بهترین محصولات خود را با کیفیت بالا و قیمت بسیار پایین در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌دهند.

آشنایی با انواع گونی پلاستیکی مرغوب

آشنایی با انواع گونی پلاستیکی مرغوب

  • گونی ساده:

این نوع گونی مقاومت کمتری نسبت به گونه‌های دیگر دارد. معمولاً برای محصولاتی استفاده می‌شود که برای چند ماه در این گونی‌ها نگهداری می‌شوند. از آنجاییکه این گونی‌ها ضدآفتاب و ضد آب و رطوبت نیستند، در برابر نور آفتاب دچار پوسیدگی می‌شود. رطوبت و آب به راحتی به داخل آن نفوذ می کند. پس برای بسته‌بندی هر نوع محصولی مناسب نیست.

  • گونی‌های ضد آب:

در تهیه این نوع گونی‌های پلاستیکی لمینیت شده، در مواد اولیه آن‌ها از پن پلی پروپیلن و مواد پلیمری لمینت دار نیز استفاده می‌کنند. که در برابر آب بسیار مقاوم می‌باشد. که از این نوع گونی ها رطوبت نیز نمی‌تواند تأثیری مواد داخل آن داشته باشد.

  • گونی ضد آفتاب :

گونی ضدآفتاب گونی می‌باشد که در برابر آفتاب مقاومت بالایی دارد، و براثر اشعه خورشید پوسیدگی در آن ایجاد نمی‌شود. برای تهیه این نوع گونی‌ها از مواد ضد یو وی بهره می‌برند.

  • گونی ضد آفتاب و ضد آب:

این نوع گونی ها بخصوص بوده و تولید آن در بازار کم می باشد. بهترین روش خرید آن خرید از سایتهای معتبر می باشد. چون مصرف کنندگان آن شرکت های خاصی می باشد که معمولا سفارش می دهند. جنسشان بگونه ای است که علاوه بر اینکه مواد بسته بندی را از رطوبت حفظ می کند، دارای استقامت بسیار بالایی نیز می باشد.

اطلاعاتی جامع درباره گونی پلاستیکی ساده

اطلاعاتی جامع درباره گونی پلاستیکی ساده جنس گونی پلاستیکی معمولاً از پلی پروپلین می‌باشد، مگر این‌که بخواهند گونی خاصی دیگری تولید بکنند که مواد اولیه دیگری نیز به آن اضافه می کنند. نوعی بافت گونی پلاستیکی منسجم‌تر از گونی‌های نخی و یا کنفی می‌باشد. بخاطر همین ویژگی برای بسته‌بندی دانه‌های ریز نیز مناسب می‌باشد. گاهی گونی‌های پلاستیکی را به‌صورت دو لایه ای نیز تهیه می‌کنند، که لایه درونی آن از مشمعبا می‌باشد. گونی پلاستیکی ساده نسبت به گونی های دیگر دارایی قیمت مناسب تری می‌باشد.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های گونی‌های پلاستیکی، سبک بودن آن است. که کار حمل‌ و نقل را راحت می کند. کار کردن با آن بسیار راحت است، چون انعطاف‌پذیری بالایی دارد. معمولاً این نوع گونی‌ها ضد حریق هستند، و در برابر حرارت زیاد، سوخته نمی‌شود. و براحتی می توان در مکان‌هایی که در کنار کوره و مواد آتش‌زا می‌باشند، استفاده کرد. گونی های پلاستیکی برای راحتی کار خریداران در هر اندازه و هر نوعی میتوان به بازار ارایه داد.از جمله گونی رولی، گونه کیسه ای در ابعاد متفاوت، ساک گونی، گونی زیپ دار و…

توزیع کننده بهترین گونی پلاستیکی ساده

توزیع کننده بهترین گونی پلاستیکی ساده توزیع‌ کنندگان گونی پلاستیکی که به عرضه گونی می پردازند. در سایت‌های فروش خود انواع گونی‌هایی که در انبار موجود می باشد را در معرض نمایش می‌گذارند. علاوه بر آن تمام اطلاعات مربوط به آن را ازجمله ابعاد، رنگ و کارایی شان را، همچنین تعداد آن در بسته‌ ها نیز در سایت ثبت می‌شود. شما براساس نیاز خود که برای چه مصرفی می‌خواهید، می‌توانید از سایت سفارش بدهید. برای خرید گونی پلاستیکی، ابتدا هدف خود را از خرید گونی مشخص می‌کنید.

بعد از اینکه هدف خود را سناختید، و نوع گونی برایتان مشخص شد؛ سپس به ابعاد آن می‌پردازیم. مهم است بدانید چه ابعاد گونی برای شما مناسب می‌باشد. علاوه‌ ابعاد جنس گونی نیز مهم می باشد. بر حسب این‌که بار شما تا چه مدت در گونی خواهد بود. تاپ برایتان مشخص شود که، شما گونی ارزان با مقاومت کم می‌خواهید، یا گونی باکیفیت و با استحکام بالا لازم دارید. گاهی برخی صرفاً برای بسته‌ بندی‌ های چندروزه از گونی استفاده می‌کنند. برخی دیگر محصولات خود را تا سالیان سال در گونی‌ها نگه می‌دارند.

از اینرو نوع مواد اولیه و کیفیت نیز مهم‌ترین عامل انتخاب گونی پلاستیکی می‌باشد. معمولاً توزیع‌ کنندگان برند معتبر به‌هنگام فروش گونی به این موارد اشاره می‌کنند. بعد از مشخص شدن جنس گونی شما به چاپ روی گونی دقت بکنید. اگر بخواهید بر روی گونی‌های خریداری‌ شده، مطلبی چاپ شود باید سفارش بدهید. توزیع‌ کنندگان که مستقیماً به کارخانه تولیدی گونی متصل هستند، سفارش شما را در اسرع وقت انجام می دهند.

شما با خرید گونی پلاستیکی مستقیماً از توزیع‌ کنندگان مطمئن باشید که قیمت نهایی آن پایین‌تر از نرخ بازار خواهد بود. چون شما مستقیماً به توزیع‌کننده متصل هستید. ولی برای اینکه بتوانید بازهم قیمت را کاهش بدهید، سفارش با تناژ بالا داشته باشید تا به تولید انبوه برسد. با اینکار قیمت پایانی آن نیز کاهش پیدا می‌کند. قبل‌ از خرید مطمئن باشید سایت و برند مد نظرتان معتبر می باشد، و ضمانت مرجوعی دارد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.