فروش ویژه گونی لمینت ضدآب

یکی از پر فروش ترین نوع گونی هایی که امروزه تولید می شود گونی های دولایه یا گونی لمینت ضدآب است. این نوع گونی ها در لایه داخلی خود از بافت مورد نظر گونی و لایه خارجی از جنس لمینت تهیه شده است تا آب به راحتی به بافت گونی نفوذ نکند و محصول درون گونی خیس نشود. در این مجموعه گونی لمینت ضدآب در قیمتی عالی به صورت ویژه به فروش می رسد و به سراسر ایران ارسال می گردد.

فروشنده گونی قند در کرج محصولاتی درجه یک را در اندازه‌ های مختلف همراه با میزان دوام و کیفیت عالی و در نظر داشتن نرخی مناسب برای خریداران محترم ارائه نموده و با شرایطی ویژه به فروش می‌‌ رساند.

فروش ویژه گونی لمینت ضدآب

مشخصات بهترین گونی لمینت ضدآب

مشخصات بهترین گونی لمینت ضدآب یک گونی لمینت خوب باید دو لایه خیلی محکم داشته باشد تا بتواند فشار را تحمل کند و پاره نشود. جنس بیرونی لایه باید در برابر نفوذ اب مقاوم باشد و تحت هیچ شرایطی رطوبت به درون کیسه نفوذ نکند تا بتوانیم محصولات درون کیسه را در زمان طولانی تری حفظ کنیم. دولایه بودن این نوع گونی ها سبب شده مقاومت کششی گونی افزایش یابد.

گونی لمینت ضدآب در رنگ های متنوعی تولید می شوند و به فروش می رسند‌ کیفیت این رنگ ها باید عالی باشد و بعد از استفاده این رنگ به بافت محصول درون کیسه انتقال نیابد.

تولیدی نخ پلاستیک گلخانه همواره تلاش می‌ کند تا محصولات متنوعی با درجه ‌های کیفیتی متفاوت و تولید نموده و در اختیار مصرف کنندگان قرار می ‌دهد

در هنگام خرید حتما به ظاهر و نوع چاپ روی کیسه دقت کنید. گونی های لمینت باید ظاهر متناسب و چاپ بسیار با کیفیتی داشته باشد. این گونی ها هوا را از خود عبور به گونه ای عبور می دهند که محصول درون کیسه بوی بدی نگیرد تا کیفیت محصول درون گونی لمینت ضد اب تغییری نکند.

قیمت خرید گونی لمینت ضدآب

قیمت خرید گونی لمینت ضدآب اگر به دنبال خرید گونی هستید می توانید به جای مراجعه به بازار، در وقت خود صرفه جویی کنید و گونی های مورد نظر خود را به هر میزانی که بخواهید در این مرکز فروش سفارش دهید.

قیمت خرید گونی لمینت ضد اب به کیفیت مواد اولیه به کار رفته در آن و متراژ مورد نظر بستگی دارد. گونی های این مجموعه با حذف واسطه و دریافت سود خیلی پایین، در قیمتی ارزان و با کیفیتی عالی عرضه می گردد. شما مشتریان عزیز می توانید سفارش خود را در هر ساعتی از شبانه روز به هر میزانی که بخواهید، در این مجموعه ثبت نمایید.

مشاوران این شرکت در هنگام خرید به شما مشتریان عزیز کمک می کنند تا انتخاب مناسب تری داشته باشید. سفارش های ثبت شده در اولین فرصت برای شما عزیزان ارسال می گردد. ما خود را در ارسال به موقع محصولات متعهد می دانیم تا سفارش های شما مشتریان عزیز بدون هیچ گونه آسیبی برای شما ارسال شود. هدف این مجموعه کسب رضایت شما خریداران محترم می باشد، زیرا اعتبار ما با کسب رضایت شما به دست آمده است‌.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.