فروش ویژه گونی پلاستیکی

گونی پلاستیکی یکی از پرکاربردترین وسایل در بسته بندی انواع مواد غذایی، صنعتی و شیمیایی است که در ابعاد گوناگون از جنس های مختلف ساخته می شود. برای مثال از انواع مناسب آن برای بسته بندی آرد مصرفی نانوایی ها، انواع برنج و حبوبات و.. استفاده می‌شود.

فروشنده گونی قند در کرج محصولاتی درجه یک را در اندازه‌ های مختلف همراه با میزان دوام و کیفیت عالی و در نظر داشتن نرخی مناسب برای خریداران محترم ارائه نموده و با شرایطی ویژه به فروش می‌‌ رساند. همچنین در صنعت ساختمان سازی برای بسته بندی انواع مصالح مانند گچ و سیمان، در صنایع شیمیایی و صنعتی برای جابه جایی و بسته بندی انواع پودرها و مواد مختلف و.. . همانطور که مشاهده شد کاربرد گونی بسیار وسیع است.

فروش ویژه گونی پلاستیکی

عوامل موثر بر قیمت گونی پلاستیکی

عوامل موثر بر قیمت گونی پلاستیکی عموال مختلفی بر قیمت گونی تأثیر گذار است که از جمله می توان به مواد به کار رفته شده در تولید آن، متراژ و اندازه، نوع کاربرد، نوع بافت، کارخانه و شهری که در آن تولید شده است و… بستگی دارد که به تفصیل برخی از آن ها خواهیم پرداخت. برای مثال کاربرد گونی جنس آن را مشخص می کند. گونی ها برای استفاده در کشاورزی به عنوان محفظه ای برای خوراک دام و طیور، کود ها، و در صنعت غذایی برای بسته بندی انواع شکر، برنج، غلات و.. و در زمینه ی ساخت و ساز برای مصالح ساختمانی کاربرد دارند که جنس هر کدام با دیگری متفاوت است و تغییر قیمت هر یک به دلیل ویژگی های منحصر به فردی است که دارند.

تولیدی نخ پلاستیک گلخانه همواره تلاش می‌ کند تا محصولات متنوعی با درجه ‌های کیفیتی متفاوت و تولید نموده و در اختیار مصرف کنندگان قرار می ‌دهد

بیش‌تر گونی ها از موادی به نام پلی پروپیلن یا همان ترموپلاستیک که به صورت نخ در می آیند به صورت تار و پود بافته می شوند که ضد آب و ضد آفتاب هستند و نیز بسیار مقرون به صرفه تر از سایر گونی ها هستند. این گونی ها بسیار مقاوم هستند و برای جابه جایی مواد بسیار سنگین نیز مناسب هستند که به عنوان گونی پلاستیکی ساختمانی گزینه ی خوبی هستند. برخی از آن ها باید در برابر نفوذ حشرات و تغییرات شیمیایی محیط مقاوم باشند که همه ی این عوامل بر قیمت آن ها تأثیر گذار است. گونی های لمنیت دارای قیمت های بالاتری هستند. گونی های پلی اتیلنی فروش بسیار بیشتری نسبت به سایر گونی ها دارند به طوریکه که مي توان گفت بیش از ۵۰ درصد فروش را به خود اختصاص داده اند.

تولید کنندگان گونی پلاستیکی ارزان

تولید کنندگان گونی پلاستیکی ارزان تولید کنندگان گونی پلاستیکی و گونی توری صادراتی محصولات بسیار گسترده ای را طبق نیاز بازار و مصرف کنندگان طراحی و تولید می کنند که بتوانند نیاز های مختلف در صنایع مختلف را برطرف سازند. جهت خرید و اطلاع از سایر و جنس گونی های متخلف فقط کافیست با کارشناسان فروش برگا تماس حاصل فرمایید. این مجموعه با استفاده از دانش گسترده و تکنولوژی روز دنیا می‌تواند گونی با کیفیی عالی و قیمتی مناسب از سایر ۵ کیلو تا ۱۰۰ کیلو را تهیه و به بازار عرضه کند.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.