قیمت استثنایی گونی صدفی

فروش کیسه گونی صدفی با نازلترین قیمت از سوی عرضه کنندگان مختلفی صورت میگیرد. این نوع از محصول را شرکت های گوناگونی در ایران تولید کرده که هر کدام شان دارای کیفیت های متفاوتی هستند فروشنده گونی قند در کرج محصولاتی درجه یک را در اندازه‌ های مختلف همراه با میزان دوام و کیفیت عالی و در نظر داشتن نرخی مناسب برای خریداران محترم ارائه نموده و با شرایطی ویژه به فروش می‌‌ رساند.

قیمت استثنایی گونی صدفی

دانستنی های جالب درباره گونی ایزوگام

دانستنی های جالب درباره گونی ایزوگام تمام افراد در صنایع و کسب و کارهای مختلف که مصرف کننده ثابت انواع گونی های پلاستیکی هستند، با گونی لمینت یا ایزوگام آشنایی کامل دارند. دلایل زیادی باعث محبوبیت این محصولات در مقایسه با سایر کیسه ها و گونی ها برای بسته بندی شده است. بهترین تعریفی که می توان برای آن ها در نظر گرفت ” کیسه هایی برای حمل و نقل و جابجایی و حفاظت از وسایل و مواد که از نفوذ آب جلوگیری می کنند ” است.

گونی یکی از محصولاتی است که سالها به عنوان یکی از ابزار بسته بندی مورد استفاده قرار گرفته است. اکثر گونیهای پلاستیکی از رزین پلی پروپیلن و پلی اتیلن تهیه می شود. به دلیل قیمت پایین مواد اولیه تولید، قیمت تمام شده گونیهای پلاستیکی نیز به نسبت سایر محصولات بسته بندی پایین بوده و این باعث به صرفه بودن استفاده از این محصول برای بسته بندی و ارسال محصولات شده است. در تولید گونی‌ها می‌توان از مواد اولیه نازک یا ضخیم استفاده کرد. در طول فرآیند تولید ابتدا الیاف پلاستیکی ساخته می شود. سپس نوار پلی پروپیلن در دو جهت (تار و پود) بافته می شود تا پارچه ای سبک، اما محکم و سنگین ایجاد شود، که به عنوان ماده اصلی برای ساخت گونی پلاستیکی مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از هر کدام از این مواد اولیه به نوع محصولی که قرار است بسته بندی شود بستگی دارد. برای محصولات سنگین می‌توان از گونی‌های ضخیم و برای بارهای سبک از گونی‌های ظریف استفاده کرد. از دیگر مزایای گونی امکان استفاده از رنگ‌ها و طرح های مختلف است. . گونیهای پلاستیکی ساده د رعین وزن بسیار کم دارای استحکام بالا و حجم بالای هستند و همین باعث جذب مشتریان به سمت آن شده است. از مهمترین مزایای استفاده از گونی پلاستیکی در بسته‌بندی و ارسال محصولات این است که می‌توان به راحتی انواع محصولات با اندازه‌ها و سایزهای مختلف را در یک گونی قرار داده و آنها را ارسال کرد. بعلاوه از گونی برای بسته‌بندی و ارسال بسیاری از محصولات با سایز های بزرگ و نامتعارف هم می‌توان استفاده کرد. . گونی‌های پلاستیکی این امکان را فراهم می‌کنند تا شما بتوانید از بتوانید چندین مرتبه از آنها استفاده کنید. بعلاوه پس از اتمام کار می‌توانید آنها را تا زده و در یک فضای کوچک نگه‌داری کرد.

گونی 25 کیلویی چه ویژگی هایی دارد؟

گونی 25 کیلویی چه ویژگی هایی دارد؟ گونی یا کیسه محصولی است که برای حمل و انتقال مواد و محصولات ریز و درشت به کار گرفته می‌شود. خرید و فروش این محصول بیشتر در مناطقی صورت می‌گیرد که ساکنین آن کشاورزی می‌کنند و برای حمل و جا به جایی محصولاتی مانند گندم، جو، نخود و … از آن استفاده می‌کنند. خرید کیسه و گونی در حال حاضر با استفاده از اینترنت به راحتی میسر شده‌ است. افرادی که با دنیای اینترنت غریبه نباشند به راحتی می‌توانند آن را تهیه نموده و از آن استفاده کنند. گونی‌های پلی پروپلین جنس خاصی از این کیسه می‌باشند که توسط شرکت‌های تولید کننده محصولات پلی پروپلین در ابعاد، وزن و رنگ های متنوع تولید و در سطح بازار به فروش می‌رسند. برای خرید این محصول پر مصرف می‌توان با مراجعه به فروشگاه‌های عرضه کننده و یا بازارهای هفتگی در بیشتر شهرها آن را خریداری کرد.

انواع گونی و کیسه به دو نوع دسته بندی میگردند، نوع اول گونی و کیسه تولید شده از مواد اولیه با منشاء طبیعی و نوع دوم ، کیسه و گونی با الیاف مصنوعی میباشد که در این مبحث به توضیح در مورد نوع اول میپردازیم :

انواع گونی و کیسه طبیعی با منشاء گیاهی و قابل بازیافت که در صنعت و کشاورزی دارای مصارف فراوان میباشد و انواع بسیار متنوعی دارد، دراین قسمت به معرفی ، موارد مصرف و اصطلاحات انواع کیسه و گونی و پاکت ساخته شده از مواد طبیعی میپردازیم:

کیسه متقال : این نوع کیسه که گونی متقال هم نامیده میشود، گونی است که ازپارچه ای ازجنس الیاف متقال دوخته شده است، پارچه متقال از جنس نخ کتان بافته شده است و نام دیگر آن گونی پارچه ای میباشد که این گونی ها اغلب بخاطر خاصیت تنفس طبیعی وعدم نگهداری رطوبت درخود برای بسته بندی و نگهداری برنج ، حبوبات و به عنوان گونی برنج و گونی حبوبات مورد استفاده قرار میگیرد. فروشگاه تخصصی گونی تهران فروشنده قیر و گونی ، واردکننده انواع گونی و فروش گونی متقال نخی ، فروش گونی متقال با بهترین قیمت عمده فروشی درخدمت مشتریان میباشد.

خصوصیات فیزیکی گونی صدفی

خصوصیات فیزیکی گونی صدفی کیسه صدفی یکی از پر مصرف ترین و پرطرفدارترین کیسه ها جهت بسته بندی انواع محصولات در صنایع بسته بندی کیسه ای می باشد و متشکل از سه لایه شامل لایه داخلی گونی پلاستیکی، لایه میانی لمینیت یا پلی اتیلن و لایه خارجی روکش boop می باشد.

تولیدی نخ پلاستیک گلخانه همواره تلاش می‌ کند تا محصولات متنوعی با درجه ‌های کیفیتی متفاوت و تولید نموده و در اختیار مصرف کنندگان قرار می ‌دهد از ویژگی های بارز و مهم این پاکت علاوه بر زیبایی و ظاهر آراسته میتوان به مقاومت بالا و عالی در تست های پرتاب و کششی، مقاومت در برابر رطوبت و نگهداری رطوبت داخلی محصولات خاص اشاره نمود.

گونی صدفی :

  • عرض: بنا به سفارش مشتری
  • طول : سفارش مشتری
  • رنگ : گونی صورتی، گونی سفید
  • سایز : سفارشی
  • برند : پتروبافت
  • حداقل سفارش : ۵۰۰۰ عدد برای چاپ با کلیشه

موارد کاربرد :

تمام مواد بسته بندی که نیاز به ضدآب بودن دارد.

بادوام، مقاوم در برابر نور ، آب و پرتاب

دارای ظاهر بسیار شکیل

عرضه بی واسطه گونی صدفی

عرضه بی واسطه گونی صدفی نمایندگی انواع گونی صدفی موجود در بازار در سطح کشور متنوع می‌باشد که این شرکت‌ها با استفاده از روش‌های متعددی به فروش این محصولات مشغول می‌باشند. اسامی این شرکت‌ها که از طریق سایت هم فروش گونی تک و گونی عمده دارند به شرح زیر می‌باشد:

  • بازار گونی فروشان تهران
  • گونی فروشی در کرج
  • تولید گونی پلاستیکی در اصفهان
  • شرکت الماس بافت زاینده رود

ماناپلاست شرکت گونی فروشی آفتاب

نمایندگی پخش فروش عمده گونی کنفی چتایی پلاستیکی بازار تهران، اصفهان ، شیراز ، تبریز ، کرمان ، مشهد ، یزد ، کرج و اهواز گونی (کنفی- چتایی) ابزاری جهت حمل و بسته بندی کالاهای مختلف صنعتی و کشاورزی میباشد و دو نوع گونی در بازار مرسوم است، الف- گونی ساخته شده ازمواد طبیعی مثل نخ کنف و گونی چتایی ب- گونی ساخته شده از الیاف مصنوعی مثل گونی پلی اتیلن و گونی پلاستیکی پلی پروپیلن که در ابعاد مختلف تولید میگردد موارد مصرف مختلفی را دارد. گونی بصورت دو تکه پارچه که به هم دوخته شده است میباشد و دارای موارد مصرف گسترده ای درصنعت و کشاورزی و صنایع بسته بندی میباشد. مرکز پخش فروش عمده گونی چتایی درایران، خیابان پانزده خرداد مرکز پخش و عمده فروشی گونی در بازار تهران میباشد و البته اکثر فروشندگان گونی در بازار تهران تولید کننده و یا وارد کننده نبوده ونقش واسطه را ایفا میکنند ولی بخاطر میزان بالای خرید و فروش توسط واسطه ها، قیمت در این بازار دارای قیمت گونی کنفی ارزان میباشد. شرکت تهران پاسارگاد، تولید کننده گونی های پلی اتیلن و وارد کننده گونی چتایی از کشور بنگلادش بعنوان مرکز پخش فروش عمده گونی پلاستیکی در تهران با قیمت های پایین تراز دیگر فروشندگان و پخش کنندگان گونی آمادگی خود را جهت ارایه خدمات پخش عمده گونی به مشتریان عزیز اعلام داشته و این شرکت که وارد کننده بزرگ گونی چتایی در ایران میباشد مرکز پخش عمده گونی چتایی با قیمت های رقابتی نیز میباشد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.