قیمت استثنایی گونی پلاستیکی آردی

گونی های پلاستیکی ساخته شده از مواد درجه یک، از محصولات پرطرفدار بازار به شمار می آیند که کاربردها و مصارف مختلفی نیز دارند. مثلا گونی پلاستیکی آردی یکی از این گونی های پرمصرف در صنعت می باشد. یا گونی درجه دو کنفی قیر گونی از انواع دیگر گونی های مورد استفاده در صنایع و ساخنمان سازی می باشد. در این مقاله به معرفی انواع این گونی ها و موارد مورد استفاده آن ها خواهیم پرداخت.

فروشنده گونی قند در کرج محصولاتی درجه یک را در اندازه‌ های مختلف همراه با میزان دوام و کیفیت عالی و در نظر داشتن نرخی مناسب برای خریداران محترم ارائه نموده و با شرایطی ویژه به فروش می‌‌ رساند.

قیمت استثنایی گونی پلاستیکی آردی

بررسی میزان تراکم بافت گونی کنفی

بررسی میزان تراکم بافت گونی کنفی گونی های کنفی موجود در بازار به سه دسته درجه یک، دو و سه تقسیم بندی می گردند. تفاوت این سه دسته بندی اغلب در میزان تراکم بافت گونی ها و درشت بودن سوراخ هایموجود در این بافت ها می باشد.هر کدام از دسته بندی های بالا با توجه به تراکم خود کاربرد های خاص خود را نیز دارند.

تولیدی نخ پلاستیک گلخانه همواره تلاش می‌ کند تا محصولات متنوعی با درجه ‌های کیفیتی متفاوت و تولید نموده و در اختیار مصرف کنندگان قرار می ‌دهد از گونی های کنفی درجه یک با تراکم بافت بالای خود و سوراخ های ریز در بافت آن ها، اغلب به عنوان فیلتر در صنایع و کارخانه ها استفاده می کنند مثلا در کارخانه های نیشکر از آن ها استفاده می شود. از این گونی ها برای بسته بندی مواد و وسایل نیز استفاده می شود اما گونی های کنفی درجه 2 دارای بافت درشت و با تراکم متوسطی هستند و گزینه مناسبی برای کار قیرگونی به حساب می آیند. به همین خاطر بیشترین استفاده آن ها در صنایع راه سازی و ساختمان سازی می باشد.

گونی های درجه 3 کنفی نسبت به دیگر انواع گونی ها، بافتی با تراکم کم و سوراخ های درشت دارند. از این گونی ها برای بسته بندی انواع محصولات کشاورزی مثل سبزیجات و پنبه ها استفاده می شود.

کاربرد گونی پلاستیکی در صنایع

کاربرد گونی پلاستیکی در صنایع درباره انواع گونی مورد استفاده در صنایع قبلا صحبت کردیم و گفتیم که انواع گونیها بر اساس ابعاد و متریال مورد استفاده در آن ها و بافت خود در ساخت با هم تفاوت دارند اما مهم ترین و پر مشاهده ترین تفاوت احساس شده میان این محصولات ،جنس گونی آن ها است. به همین خاطر بیشتر در مورد انواع گونی ها بر اساس مواد و متریال استفاده شده در تولید آن ها بحث می کنیم و کاربرد آن ها را در صنعت مورد بررسی قرار می دهیم.

در مورد گونی های کنفی می توان گفت که به واقع این گونی های کنفی از قدیمی ترین و پر کاربردترین انواع گونی های موجود در در دنیا می باشند. آن طور که تاریخ گفته است اولین بار 8 هزار سال پیش بود که از الیاف کنف برای ساخت گونی استفاده شده . کنف نوعی گیاه مقاوم و بادوام می باشد که در گذشته های دور برای ساخت و درست کردن انواع لباس و گونی مورد استفاده قرار گرفته .مقاومت و دوام گیاه کنف به قدری بالا بوده است که برای جابجایی اشیای سنگین نیز از آن ها استفاده می شده است.

از دیگر ویژگی های خاص کنف، جذب رطوبت بالای آن می باشد. به همین خاطر در محصولاتی که نیاز به حفظ رطوبت در آن ها می باشد از این نوع بسته بندی استفاده خواهد شد. برای تولید گونی کنفی باید در ابتدا گام های ریسندگی، بافندگی، چاپ، برش، دوخت و بسته بندی را طی کرد. اغلب گونی های کنفی به صورت رول ساخته و تولید می شوند و به فروش می رسند

کاربرد گونی های کنفی در صنایع گوناگون متفاوت می باشد. متریال مورد استفاده در گونی های کنفی هنوز مورد توجه خیل عظیمی از صنایع است. بیشترین استفاده از گونی های کنفی در صنایع کشاورزی، راه سازی، ساختمان سازی و صنایع نظامی می باشد. از کاربرد های دیگر کیسه ها و گونی های کنفی و پلاستیکی در گلخانه ها و مراکز پرورش گل و گیاه می باشد.

به هر میزان که کیفیت و دوام گونی کنفی بالا باشد و استحکام بالاتری از خود نشان دهد، عمر آن نیز بالاتر خواهد بود. و مشتریان و موارد استفاده ی آن هم به همان میزان بالاتر خواهد رفت. در خرید گونی های کنفی و کیسه های پلاستیکی باید به معیار های کیفیت بالای آن توجه کنید و گاهی از متخصصین و مجربان در این عرصه کمک بگیرید. مجموعه هایی در این بازار هستند که این کارشناسان را در اختیار شما می گذارند.

برای خرید مطمئن گونی های کنفی با کیفیت بالا بهتر است از تولیدکنندگان مطمئن این محصولات خریداری کنید. در ادامه این مقاله به استاندارد ها، جنس های با کیفیت و تولیدکنندگان معتبر و بزرگ این محصول خواهیم پرداخت.

استانداردهای موجود در ساخت گونی

استانداردهای موجود در ساخت گونی در تولید و خرید کیسه ها و گونی های کنفی باید همواره به مواردی دقت نمود که از استاندارد ها ی تولید گونی های پلاستیکی م باشد و به شما کمک خواد کرد که یک خرید مطمئن داشته باشید. نکته اول این سوال است که کیسه های کنفی چه بویی دارد؟ هرچه قدر کیسه کنفی ارزان‌تر و بی کیفیت تر باشد بوی بیشتری دارد. دقت کنید که این بو صرفاً بد نیست ولی بویی طبیعی و خاصی است که معمولاً مردم آن را دوست ندارند .

برابی خرید کیسه های کنفی مخصوص برای امور باغداری و کشاورزی باید در نظر داشته باشید که کیسه‌ای را انتخاب کنید که از الیاف کاملاً طبیعی و ارگانیک ساخته‌شده است. کیسه های کنفی کشاورزی اصلا نباید سفید شده، رنگ‌شده و یا با مواد شیمیایی ترکیب شده باشند.

به دلیل سنگین بودن محصولاتی که در این کیسه ها بسته بندی می شوند و یا جابجایی زیاد آن ها، محکم بودن این کیسه ها یا گونی ها ترین ویژگی آن ها می باشد. یکی از انواع گونی ها که از آن ها برای بسته بندی و جابه جایی محصولات استفاده می گردد. گونی های ضد آفتاب می باشد. در زمان ساخت این کیسه ها مواد و متریال مخصوصی به خاطر افزایش مقاومت آن ها در مقابل نور آفتاب به الیاف شان اضافه می گردد.

مرجع پخش گونی پلاستیکی آردی

مرجع پخش گونی پلاستیکی آردی مجموعه برگـــا، بازار خرید و فروش انواع گونی است که امروزه با استفاده از علم گسترده و تکنولوژی های برتر و به روز دنیا توانسته تا گونی هایی با کیفیت بسیار بالا و باقیمت مناسب به دست مشتریان برساند. این مجموعه انواع گونی های پلاستیک ، لمینیتی ،کنفی و ساده را تولید می کند. و آن ها را با بهترین قیمت و بالاترین سطح مقاومت و دوام به بازار عرضه می کند. برای اطلاع از قیمت گونی پلاستیکی متری، گونی پلاستیکی نسوزو گونی پلاستیکی زیپ دار و همچنین ثبت سفارش خود می توانید به سایت این مجموعه مراجعه کنید.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.