قیمت استثنایی گونی کنفی تزئینی

قیمت گونی کنفی تزئینی را بر اساس سایز بندی آن نیز تعیین می کنند. پخش گونی به صورت عمده نیز انجام می شود. در این کمپانی پخش و فروش هر یک از مدل های این محصولات را به صورت عمده و در تعداد بالا نیز به مشتریان ارائه می دهند و به همین خاطر نیز شما محدودیتی در خرید این محصولات نخواهید داشت.

قیمت استثنایی گونی کنفی تزئینی

تضمین کیفیت گونی های کنفی تزئینی

تضمین کیفیت گونی های کنفی تزئینی گونی هایی که امروزه در بازارهای کشورمان یافت می شود، از انواع الیاف طبیعی و مصنوعی تولید شده اند. گونی های کنفی در دسته بندی گونی های طبیعی جای می گیرند؛ زیرا کنف هم مانند کتان از آن دست گیاهانی بوده که برای تولید الیاف مورد استفاده قرار می گیرد.

در معرفی بهترین گونی کنفی سقف باید بگوییم که این نوع از گونی ها با بهره مندی از روش های خاصی تولید شده اند. اگر به دوخت آن ها دقت کنید، متوجه می شوید که دوختی منظم و بسیار مستحکم برای آن ها در نظر گرفته شده است. تولید کنندگان کلیه مراحل ساخت این گونی ها را به بهترین شکل ممکن طی می کنند و به همین دلیل آنچه به دست می آید از کیفیت لازم برخوردار است.

شاید فکر کنید گونی های کنفی صرفاً برای بسته بندی محصولات مختلف مورد استفاده قرار می گیرند، در صورتی که ابداً اینطور نیست و این گونی ها گزینه ای مناسب برای طراحی سقف هستند. در واقع با بهره مندی از این گونی ها می توان سقف را به بهترین شکل ممکن تزئین نمود. این گونی ها جلوه ای منحصر بفرد به سقف ها می دهند و آن را از سادگی خارج می نمایند.

البته کاربرد گونی های کنفی سقفی تنها به ایجاد زیبایی و جذابیت در این فضا برنمی گردد. بلکه با بهره مندی از این گونی ها می توان سایبانی مناسب طراحی کرده و از نشستن به زیر آن نهایت لذت را برد. این گونی های کنفی رنگی طبیعی دارند و نصب آن ها هم ساده است.

ویژگی های انواع گونی نایلونی

ویژگی های انواع گونی نایلونی نحوه تولید گونی کنفی سقف تا حد زیادی به تولید کننده و روش های او و تجهیزاتی که در اختیار دارد، وابسته است. گونی کنفی رنگی از گیاه کنف و از ساقه و پوسته آن به دست می آید. در این راستا گیاه کنف خیسانده می شود تا قسمت هایی که الیاف ندارد از گیاه جدا شده و الیاف ها از قسمت های مفید گیاه پس از خشک شدن با دست جدا شود.

برای تولید گونی کنفی وارد مرحله ریسندگی شده و پس از ریسیده شدن الیاف کنف به هم بافته می شود تا گونی به دست آید. در دیگر مرحله چاپ روی گونی انجام می شود و سپس در اندازه های کوچک و بزرگ برش می خورد و با نخ دوخته می شود.

در پایان هم گونی ها در بسته های مختلف قرار می گیرد و برای فروش آماده می شود سقف تا اندازه زیادی به گیاه کنف و شرایط رشد و رسیدگی به آن بستگی دارد که هر چه بهتر و در شرایط مطلوب حاصل شود، گونی به دست آمده از آن جنس خوبی داشته و از دوام و استحکام خوبی برخوردار است.

کاربرد مختلف گونی های کنفی

 کاربرد مختلف گونی های کنفی گونی کنفی از گونه محصولات بسیار کاربردی و با اهمیت می باشند که در بسته بندی انواع محصولات از جمله برنج، سبزی و غلات به کار می روند و مورد پسند بسیاری از افراد جامعه می باشند و بسیار با کیفیت هستند.

مزیت استفاده از این محصولات این است که استحکام بالایی دارند و به راحتی الیاف آن پاره نمی شود و با توجه به مزیت آن محصولات داخل آن ریخته نمی شوند و نیز از گونه محصولاتی می باشند که قابل بازیافت می باشند و به محیط زیست آسیب نمی رسانند.

همچنین می توان از این گونی ها در صنعت های بسیاری به کار برد و از عملکرد عالی آن ها بهره مند شد و در این گونی ها جریان هوا به خوبی انتقال می یابد و جذب پذیری بالایی دارد و بهتر و مناسب تر از گونی های دیگر می باشند.

البته دارای کیفیتی بسیار عالی و بالا می باشند و از گونه محصولات درجه یکی در بازار محسوب می شوند و در سایز های مختلفی وجود دارند و به کار می روند و دارای کاربرد های بسیار بالایی در صنعت های بسیار گوناگونی هستند.

از محصولات مهم ساختمان سازی انواع گونی کنفی است که به دلیل کاربرد زیادی که دارد بازار تولید و خرید و فروش آن از رونق خوبی برخوردار است. اگر خریدار و فروشنده گونی کنفی هستید بهتر است به تولیدکنندگان یا فروشگاه های مجازی که از بهترین مراکز عرضه کلی گونی کنفی سقف هستند، مراجعه کنید و خرید از آنها را در اولویت قرار دهید تا صاحب گونی با جنس اصل شوید.

پخش مستقیم گونی کنفی تزئینی

پخش مستقیم گونی کنفی تزئینی نرخ خرید گونی کنفی برنج ، بستگی به کیفیت آن دارد. نمونه های درجه یک و مرغوب از این گونی ها با قیمت های بیشتری در بازارهای کشورمان ارائه می شوند و خوشبختانه با استقبال بسیار خوبی از سوی خریداران روبرو شده اند.

نرخ گونی کنفی سقف، بغیر از کیفیت، از نوسانات بازار هم متاثر می باشد. بعلاوه عمده بودن روش های خرید و فروش آن هم می تواند تغییراتی گسترده را در این باره پدید آورد. این کاهش قیمت گونی نخی کوچک در خرید و فروش اینترنتی باعث شده تا افراد زیادی تمایل به انتخاب و بهره مندی از این شیوه خرید داشته باشند.

گونی کنفی سقف از محصولات ساختمان سازی و پرکاربرد به ویژه در قیر و گونی یا ایزوگام کردن ساختمان کاربرد دارد و در اغلب شهرها به ویژه اصفهان و یزد یا تبریز با کیفیت برتر تولید می شود و به دلیل کیفیت خوبی که دارد در شهرهای داخلی و حتی کشورهای خارجی خریدار زیادی دارد و به کشورهای خاورمیانه و همسایه صادر می شود.

تولید کنندگان از اولین مراکز صادرات گونی کنفی سقف هستند که پس از تهیه بهترین گونی آن را با نرخ مناسب در اختیار صادر کنندگان قرار می دهند که با خرید از آنها به جنس مرغوب با نرخ ارزان دست یافته و بیشترین سود را از صادرات خود به دست می آورند.

مرکز صادرات گونی کنفی سقف به صورت مجازی و از طریق سایت های اینترنتی مانند سایت حاضر نیز فعالیت می کنند. آنها پس از تهیه بهترین گونی از تولید کننده های صاحب نام آن را به دلیل حذف دلال ها با کمترین قیمت به دست مشتریان می رسانند.

1

  1. سلام از تیم پشتیبانی خوبتون که در جریان خرید بسیار راهنماییم کردن کمال تشکر رو دارم.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.