قیمت خرید گونی فشرده ضدآب

گونی فشرده ضدآب با توجه به کاربرد های متنوعی که دارد در بازار بسیار محبوب است و همه اقشار جامعه ای آن استفاده می کنند مخصوصا اگر کسی خود تولید کننده یک محصولی باشد بیشتر از این نوع گونی ها استفاده می کند اگر می خواهید درمورد مقاومت و ضد آب بودن این گونی ها و همچنین قیمت خرید گونی فشرده ضد آب اطلاعات مفیدی را کسب کنید حتما در ادامه مطلب همراه ما باشید.

قیمت خرید گونی فشرده ضدآب

مقاومت بالای گونی در برابر فشار

مقاومت بالای گونی در برابر فشار گونی پلاستیکی از مشتقات نفت تولید شده است ما در بازار با انواع مختلف گونی ها روبرو هستیم بیشترین گونی ها حالت پلاستیکی دارند و برای مصارف گوناگون مثل نگهداری برنج در آنها شکر و یا غلات مختلف مورد استفاده قرار می گیر گونی های پلاستیکی آنگونه که می گویند تجدید پذیر هستند چرا که میتوان آن ها را بعد از خراب شدن و به دور ریختن بازیافت کرد و تولید کنندگان آن ها را برای مصارف دیگر دوباره تولید می کنند و به دست مشتریان خود می رسانند.

بیشتر این گونه های پلاستیکی از عنصر و بادی به نام پلی پروپیلن تشکیل شده است هنگام تولید و تهیه این گونه های پلاستیکی تار و پود این نوارها را از دو جهت به همدیگر وصل می کند این باعث می شود که این گونه ها در حین سبک بودن بسیار محکم باشد و مقاومت بیشتری در برابر وزن های بالا داشته باشد از این رو این گونی های پلاستیکی را برای نگهداری از برنج های پر وزن مثل ده کیلویی استفاده می کنند.

این گونه های پلاستیکی بیشتر برای مصارف گوناگون مثل غلات و خشکبار مورد استفاده قرار می گیرد از این رو این گونه های پلاستیکی در انواع سایز ها و طرح های مختلف تولید و به بازار عرضه می شود. قابل ذکر است که طرح های روی گونی ها می‌تواند متفاوت باشد و بر اساس نظرات مشتری می تواند تغییر کند مثلا اگر می‌خواهید گونی را برای نگهداری برنج استفاده کنید می توانید به تولیدکننده بگویید که طرحی مانند برنج را روی گونی ها بزند و حتی می توانید بگویید که اسم شرکت یا برند مربوط به آن را روی گونی دلخواهتان طراحی کند.

وزن سبک گونی فشرده ضدآب

وزن سبک گونی فشرده ضدآب گونی مقاوم یعنی فشرده ضد آب بسیار پر کاربرد است و برای تمامی خشکبار ها و مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرد برای اینکه این گونی ها فشرده هستند و به این نام شناخته می شوند چراکه بسیار سفت هستند و در برابر وزن های بالا بسیار با دوام است.

گونی ها از زمان های قدیم بوده است اما گونی های امروزی بد استفاده از تکنولوژی جدید ساخته شده است و تولیدکنندگان تمام تلاش خود را کرده اند تا با وجود سبک بودن گونی بسیار محکم هم باشد این گونی های جدید پرکاربرد ضد آب هم هستند و این یعنی حتی اجازه ورود ار با به ان نمی دهد این بسیار مناسب برای زمان هایی است که ممکن است این گونی ها در برابر آب باشد.

در ضمن این گونی های ضد آب به این دلیل فشرده نامیده می شوند: آن ها تاروپود شان بسیار بهم متصل است و به گونه ای است که هیچ جای خالی میان این تار و پود نیست و این باعث مقاوم بودن این گونی ها می شود، برای اینکه گونی فشرده اصل را خریداری کنید توصیه زنی کنیم از فروشنده های معتبر مثل این سایت خرید خود را ثبت کنید.

فروشنده بزرگ گونی فشرده ضدآب

فروشنده بزرگ گونی فشرده ضدآب هم چنین این محصول به صورت فله‌ای، بسته‌بندی شده، کیلویی به فروش می رسد. تعداد گونی درون بسته‌بندی با توجه به قیمت، وزن و کیفیت آن ممکن است متغیر باشد البته جعبه‌ای بودن این نوع کیسه در تعداد، وزن، کیفیت و شفافیت کیسه‌ها تأثیری نخواهد داشت و این موارد را کیفیت مواد استفاده شده در تولید و محصولات سازنده آن تعیین می‌کند. فروشنده گونی فشرده ابن سایت در تلاش است گونی های متنوع در عین سبک بودن و قابل حمل را به مشتریان خود عرضه کند.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.