قیمت عمده گونی صنعتی

برای جابه جایی هر وسیله ای که به صورت ریز و شفته باشد احتیاج به گونی داریم گونی ها عمدتا از آن دسته موادی هستند که خیلی مورد توجه نیست اما احتیاج و نیاز به آن به شدت احساس می شود و لذا چون از آن دسته موادی هست که برند بودن در آن مطرح نیست گونی صنعتی می تواند گزینه مناسبی برای کسب و کار می باشد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

قیمت عمده گونی صنعتی

مراحل تولید گونی صنعتی

مراحل تولید گونی صنعتی تولید گونی مراحل مختلفی دارد هر کدام از این مراحل کاری تخصصی محسوب می شود که نیاز به دانش و دقت زیادی دارد تولید پارچه های گونی پلی پروپیلن در کارخانه هایی انجام می شود که از نظر ماشین آلات پیشرفته یا نیمه پیشرفته هستند. هرچه ماشین آلات به کار برده شده در کارخانه جات به روز تر و پیشرفته تر باشند، کیفیت پارچه های پلی پروپیلن نیز بیشتر است. در ادامه به اختصار به توضیح مراحل تولید پارچه گونی های پلی پروپیلن می پردازیم:

برای تولید پارچه کیسه پلی پروپیلن، نسبت خاصی از گرانول پلی پروپیلن و مواد نرم کننده مخصوص با هم ترکیب می شوند پس از ترکیب در این مرحله با برخورد با المنت حرارتی ذوب می شوند پس از طی کردن مراحل دیگر تولید به سمت دوش هایی می روند که این مواد را با فشار بیرون می دهند پس از آن به سمت کانال های خنک کننده می روند آخرین مرحله، عبور از مرحله کشش است.

مرحله دوم بافندگی و تولید رول های پارچه کیسه پلی پروپیلن است. نوارهایی که از آن رول های پارچه تولید می شوند توسط ماشین های بافندگی صنعتی ساخته می شوند. این کار به سه روش تار و پودی، حلقوی تاری و حلقوی پودی انجام می شود. استفاده از هر کدام از این سه روش بر اساس کاربرد و موارد مصرف این گونی ها خواهد بود. در آخر این پارچه ها به صورت رول هایی در می آیند. رول هایی که برای فروش مستقیم به بازار عرضه نمی شوند، برای مرحله بعدی و تولید گونی وارد بخش مجزایی می شوند.

خرید عمده گونی صنعتی

خرید عمده گونی صنعتی عموما برای خرید هر جنسی راه های گوناگونی موجود است که در مورد گونی ها از جمله گونی زغال هم همین موضوع صادق است.خرید از راه دور یا بعبارتی خرید اینترنتی می تواند گزینه مناسبی برای خرید این محصولات باشد چرا که واسطه ها را حذف کرده است و شما مستقیما از تولید کننده می توانید خرید کنید.

نکته دیگر خرید به صورت عمده هست که با خرید بدین صورت از تخفیف قابل توجه ای برخوردار می شود. نکته بعدی این است که اگر از سایتی خرید کردید بتوانید محصول معیوب را برگردانید و پول خود را پس بگیرید. فروشندگان گونی در برگامارکت این امکان را برای شما فراهم کرده است که بدون واسطه از تولید کننده هم بصورت عمده و هم جزئی خرید کنید و اگر کالایی معیوب بود آن را مرجوع کنید.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.