قیمت عمده گونی نخی چتایی

گونی نخی چتایی یکی از دهها نوع گونی است که از آن برای بسته‌بندی و کاربردهای دیگر استفاده می شود و این محصول از جنس گیاهی موسوم به کنف هندی است و مشخصات مختص به خود را داده است و از گونی های بسیار پرمصرف از گذشته تا کنون است به همین دلیل قیمت عمده این محصول برای مشتریان آن اهمیت زیادی دارد و آنها می توانند برای اطلاع دقیق از قیمت روز این گون با فروشنده آن ارتباط برقرار کرده و از نرخ عمده آن باخبر شوند.

قیمت عمده گونی نخی چتایی

بهترین جنس گونی های نخی

بهترین جنس گونی های نخی گونی های نخی از محصولاتی هستند که از طریق جنس و رنگ آنها به راحتی قابل تفکیک از انواع گونی های پلاستیکی می باشند؛ این گونه ها به رنگ قهوه ای روشن تا تیره هستند و چون در ساخت آنها از گیاه کنف استفاده شده است جزء گونه‌های ارگانیک و طبیعی به شمار می روند.

جنس این گونی ها بسیار عالی است و می توانند برای موارد مختلف کاربرد داشته باشند که یکی از آنها استفاده از این محصول برای قیر و گونی می باشد همچنین برای عایق کردن بخش های مختلف ساختمان از جمله سقف و مکان هایی همچون آشپزخانه و سرویس بهداشتی استفاده شوند.

جنس این گونی ها به شکلی است که می تواند بیشترین میزان قیر را به خود جذب کند و به این ترتیب نسبت به گونی های دیگر برای ایجاد یک پوشش یک دست قیر بسیار مناسب تر می باشند و این خصوصیات را هیچ کدام از گونی های دیگر ندارند.

همچنین از این محصول می توان برای نگهداری غلات و حبوبات استفاده کرد چون این گونی ها به دلیل جنس ویژه ای که دارند امکان تبادل هوا را فراهم می سازد و هوا به راحتی می تواند از بین تار و پود گونی عبور کرده و در لابلای دانه های غلات و حبوبات جابجا شود و به این شرکت مانع از آسیب دیدن یا کپک زدن آنها می شود به این شکل این می تواند به عنوان یک کیسه نگهداری برای محصولات خوراکی بسیار مناسب باشد.

جنس این گونی ها کاملاً طبیعی است و به راحتی در خاک تجزیه می شود و به این صورت از جمله گونی های هستند که حتی با قرار گرفتن در محیط زیست باعث آلودگی آن نمی شوند و به سرعت طی چند ماه کاملا تجزیه شده و جذب خاک می شوند.

آشنایی با فرایند تولید گونی ها

آشنایی با فرایند تولید گونی ها گونی ها در انواع مختلف آنها از به هم تنیدن تار و پود ساخته می‌شوند و به این ترتیب از دستگاه‌های نساجی مخصوص برای تولید این گونی ها استفاده می شود؛ این دستگاه ها قادرند الیاف مورد استفاده برای ساخت گونی را در کنار همدیگر قرار دهند و پارچه گونی تولید سپس برش خورده و به شکل گونی درآید.

شکل دیگری از تولید این گونی ها به صورت پشت سر هم است که این نوع تولید بیشتر با دستگاه های امروزی انجام می شود که گونی را به صورت صورت نواری و با عرضه های متفاوت از این محصول را تحت عنوان گونی رولی و به شکل گونی نخی متری تولید می کنند که در این شکل قابلیت استفاده برای بسته بندی محصولات خوراکی و غیرخوراکی را ندارد و برای اجرای عایق بندی مناسب هستند.

دستگاه‌های گونی بافی دیگری نیز وجود دارند که تار و پود را به گونه‌ای در کنار یکدیگر قرار می دهند که نیازی به برش و دوخت آن نمی باشد به این معنی که به صورت یک تکه توسط این ماشین ها تولید می شود و کافی است که یکی از انتهای آنها با چرخ مخصوص خط تولید مسدود شود تا به عنوان گونی نخی ببسته بندی مورد استفاده قرار گیرد.

انواع مختلف گونی از نخی چتایی گرفته تا پلاستیکی به یکی این روش تولید می‌شوند و سرعت تولید بسیار بالایی دارند و در طول روز تعداد بسیار زیادی گونی به این روش تولید می شود.

بررسی قابلیت شست و شوی انواع گونی

بررسی قابلیت شست و شوی انواع گونی انواع مختلف گونی ها بر اساس جنس آنها می‌توانند قابلیت شستشو داشته باشند و میزان تاثیرگذاری آب بر کیفیت این گونی ها باعث می شود که شستشوی برخی از آنها بسیار راحت انجام شود اما در مورد برخی نمونه های دیگر محدودیت های مختلفی از این نظر وجود دارد.

انواع گونی پلاستیکی با شوینده های مختلف و آب قابل تمیز کردن هستند و می‌توان این گونی ها را به راحتی با آب یا شوینده ها شستشو داد و تمیز نموده و این کار باعث کوچکترین تغییری در کیفیت این گونی ها نمی شود؛ نوع نخی پنبه ای گونی ها مانند گونی نخی برنج را می توان با اکثر شوینده ها به غیر از شوینده های آنزیم دارد شست و تمیز کرد سپس آنها را در مجاورت آفتاب یا نور خورشید خشک نمود و خشک کردن آنها باید با دقت انجام شود چون خیس ماندن این گونی ها به مرور کیفیت آنها را خراب می کند.

نوع دیگری از گونی های نخی وجود دارند که به گونی کنفی معروف هستند و این گونی ها قدرت جذب آب فوق العاده زیادی دارند و به دلیل تهیه شدن از الیاف کاملاً طبیعی نسبت به بسیاری از شوینده‌ها به ویژه پودرهای لباسشویی و ظرفشویی حساس هستند و در شستشوی آنها باید از پودرهایی که حاوی آنزیم می باشند و خودداری کرد و پس از اتمام شستشو باید به طور کامل خشک شوند چون آب در داخلی ترین بخش های الیاف این گونی ها نفوذ می کند.

سفارش خرید گونی نخی چتایی

سفارش خرید گونی نخی چتایی گونی نخی را می‌توان در انواع مختلف آن از فروشنده این محصول به صورت عمده و در سفارش خرید به دست آورد و این گونی از قیمت فوق العاده مناسبی برای صادرات برخوردار بوده و خریداران می‌توانند از این محصول برای کاربردهای مختلف آن استفاده کنند و با سفارش خرید عمده آن را ارزان به دست آورند.

سفارش خرید کیسه گونی نخی از طریق فضای مجازی و همین سایت قابل انجام است و مشتری می‌تواند از طریق لینک انواعی از شبکه های اجتماعی در همین سایت و شماره تلفن های فروشنده محصول را در زمانی کم درخواست دهد تا این گونی در نمونه های گوناگون با قیمت فوق العاده مناسب به دست مشتریان برسد و به این ترتیب این گونی با کیفیت و کاملا ارگانیک و با ضخامت مناسب همچنین تراکم تار و پود عالی به دست مشتریان آن برسد و برای استفاده در نگهداری مواد خوراکی یا استفاده در قیر و گونی کاربرد داشته باشد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.