قیمت فروش گونی کنفی تهران

اگر قصد خرید گونی کنفی را دارید و می خواهید قبل از خرید این نوع گونی از قیمت فروش گونی کنفی تهران مطلع گردید می توانید به مراکز توزیع و پخش آن و یا نمایندگی های مجاز فروش گونی کنفی مراجعه نمایید، زیرا که این مراکز تنها مراکزی می باشند که از قیمت به روز شده و قطعی گونی کنفی مطلع می باشند. برای خرید گونی کنفی می توان به بهترین و معتبر ترین فروشگاه فروش گونی نیز مراجعه نمود زیرا که این فروشگاه ها هیچ گاه اعتبار خود را خدشه دار نمی کنند و جنس مرغوبی را به دست مشتری می دهند.

قیمت فروش گونی کنفی تهران

ویژگی های گونی به کار رفته در قیرگونی

ویژگی های گونی به کار رفته در قیرگونی یکی از مرسوم ترین روش های عایق نمودن پشت بام ها استفاده از قیر گونی می باشد که در کشور ما بیشترین نوع عایق نمودن، همین قیر گونی می باشد، در اصل قیر گونی از بهترین عایق ها از زمان های گذشته تا کنون بوده و طرف داران بسیار زیادی را هم دارا می باشد. یکی از مواد اولیه اصلی در قیر گونی نمودن وجود گونی می باشد که در این بخش قصد داریم ویژگی های گونی به کار رفته در قیرگونی را برای شما عزیزان به اختصار بیان کنیم.

  • یکی از ویژگی هایی که گونی های مورد استفاده در قیر گونی دارند تمیز و پاک بودن آن ها می باشد، این گونی ها به هیچ عنوان نباید دارای آلودگی باشند زیرا که در صورت آلودگی باعث خرابی کار شده و کیفیت کار عایق بندی پایین خواهد آمد.
  • از دیگر ویژگی های گونی مذکور ریز بافت بودن آن می باشد، گونی های ریز بافت بهترین گزینه برای عایق بندی نمودن با قیر گونی می باشند، اگر گونی به کار رفته در عایق بندی ریز بافت باشد قطعاً استحکام بیشتری را خواهد داشت و کار بسیار تمیز و مرتب انجام خواهد گرفت.
  • این نکته را هرگز فراموش نکنید که گونی برای انجام عایق حتماً باید سالم باشد و هیچ گونه پاره شدگی را نداشته باشد، اگر گونی پاره و ناسالم باشد باعث می شود که استحکام لازم را نداشته باشد و بعد از گذشت مدت زمانی اندک باید کار عایق بندی دوباره انجام گیرد، پس ویژگی مهم گونی مورد نیاز در قیرگونی نمودن سالم بودن گونی می باشد.
  • وزن گونی هایی که در هنگام قیر گونی نمودن نیاز است نباید زیاد سنگین باشد، درست است که هر چه گونی ضخیم تر باشد بهتر است ولی باید وزن خوب و متناسبی را داشته باشد، هر چه قدر که گونی به کار رفته متناسب باشد، کار عایق نمودن تمیز تر خواهد بود.

میزان جذب رطوبت گونی های کنفی

میزان جذب رطوبت گونی های کنفی امروزه استفاده از گونی های کنفی کاربرد بسیار زیادی را دارد و البته استفاده از گونی کنفی از قدیم الایام مرسوم بوده و هست. این گونی ها به خاطر ویژگی های خوبی که دارند استفاده بیشتری را هم دارند، یکی از ویژگی های مهم و بارز گونی های کنفی جذب رطوبت آن ها می باشد، به وسیله این کونی ها رطوبت زیادی جذب می شود و از این رو مورد توجه بیشتر مردم واقع شده است. می توان به صراحت گفت که میزان جذب رطوبت گونی های کنفی بسیار بالا می باشد. گذشته از آن تزیین گونی کنفی این روزها بسبار رایج می باشد‌.

دستگاه گونی کنفی را می توان از بازار تهیه نمود و به تولید این گونی ها مشغول شد، گونی کنفی چون از الیاف طبیعی تولید شده است می تواند رطوبت را به خوبی جذب کند. این خاصیت جذب کنندگی در گونی های کنفی باعث فروش بالای آن شده است. نخ گونی کنفی از گیاه کنف به دست می آید که چون یک ماده گیاهی و طبیعی می باشد از این رو به خوبی می تواند در جذب رطوبت کارایی داشته باشد، این خاصیت جاذب رطوبت بودن را هیچ نوع از گونی ها ندارند و این ویژگی تنها مختص گونی های کنفی می باشد که باعث شده است که گونی کنفی از دیگر گونی ها متمایز گردد.

ویژگی های گونی های ساختمانی فله ای

ویژگی های گونی های ساختمانی فله ای گونی های ساختمانی هم از انواع گونی هایی می باشد که در صنعت های مختلفی از جمله صنعت ساختمان سازی کاربرد بسیاری را دارد. این نوع گونی ها چون در ساختن ساختمان به عنوان پوشش به کار می رود به آن گونی های ساختمانی هم گفته می شود که به صورت فله ای در بازار ها عرضه می شود. در این بخش به بیان ویژگی های گونی های ساختمانی فله ای می پردازیم.

  • از ویژگی های گونی ساختمانی فله ای می توان به سبک وزن بودن آن ها اشاره نمود، گونی ساختمانی به خاطر وزن کمی که دارند به سادگی می توان از آن ها بهره برد و در پوشش ساختمان از آن ها استفاده نمود.
  • ویژگی دیگری که گونی های مذکور دارند استحکام و مقاومت بالای این نوع گونی ها می باشد، گونی ساختمانی هر چند که وزن کمی را دارند ولی به خاطر استفاده از مواد اولیه با کیفیت در تولید آن ها، کیفیت و استحکام بسیار خوبی را دارا می باشند. شاید به خاطر دوام بالای گونی ساختمانی است که توجه بیشتر مردم به آن جلب شده است.
  • دارا بودن رنگ های مختلف گونی ساختمانی از ویژگی های دیگری است که می توان به آن اشاره نمود، این کونی ها در رنگ های متفاوتی تهیه و تولید می شوند.

تولید کننده گونی کنفی تهران

تولید کننده گونی کنفی تهران تولید کننده گونی کنفی تهران بهترین و مرغوب ترین نوع گونی ها را تولید نموده و پس از بسته بندی آن را روانه بازار فروش می کند تا همه مردم بتوانند دسترسی خوبی را به این محصول داشته باشند. این تولید کنندگان به خاطر مهارت بالایی که در این حرفه دارند گونی های بسیار با کیفیت و مناسبی را تولید می کنند و با تولید مناسب این گونی ها می توانند فروش فوق العاده ای را داشته و سود خوبی را نصیب خود گردانند. گونی کنفی تهران پس از تولید از طریق بازار پخش به همه مناطق کشور ما ارسال می گردند و در اختیار عموم مردم قرار می گیرند.

اگر قصد خرید گونی کنفی عمده را دارید و دوست دارید که این محصول را ارزان تر و سریع تر به دست آورید می توانید سفارش عمده گونی کنفی متری را به تولید کنندگان آن داده و یا آن را از طریق وب سایت شرکت های معتبر خریداری کنید. کافیست که گوشی تلفن همراه خود را بردارید و با وارد شدن به وب سایت فروشندگان گونی کنفی، آن را سفارش دهید.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.