قیمت فروش گونی کنفی سقف

گونی کنفی سقف در کناف کاری و ساخت سقف کاذب نقش بسزایی دارد و تولید آن به صورت متری و رولی باعث شده تا بتواند بهترین پوشش دهی را روی سطح مورد نظر داشته باشد. استفاده از الیاف طبیعی در باعت تاروپود این پارچه باعث شده تا انعطاف پذیری زیادی داشته باشد که در این صورت می تواند دوام بالایی هم در مقابل فشار داشته باشد. قیمت فروش این گونی در مراکز مختلف متفاوت بوده و بستگی به کیفیت و حجم فروش آن دارد.

قیمت فروش گونی کنفی سقف

اطلاعاتی درباره گونی کنفی سقف

اطلاعاتی درباره گونی کنفی سقف گونی کنفی سقف پارچه ای زیبا به رنگ قهوه ای بوده که در دیزاین نقش بسزایی دارد و می تواند به زیباتر شدن دکوراسیون هم کمک زیادی کند. بافت متراکم آنها باعث شده تا در مقابل حرارت و رطوبت و فشار دوام زیادی داشته باشند بدون اینکه دچار پوسیدگی و خوردگی شوند. کنف ها به دلیل ظرافتی که دارند از ظاهر زیبایی هم برخوردار هستند.‌

این گونی ها وزن سبکی دارند به همین دلیل می توان به راحتی آنها را جابجا و نصب کرد. پوشش دهی آنها عالی بوده و می تواند سطح زیر کار را به خوبی بپوشاند به همین دلیل انتخاب خوبی برای کناف کاری و دیزاین سقف است. رول ها دارای متراژهای مختلفی هستتد و شما می توانید بر حسب نیاز خود متراژ مورد نظر را باز کرده و مصرف کنید.

رنگ این پارچه کاملا ثابت است و اگر در مجاورت رطوبت و هوای شرجی هم که باشد نه پوسیده می شود و نه رنگ آن دچار تغییر می گردد.

پخش کلی گونی کنفی سقف

پخش کلی گونی کنفی سقف پخش گونی کنفی سقف آن هم به صورت کلی باعث شده تا به راحتی در دسترس قرار بگیرد. شرکت پخش در کشور همواره تمام تلاش خود را مي کند تا بهترین و با کیفیت ترين محصولات را در اختیار مغازه های فروش در سراسر کشور بگذارد. در کشور ما توزیع به صورت های متعدد و متنوعی در حال انجام است که عرضه ی مستقیم آن همواره جزء پر مزیت ترين ها می باشد، چرا که واسطه ها از میان برداشته شده اند و قیمت ها بسیار مناسب می باشند.

این مرکز بیشتر فعالیت خود را با هدف پخش محصولات تولید شده انجام می دهد و هیچ تاثیری در افزایش قیمت محصولات نخواهند داشت. هر چه سطح تقاضا در بازار بیشتر می شود میزان پخش هم افزایش می یابد تا بتواند به خوبی پاسخگوی نیاز بازار باشد. پخش عمده دارای نرخ مناسبی است که مشتری استقبال بیشتری هم می کند. محصولی که برای پخش انتخاب می شود دارای سطح کیفی بالایی بوده و قیمت مناسبی را هم به خود اختصاص می دهد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.