مرکز خرید گونی برنج کنفی

در مرکز خرید گونی برنج کنفی می توان این محصول را در انواع و سایزهای گوناگون و با بهترین قیمت ممکن خریداری کرد، این گونی ها از جنس کنف درجه یک درست شده و کیفیتی بسیار بالا دارند. مطمئنا مهم ترین مساله برای بسته بندی برنج استفاده از گونی محکم و با کیفیت است. گونی های کنفی به دلیل دوام بالا و قیمت ارزان تر نسبت به گونی های کتانی، گزینه ای ایده آل محسوب می گردند.

مرکز خرید گونی برنج کنفی

نکات کلیدی هنگام خرید گونی

نکات کلیدی هنگام خرید گونی در هنگام تهیه و خرید گونی برنج باید نکاتی را مد نظر قرار داد. معمولا یکی از دغدغه های تولید کنندگان و فروشندگان و حتی صادر کنندگان برنج بسته بندی مناسب این محصول است. از یک طرف گونی باید دوام و کیفیت کافی داشته باشد تا در هنگام جابه جایی و انبار کردن دچار پارگی و خسران نشود و از طرف دیگر این گونی ها باید قیمت مناسب و به صرفه ای داشته باشند.

انواع متفاوتی از گونی برنج در بازار موجود است. برخی گونی ها از جنس نخ کتان، برخی پلاستیکی و برخی نیز از کنف یا جنس های دیگر هستند که هر کدام قیمت مخصوص به خود را دارند. خریداران باید متناسب با نوع برنج، نحوه انبار کردن کالا و بودجه خود اقدام به خرید گونی نمایند. معمولا برای برنج های گران قیمت و درجه یک از گونی های نخ کتان و برای برنج های ارزان تر از گونی پلاستیکی استفاده می شود.

از طرف دیگر نوع دوخت گونی برنج نیز مهم است. به عنوان مثال ممکن است سر گونی؛ دوخت زیپی یا نخی داشته باشد. جنس گونی باید متناسب با دستگاه دوزنده گونی انتخاب شود. هرچه برنج شما اعلا تر و مرغوب تر باشد مطمئنا باید هزینه بیشتری برای گونی و بسته بندی در نظر بگیرید. مساله دیگر طرح و رنگ گونی می باشد. معمولا گونی های کتانی و کنفی انعطاف بیشتری برای چاپ و رنگ آمیزی نسبت به گونی های پلاستیکی دارند.

تولیدی گونی برنج کنفی

تولیدی گونی برنج کنفی در مرکز تولیدی گونی برنج کنفی علاوه بر گونی برنج ساده می توان گونی پلاستیکی ارزان قیمت را نیز تهیه نمود. این گونی ها به دلیل آنکه تولید داخل می باشند نسبت به انواع خارجی قیمت منصفانه تر و به صرفه تری دارند. تولیدکنندگان و صادر کنندگان برنج ایرانی می توانند این گونی ها را با شرایطی ویژه و قیمتی استثنایی خریداری نمایند.

علاوه بر خرید حضوری امکان خرید اینترنتی نیز فراهم است و مشتریان می توانند متناسب با بودجه و سلیقه خود هر مدل گونی که مد نظر داشته باشند را تهیه نمایند. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با انواع گونی های برنج و همچنین قیمت بروز آنها می توانید از راهنمایی کارشناسان تلفنی نیز استفاده نمایید.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.