مرکز خرید گونی هفت رنگ

گونی هفت رنگ از انواع گونی تزیینی است که رنگ های مختلفی دارد و می توان به عنوان زیر انداز نیز از آن استفاده کرد، اگر بدنبال مرکز خرید گونی هفت رنگ معتبر و با کیفیت هستید همین سایت می تواند مرجع عالی برای شما باشد تا انواع گونی مورد نظر خود را سفارش دهید.

مرکز خرید گونی هفت رنگ

روش تولید گونی هفت رنگ

روش تولید گونی هفت رنگ گونی ها با گذراندن چهار مرحله تولید شده و به بازار عرضه می شوند که هر کدام از این مراحل به نوبت خود بسیار مهم بوده و با ارزش هستند.
مرحله اولی که برای تولید انواع گونی باید پشت سر بگذاریم مرحله ریسندگی می باشد، در این مرحله از تولید، شما باید مواد اولیه برای تولید گونی مورد نظر را آماده کنید.

البته این مرحله برای انواع گونی ها متفاوت است، برای مثال گونی های هفت رنگ از پلاستیک ساخته شده اند اما گونی های کنفی از کنف؛ بنابراین در این مرحله برای تولید گونی کنفی جای پلاستیک از کنف استفاده می شود.
برای تولید گونی گرانول را با پلی پروپیلن و مقداری ماده نرم کننده مخلوط می کنیم؛ دستگاهی مخصوص وجود دارد که به آن المنت حرارتی می گویند و از خود گرمای زیادی تولید می کند.

مخلوط جامدی که از ترکیب آن چند ماده تولید شده است را نزدیک المنت حرارتی قرار می دهند تا حرارت تولید شده باعث ذوب شدن ماده تولیدی ما شود، بعد از اینکه ماده مورد نظر ذوب شد و به مایع تبدیل شد وارد مرحله جدیدی می شویم.
نوعی دوش مخصوص وجود دارد که جهت عبور مایع گونی طراحی شده است، این دوش مایع را با فشار از منافذ خود عبور می دهد و به بیرون پرتاب می کند؛ در واقع این دوش نقش قالب را برای تولید نخ مورد نیاز برای بافتن گونی ایفا می کند.

پس از عبور مایع از دوش، آن را وارد کانال هایی به نام کانال خنک سازی می کنند تا حرارت خود را از دست داده و دوباره به حالت جامد خود بر گردد، پس از از دست دادن دما نخ تولید شده را وارد مرحله کششی خواهند کرد.
در اینجا مرحله اول یعنی ریسندگی به پایان می رسد و خط تولید آماده مرحله بافندگی خواهد شد.

در این مرحله نخ های مخصوص تولید گونی که در مرحله ریسندگی ایجاد شده بود را به هم دوخته و رول گونی را تولید می کنند، برای تولید رول گونی از سه نوع بافت مختلف استفاده می شود که این نوع بافتن کارایی گونی مورد نظر را مشخص خواهد کرد.
در کل برای تولید گونی به یک خط تولید با ماشین آلات پیشرفته و یا نیمه پیشرفته نیاز است.

مرحله سوم برش و بسته بندی گونی ها است، در این مرحله سایز گونی مورد نظر معین شده و توسط دستگاه ها برش می خورد تا گونی تولید شود، هر خط تولید دارای اندازه ی اولیه استاندارد و معینی برای برش می باشد.
البته اگر خریدار نیازمند گونی با سایز متفاوت باشد می تواند اعلام کند تا گونی با سایز مورد نظر خودش تولید شود.

مرحله آخر، اختیاری است؛ این مرحله مخصوص چاپ انواع طرح ها بر روی گونی است که کاملا به خریدار بستگی دارد زیرا بعضی از خریداران نیازمند چاپ بر روی گونی خود نیستند.
همچنین در صورت نیاز، لمینت گونی نیز در همین مرحله تولید و به روی لایه اصلی گونی چسبانده می شود تا به گونی ضد آب تبدیل شود.

آشنایی با انواع گونی ساختمانی

آشنایی با انواع گونی ساختمانی گونی های ساختمانی انواع مختلفی دارند که هر کدام بر اساس ویژگی هایی که دارند مناسب برای حمل و جا به جایی ماده و وسیله خاصی هستند.
از انواع گونی ساختمانی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • گونی کاغذی: جنس این گونی ها از کاغذ است و تولید کنندگان با مخلوط کردن انواع پلیمر با کاغذ مقاومت آن را در برابر پارگی بیشتر می کنند، کاربرد این گونی نسبت به مدل های دیگر کمتر است و از موارد استفاده آن می توان به حمل و بسته بندی سیمان اشاره کرد.
  • ونی پلاستیکی: گونی های پلاستیکی کاربرد فراوانی در ساختمان سازی دارند، از این گونی ها جهت قیر گونی ساختمان استفاده می شود، همچنین از این گونی ها جهت حمل و نقل شن و علاوه بر آن در زمان ساخت و ساز از این گونی ها به عنوان نمای بیرونی استفاده می کنند تا داخل ساختمان یده نشود.
  • گونی کنفی: این نوع گونی دارای درجه بندی های متفاوتی است که از نوع درجه بدی آن می توان به تراکم بافت و به اندازه سوراخ های این گونی دست یافت. از گونی های درجه 1 به علت تراکم بالا می توان جهت حمل و تقل مصالح ساختمانی استفاده کرد و همچنین مدل درجه دو آن برای قیر گونی بسیار مناسب است.

انواع گونی برحسب نوع مصرف

انواع گونی برحسب نوع مصرف گونی ها بر اساس مصرف یه انواع مختلفی تقسیم می شوند اما در نهایت هدف از استفاده گونی بسته بندی و حمل و نقل محصولات مختلف است.
گونی هایی وجود دارند که مخصوص حمل و نقل مصالح ساختمانی هستند و یا در ساختمان سازی کاربرد فراوانی دارند که به آن ها گونی های ساختمانی گفته می شود.

گونی هایی وجود دارند که مخصوص حمل و نقل انواع آرد ها می باشند که به آن ها گونی آردی گفته می شود، کاربرد گونی ها فقط با این موارد پایان نمی یابد و موارد مصرف آن طیف گسترده ای دارد.
اما اگر بخواهیم در کل بررسی کنیم یک سری گونی ها مخصوص حمل و نقل محصولات کشاورزی و خوراکی هستند و به جهت بسته بندی محصولات غذایی تولید می شوند.

عرضه بدون واسطه گونی هفت رنگ

عرضه بدون واسطه گونی هفت رنگ شما می توانید انواع گونی ها از جمله گونی های هفت رنگ، ضد آب، گونی ایزوگام تهران و انواع دیگر گونی ها را از همین سایت و از مجموعه برگا سفارش دهید.
مجموعه ما عرضه کننده انواع گونی ها می باشد که تمامی محصولات ما به صورت کاملا بی واسطه به شما تحویل داده خواهد شد که این مسئله موجب کاهش چشم گیر قیمت در محصولات ما شده است.

به دلیل کاربرد فراوان گونی و به صرفه نبودن خرید تکی آن، شما می توانید گونی مورد نظر خود را به صورت عمده از ما خریداری کنید، جهت استعلام قیمت و سفارش محصول می توانید با شماره های درج شده در پایین سایت تماس بگیرید.
همچنین می توانید فرد تماس بالای صفحه را پر کرده و منتظر تماس ما باشد، در صورتی که هر گونی سوالی درباره مجموعه و انواع گونی ها ذهن شما را مشغول کرده است می توانید سوال خود را برای کارشناسان ما مطرح کنید تا آن ها شما را راهنمایی کنند.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.