مرکز عرضه گونی متری

گونی یکی از وسایل بسته بندی است که به دلیل استخکام و دوام بالای نخ آن که نخ کنفی یا از جنس پلاستیک است کاربرد فراوانی در حمل و نقل و بسته بندی مواد پودری دارد. پارچه گونی همچنین برای ساخت صنایع دستی در عرصه هنر استفاده می شود. گونی متری رول هایی از پارچه گونی هستند که عرض های متفاوتی دارند و به صورت متری یا رولی به فروش می رسند که برای دوخت کیسه های گونی یا برای کارهای دستی از همین گونی های متری استفاده می شود.

مرکز عرضه گونی متری

بررسی انواع مدل های گونی متری

بررسی انواع مدل های گونی متری

گونی درجه یک متری و گونی پلاستیکی ضایعاتی از جنس های مختلف پلاستیکی و الیاف طبیعی در رنگها و طرح های مختلف تولید می شود. برای مواد پودری گونی هایی که الیاف آن منافذ بسیار ریزی دارند به کار می روند تا مواد پودری مثل گچ و سیمان از آن بیرون نریزد. اما گونی های دیگر که از جنس نخ کنف یا نخ های دیگر می باشند می توانند با منافذ بزرگتر تولید شوند. هر گونی کارایی های خاص خود و کارایی های عمومی دارند.

گونی بنابر حنس آن و کاربرد آن به انواع مختلفی در بازار دیده می شوند. انواع مختلف گونی ها بر این اساس جامبوبگ، رولی، کامپوزیت، پلی پروپیلن، ساختمانی، شن و ماسه، پوشش، لمینت، کنفی، گونی حبوبات و ریشه ها، گونی های سه لایه، ضد آب و غیره می باشند.

ویژگی مشترک همه آنها دوام و استحکام بالا می باشد اما در جزئیات تفاوت هایی باهم دارند. برخی از آنها زیست سازگارتر هستند و الیاف آن برای سلامتی بدن ضرری ندارند. ویژگی های دیگر گونی ها که میزان رنگ پذیری و تنوع رنگی آنها می باشد. نرمی و لطافت نیز از ویژگی های منحصر به فرد برخی از آنهاست. برخی از گونی ها الیافی زبرتر و خشن تر دارند بنابراین برای بسته بندی هر شی ای مناسب نیستند.

پخش عمده گونی متری

پخش عمده گونی متری

بر اساس جنس و رنگ و طرح و کاربرد هر گونی و ویژگی های خاص هر گونی پلاستیکی دست دوم قیمت آن نیز متفاوت است. اگر جنس گونی از الیاف طبیعی که در نقاط مختلف جهان به وفور یافت می شود یا الیاف مصنوعی در دسترس تری باشد قیمت آنها نیز مناسب تر خواهد بود.

بازار فروش گونی عمدتا در بازارچه های پارچه، خرازی فروشی و یا در بازارهای میوه و تره بار و یا در فروشگاه های محصولات نایلونی مشغول فعالیت هستند. به دلیل مصرف عمده در تولید گونی و صنایع دستی معمولا فروش گونی های متری به صورت عمده می باشد. اما مغازه های کوچکتر این گونی ها را به صورت متری نیز می فروشند.

برای مقرون به صرفه بودن گونی ها می توان آن را به صورت عمده از تولیدکنندگان به طور مستقیم تهیه کرد. اما همانند هر کسب و کار دیگری در این صنف نیز فروشندگان از قابلیت های فروش اینترنتی استفاده می کنند.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.