مرکز عرضه گونی پلاستیکی برنج

گونی پلاستیکی برنج،یک محافظ مناسب برای نگهداری برنج است وبه علت آنکه سبک ومحکم ونرم ومنعطف است بهترین گزینه برای حمل وجابجایی ونگهداری از این محصول می باشد. این گونی را میتوان از مراکز فروش گونی پلاستیکی برنج به صورت چاپی ویا بدون چاپ یا دوخته شده ورولی به صورت عمده وجزئی سفارش داد اما سفارش به صورت عمده از لحاظ قیمت برای خریدار مقرون به صرفه تر خواهد بود.

مرکز عرضه گونی پلاستیکی برنج

ویژگی های گونی پلاستیکی مرغوب

ویژگی های گونی پلاستیکی مرغوب گونی پلاستیک یک محصول بسیار پرکاربرد وپرطرفدار وجزکارآمدترین محصولات تولیدی درجهت حفظ و نگهداری بسیاری از موادخوراکی ومصرفی، وگزینه ای مناسب برای جابجایی وحمل موادگوناگون واستفاده درساخت وسازساختمان است . گونی پلاستیکی از پر فروش ترین وپرمصرفترین گونی های مورد استفاده دربازارهستندکه از الیافی به نام پلی پروپیلن ساخته میشود،یک پلاسیک سبک وانعطاف پذیراست که به شکل نواری برش خورده به صورت تارو پودربافته می شود که، سبک اما بسیارمحکم است علاوه براستحکام، مقاوم دربرابرنورافتاب و ضدآب وانعطاف پذیری از ویژگاهی برجسته این گونی های پلاستیکی محسوب می شودکه درچندین نوع ساخته می شوند،گونی پلی پروپیلن، گونی پلی اتیلنی، گونی های لمینت(ضد آب) و ….

خوشبختانه پیشرفت فناوردی باعث شده گونی پلاستیکی در انواع وطرحهای مختلف به شکل رول یاکیسه ای در برش ها واندازه های متنوع برای مصارف متعدد مانند، گونی ساختمانی، گونی کیسه ای پلاستیکی، گونی لمینت، گونی سایبان وگلخانه ای گونی غلات وحبوبات وغیره در جهت مصارف مختلف ساخته وهرکدام بنابه نیازمصرف کننده درنوعها وقیمتهای متفاوت به بازارعرضه شوند.

از ویژگی های یک گونی پلاستیکی مرغوب میزان استحکام ومقاومت آن در برابر نور آفتاب یامقاومت در برابر کشش وضد آب بودن مقاومت دربرابر حرارت وقابلیت شست شوو استفاده دوباره است.این گونی ها به علت نفوذ جریان هوا باعث میشود حبوبابت یا غلات داخل آن نفس بکشدو خشک بمانند،درسالهای متمادی استفاده از گونی پلاستیکی برای حفظ ونگهداری موادغذایی وخوراکی وکشاورزی غیره ثابت کرده است بهترین محافظ برای بسته بندی هستنداز دیگر ویژگی های مهم آن مقرون به صرفه بودن جهت بسته بندی، تنوع بالا درطرحها وابعاد واندازه های متنوع جهت مصارف مختلف است.

سفارش مستقیم گونی پلاستیکی برنج

سفارش مستقیم گونی پلاستیکی برنج برای خرید گونی پلاستیکی برنج بهتر است بجای خریدازدلالان فروشنده گونی آن ارا به صورت مستقبم ازخود تولیدی های گونی بافی معتبر وبه صورت عمده سفارش داد. تا باکیفتی بهتروقیمتی مناسب ومقرون به صرفه تر آن را دریافت کنید. مشاوران وکارشناسان بخش تولید در مراکز معتبرهمه روزه وبه صورت تلفنی وآنلاین آماده پاسخگویی به سفارشات مشتریان جهت ثبت سفارش هم به صورت حضوری وهم غیرحضوری می باشند برای اطلاع ازقیمتهای به روز شده و اطلاع ازمیزان کیفیت، انتخاب طرح موردنظر، می توانید به سایتهای اینترنتی پخش گونی پلاستیکی مراجعه کنید.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.