مرکز فروش گونی توری

مجموعه ما، مرکز فروش گونی توری به صورت عمده با قیمت بسیار ارزان درب کارخانه می باشد. به لطف ساختار سلولی مشبک گونی های توری، سبزیجات جریان ثابتی از هوا را دریافت می کنند، پوسیده نمی شوند و کپک نمی زنند و در چنین کیسه هایی در تمام مدت نگهداری، طعم محصولات به طور کامل حفظ می شود. شما میتوانید برای خریدگونی 10 کیلویی به صورت عمده، از طریق سایت با ما در ارتباط باشید.

مرکز فروش گونی توری

مهم ترین ویژگی گونی توری

مهم ترین ویژگی گونی توری گونی توری و گونی پلاستیکی ضایعاتی مناسب و کاربردی به طور گسترده توسط تولید کنندگان کشاورزی برای حمل و نقل، ذخیره سازی و فروش میوه و سبزیجات استفاده می شود. کیسه توری سبک و جمع و جور به توده های هوا اجازه می دهد تا آزادانه در داخل گردش کنند که از فساد مواد غذایی جلوگیری می کند. م

قدار زیادی سیب زمینی، پیاز، کلم و سایر سبزیجات را می توان آزادانه در تور قرار داد. این نوع بسته بندی با حداقل وزن خود می تواند بارهای قابل توجهی را تحمل کند. توری سبزیجات یک کیسه نگهداری سبزیجات است که از پارچه مشبک ساخته شده است.

گونی های بسته بندی از این نوع در اندازه ها و رنگ های مختلف وجود دارد. تورهای سیب زمینی بنفش رنگ است، برای کلم، فروشندگان از رنگ سبز و برای پیاز از رنگ قرمز استفاده می کنند.

کیسه های توری بهترین شرایط را برای نگهداری سبزیجات فراهم می کنند. محتوای داخل کیسه به وضوح قابل مشاهده است، که به شما امکان می دهد کیفیت سبزیجات را به صورت بصری ارزیابی کنید.ساختار مش سبزیجات را از چسبیدن ماسه و خاک “پاک می کند”، خشک می شود، قطعات خاک به طور طبیعی حذف می شوند.

به دلیل طیف گسترده ای از رنگ های محصولات، دسته بندی و برچسب گذاری کالاها را آسان می کند. ظاهر زیبایی بسته بندی باعث افزایش تقاضای مصرف کننده می شود. شکل مناسب گونی به شما امکان می دهد تا به طور مستقل اندازه بهینه کیسه را انتخاب کنید.

تولید عمده گونی توری

تولید عمده گونی توری مجموعه ما عرضه کننده گونی رولی باکیفیت  و گونی پلاستیکی دست دوم می باشد که تولید عمده این محصول را به منظور دسترسی مشتریان با قیمت کمتر در دستورکار خود قرار داده است. خرید گونی های توری و استفاده از این گونی ها،باعث صرفه جویی در فضا در انبار و بدنه کامیون می شود.در کیسه های مشبک، سبزیجات بر خلاف جعبه ها که به دلیل سفتی ساختار نمی توانند شکل مشخصی به خود بگیرند، فشرده تر توزیع می شوندصاحبان مشاغلی که گونی های توری سبزیجات را به صورت عمده خریداری می کنند، از ادامه استفاده از چنین بسته بندی هایی بهره مند خواهند شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.