پخش عمده گونی زرد

گونی زرد که از انواع گونی های پلاستیکی است در جهت مصارف بسته بندی به کارگرفته می شود که از استحکام و حجم کمی برخوردار است معمولا از این رنگ برای کیسه جای آرد و بسته بندی حبوبات وغلات به صورت ساده یا چاپی در اندازهای مختلف استفاده می شود. جهت سفارش وخرید گونی زرد می توان به مراکزپخش عمده گونی در سراسرکشور حضوری یابه صورت آنلاین مراجعه کرد.

پخش عمده گونی زرد

ویژگی های بارز گونی مرغوب

ویژگی های بارز گونی مرغوب

گونی از الیافی به نام پلی پروپیلن به صورت نوار های باریک پلاستیکی به شکل تاروپود بافته می شود،محصولی کم وزن و سبک هستند اما همین خاصیت بافت تار و پود آنها باعث بالا رفتن استحکام ومقاومت آنهاشده، گونی یکی از بهترین محافظ های تولید شده جهت بسته بندی بسیاری از خوراکی ها مانندگونی غلات و گونی حبوبات یا استفاده به عنوان سایبان و وساخت نمای ساختمان، استفاده در ساخت گلخانه و غیره است.

گونی درسایزهاورنگهای مختلف به صورت رول یا کیسه ای به شکل ساده با چاپدیا بدون چاب در نوعهای مختلف مانند گونی پلاستیکی گونی کامبوزیت گونی لمینت، بسته به نوع نیازمصرف کننده ساخته میشود.جزپرکاربردترین وارزانترین محصول درصنعت بسته بندی است وخرید آن به صورت عمده از تولیدی های معتبر بسیار مقرون به صرفه ترخواهد بود.

گونی به علت حجم کم، استحکام زیاد. وقیمت مناسب یک نگهدارنده و محافظ مناسب برای اکثر مواد چه خوراکی چه شیمیای هستند. از ویژگی های بارز گونی مرغوب میتوان به استحکام آن درعین سبکی ومقوامت آن، در برابرآفتاب وخاصیت ضد آب بودن ومقومت در برابرفشارکششی اشاره کرد.رایج ترین گونی مورد استفاده گونی های پلی پروپیلنی یاهمان. گونی های پلاستیکی هستند درست است که نسبت به گونی های لمینت یاهمان ضدآب از استحکام کمتری برخوردارند اما به دلیل قیمت مناسب تر خواهان بیشتری دارد. درسراسرکشورکارخانه هاو تولیدی های زیادی جهت رفع نیازمصرف کنندگان به انواع گونی ها فعالیت دارند.

مجموعه تولیدی اخوان در ساخت وتولید گونی در انواع مختلف به صورت رول وکیسه ای باکیفیت بالا وقیمتهای مناسب جز بزرگترین تولیدکنندگان گونی درسطح کشور است که میتوان سفارشات خود را به صورت کلی وجزی وحضوری وغیرحضوری ازطریق سایتهای مربوط به این تولیدی ثبت کنیدتا از خریدی باکیفیت وقیمت مناسب بهرمند شوید.

بازار توزیع گونی زرد

بازار توزیع گونی زرد

گونی های پلاستیکی در صنعت بسیارپرمصرف وپرکاربردند به همین علت صادرات عمده گونی باسود خوبی برای تجاران که دراین زمینه فعالبت دارند همراه بوده است.تولیدکنندگان علاوه برصادرات این محصول توانسته اند نیازهای داخلی رااز طریق توزیع گونی در انواع ورنگهای مختلف دربازار رفع کنند. تامصرف کنندگان به راحتی به توانند به انواع گونی هابسته به نوع مصرفشان دربازاربا قیمت مناسب وکیفیت بالا دسترسی یابند. تولیدکنندگان خرید عمده گونی را به طورمستقیم ازخود تولیدها بسیارمقرون به صرفه تر می دانند.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.