پخش مستقیم گونی رنگی صادراتی

گونی رنگی از جمله گونی هایی است که در بسته بندی انواع محصولات کشاورزی، و حبوبات به صورت خشک و به طور کلی ذخیره سازی انواع مواد در انبارهای ذخیره به کار می آید، از این رو با توجه به نیاز بازار داخلی چون انواع صنایع غذایی و کشاورزی به این نوع گونی رنگی صادراتی، مراکز فروش درصدد فروش و حتی صادرات آن به تمام نقاط خاورمیانه می باشد.

پخش مستقیم گونی رنگی صادراتی

آشنایی با انواع گونی رنگی درجه یک

آشنایی با انواع گونی رنگی درجه یک

  • گونی پلاستیکی متری به صورت ابعاد مختلف تولید و وارد بازار می شود، این نوع گونی ها به صورت رولی با متراژ های متفاوت می باشند که برای صنایع بزرگ کاربرد دارند .
  • جنس الیاف پلاستیکی به کاربرده شده در این نوع گونی ها از پلاستیک منعطف می باشد که میزان انعطاف و چسبندگی گونی را بالا می برد، زیرا همان طور که می دانید قابل انعطاف بودن گونی در بسته بندی مواد مختلف از اهمیت ویزه ای برخوردار است و کار با آن را راحت تر خواهد کرد.
  • متریال به کار رفته همان طور که گفته شده از پلاستیک مرغوب می باشد از مزیت این نوع جنس گونی ها، ضد رطوبت بودن آن است که مانع نفود آب به مواد ذخیره شده در این گونی ها می باشد. علاوه بر آن این گونی مانع نفوذ نور خورشید به درون گونی ها می باشد زیرا اغلب از رنگی های منعکس کننده نور در تولید این گونی ها استفاده می شود. از جمله رنگ های تولید شده این گونی ها، سفید، آبی، زرد می باشد.
  • گونی صادراتی کنفی: این نوع گونی از قدیمی ترین گونی ها می باشد که مزیت ویژه آن باعث استفاده در طی قرن های گذشته است، از جمله طبیعی بودن جنس آن، سبک بودن، مقاومت بالای آن، ورود و خروج هوا .

فواید استفاده از گونی رنگی استاندارد

فواید استفاده از گونی رنگی استاندارد

  • گونی استاندارد رنگی همان طور که گفته شد در جنس های مختلف تولید وروانه بازار می گردد این نوع گونه ها از آنجا که در بسته بندی محصولات کشاورزی استفاده می شود از رنگ های مختلف روش چون آبی، سبز، قرمز در آنها استفاده می شود تا دید بهتری داشته باشند.
  • نود درصد گونی های رنگی جز گونیهای پلاستیکی می باشد، این نوع گونی ها از نظر اقتصادی ومقرون به صرفه بودن انمتیاز مثبتی نسبت به گونی های کنفی و پارچه ای دارند از لین رو انتخاب مناسب تری می باشند.
  • گونی های رنگی مقاومت و دوام بالای در مقابل وزن زیاد و پوسیدگی در استفاده‌ی دراز مدت دارند.از این رو با خیال راحت می تواند حجم معینی از محصولات مورد نظر را در آنها ذخیره و کرد، زیرا حمل و نقل این مواد نیاز به بسته بندی مناسب می باشد که با این نوع گونی ها این امکان ایجاد می شود.
  • گونی پلاستیکی رنگی از آنجا که از الیاف مصنوعی می باشند در شرابط جوی و رطوبت نیز مقاومت بالایی دارند.
  • گونی های رنگی از آنجا که در استاندارهای مختلف در اندازه های متفاوت می باشند، باعث شده از انواع مختلف آن در کارایی های مختلف به کار آید، اما از جمله مسائلی که باعث شده استفاده از این گونی ها فواید نختلف داشته باشد، اندازه ی نسبتا بزرگ آنها می باشد که باعث ذخیره سازی بیشتر محصولا و مواد غذایی خام چون حبوبات در حجم زیاد شود، که این مهم باعث می شود، ذخیره کنندگان انواع مواد غذایی باعث توجه ویژه به تین نوع گونی ها کنند.
  • از دیگر فواید گونی های رنگی که در نود درصد از متریال از جنس پلاستیکی چون پروپلین تولید می شود ، دوام و سایدگی وطول عمر آن را افزایش می دهد که به دنیال این موضوع مسئله اقتصادی و مقرون به صرفه بودن این گونی ها نیز مطرح می شود برای صنایع مختلف که از این گونی ها استفاده می کنند، اهمیت زیادی دارا می باشد.
  • یکی دیگر از مزایای استفاده از گونی های رنگی که اغلب از رنگ های روشن و عدم جذب کننده نور مستقیم خورشید استفاده می شود، باعث می شود که فاسد شدن محصولات که اغلب به صورت مواد غذایی می باشند به حداقل برسد، زیرا ذخیدسازی مواد مختلف که در مواد غذایی مسئله بهداشت و سالم ماندن آن مطرح است که این امر می تواند کمک کننده باشد.

بهترین نوع گونی رنگی چه مشخصاتی دارد

بهترین نوع گونی رنگی چه مشخصاتی دارد گونی رنگی اصل به صورت ابعاد مختلف تولید و وارد بازار می شود، این نوع گونی ها به صورت رولی با متراژ های متفاوت می باشند که برای صنایع بزرگ کاربرد دارند . جنس این گونی ها می توانداز الیاف طبیعی کنف به کاربرده شده در این نوع گونی ها منعطف می باشد که میزان انعطاف و چسبندگی گونی را بالا می برد، زیرا همان طور که می دانید قابل انعطاف بودن گونی در بسته بندی مواد مختلف از اهمیت ویژه ای برخوردار است و کار با آن را راحت تر خواهد کرد.

گونی پلاستیکی سبز مختلف تولید شده از متریال‌هایی مانند پلاستیک و کنف، مهم‌ترین ملزوماتی هستند که در صنایع مختلف تولیدی، برای نگهداری، جابجایی و عرضه انواع مواد غذایی، متریال صنعتی و مواد معدنی استفاده می‌شوند.

متریال به کار رفته همان طور که گفته شده می تواند از الیاف کنف مرغوب می باشد از مزیت این نوع جنس گونی ها، ورود و خروج جریان هوا می باشد که این امر در بسته بندی مواد غذایی مانع کپک زدگی آن ها می شد ودر نتیجه از اهمیت بالایی برخوردار است.

نخ گیاه کنف از قدیم الایام به دلیل مقاومت بالایی آن در مقابل وزن زیاد و خایت کشسانی بالا در کاربردهای مختلف استفاده می شده است،امروز نیز این خاصیت باعث شده در امر تولید گونی از آن استفاده شود.

باید خاطر نشان کرد که درصد زیادی از گونی های رنگی از الیاف پلاستیکی تولید می شود که از نظر اقتصادی نسبت به کنف مقرون به صرفه تر است.

توزیع کننده بهترین گونی رنگی صادراتی

توزیع کننده بهترین گونی رنگی صادراتی با توجه به کاربرد انواع گونی در صنایع غذایی وکابینت سازی، این گونی های رنگی یکی از فاکتور بسیار مورد نیاز در بسته بندی محصولات کشاورزی می باشد، به همین دلیل این مرکز سعی دارد با پخش عمده آن، نیاز بازار داخلی و خارجی را برای این گونی های پراستفاده، تامین کند. ما همواره در تلاش هستیم با ارائه مستقیم محصولات مان از انواع روکش گونی با انواع طرح با حذف واسطه ها و دلالان بازار با صرفه جویی در هزینه و زمان خریدار محترم، دین خود را برای احترام به مشتری ادا نماییم.

کیسه زباله رولی جنس دو لایه دارند و به همین خاطر ضخامت آن ها بسیار مطلوب است

کشور ما از جمله کشور هایی است که در بخش صنایع کشاورزی فعال بوده و محصولات این بخش به سایر کشور های جهان صادر می شوند، با توجه به این نکته این مرکز به عنوان عرضه کننده گونی همواره در تلاش است با توزیع گونی باکیفیت، در زمره ی بهترین فروشندگان این محصول در سراسر ایران باشد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.