پخش کنندگان گونی بسته بندی صادراتی

گونی بسته بندی صادراتی یکی از محصولات تولیدی برای حمل مواد خشک است که مورد استفاده صنایع گوناگون در سراسر دنیا قرار می ‌گیرد. شرکت ‌های زیادی این گونی ها را در شکل انبوه تولید و پخش می کنند. کیسه های بسته بندی شده در رنگ ، طرح و اندازه های مختلفی پخش و عرضه می‌شود. این محصول به صورت متری و عددی عرضه می شود.

پخش کنندگان گونی بسته بندی صادراتی

مشخصات کامل گونی بسته بندی صادراتی

مشخصات کامل گونی بسته بندی صادراتی از گونی های بسته بندی برای صادرات انواع محصولات و مواد غذایی خشک استفاده می‌ شود و رواج زیادی دارد. شرکت‌ ها و صنایعی زیادی چون صنایع معدنی، پتروشیمی، کشاورزی، دارویی، بهداشتی، غذایی و … برای صادرات محصولات خود بهره می برند. گونی صادراتی در انواع مختلف برای استفاده های مختلف تولید می شود. کیسه های مختلفی چون کیسه گونی سیمان، نایلون دار، جامبو، گونی پلاستیکی لمینت دار در دو مدل رول و تخت تولید و صادر می شود.

گونی بسته بندی صادراتی در جنس های معمولی، ضد آب، ضد آفتاب، ضد آب و ضد آفتاب وجود دارد و اندازه های آن ها بر اساس متری به صورت دو متری سه متری و چهار متری عرضه و تولید می شود. از مدل رولی برای استفاده در مصارف ساختمانی به صورت حصار در اطراف مکان هایی مانند راه سازی که در دست تعمیر و احداث استفاده می شود. . گونی ها برای حمل مواد پودری و فله ای استفاده می‌ شود و برای حمل و استفاده محصولاتی چون انواع کود، مواد شیمیایی، آرد، سیمان، غلات و سویا و غیره قرار می‌گیرد.

تولیدی گونی بسته بندی صادراتی

تولیدی گونی بسته بندی صادراتی گونی ها برای مصارف گوناگون و در جنس های متفاوت تولید می ‌شود و قیمت آنها متغیر است. بازار فروش گونی به دلیل استفاده زیاد آن گسترده است و در صنایع مختلف استفاده می ‌شود. کارخانجات زیادی در زمینه تولید گونی صادراتی فعالیت دارند و با دستگاه‌های مخصوص این کار را انجام می ‌دهند و نوع و کیفیت این گونه ها به دستگاه های تولید بستگی دارد. گاهی تولید این گونه ها با توجه به سفارش مشتری و با چاپ به طرح مورد نظر مشتری انجام می‌شود و به کشورهایی چون عراق، ترکیه، ارمنستان، روسیه صادر می‌ شود.

تقاضای این محصول از ایران به دلیل ارزان بودن آن صورت می گیرد. گونی های بسته بندی صادراتی با توجه به سفارش مشتری صورت می گیرد. تولید این گونی ها در شهرهای مختلف کشور صورت می‌ گیرد. برای خرید این گونی ها می توانید با تولید کنندگان آن در این شهرها مراجعه کنید و یا به صورت راحت و مستقیم از طریق سایت های فعال در این زمینه مانند سایت فعلی ارتباط برقرار کرده و سفارش خود را ثبت کنید.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.