بازار تولیدات گونی لمینت شده

گونی لمینت شده که به گونی ضد آب نیز معروف است از جمله محصولاتی است که تولید آن با استفاده از مواد اولیه داخلی به فراوانی انجام می شود انجام شود و صادرات فراوانی نیز به کشورهای دیگر دارد بازار تولیدات گونی لمینت شده در سال‌های اخیر به دلیل صادرات آن با رونق زیادی مواجه شده است و خریداران می‌توانند از طریق این بازار نیاز خود را به بهترین این گونی با قیمتی بسیار خوب تامین کنند.

بازار تولیدات گونی لمینت شده

بررسی قیمت گونی لمینت شده

بررسی قیمت گونی لمینت شده گون لمینت شده در واقع همان گونه رولی ساده است که یک لایه به ضخامت ۲۰ میکرون روی سطح خارجی آن کشیده شده است که این گونی را نسبت به رطوبت کاملاً غیرقابل نفوذ می کند و این گونی نسبت به رطوبت ۱۰۰% عایق می شود.

گونی مذکور می‌تواند کاربردهای بسیار زیادی داشته باشد و قیمت این گون می تواند به عوامل متعددی داشته باشد که از جمله این عوامل می‌توان به ضخامت این لایه اشاره کرد و چنانچه ضخیم‌تر باشد به طور قطع بر روی قیمت نهایی آن نیز تاثیر خواهد گذاشت و در عین حال ابعاد آن نیز از عوامل تعیین کننده در قیمت این محصول می باشد به طوری که هر چه طول و عرض گونی بیشتر باشد قیمت تمام شده آن نیز افزایش خواهد یافت.

در قیمت گونی چنانچه جنس نخ آن درجه یک و غیر بازیافتی باشد به طور قطع قیمت آن را تحت تأثیر قرار می‌دهد و باعث افزایش نرخ آن می‌شود؛ به طور کلی نرخ و قیمت این نوع گونی ها هم به ضخامت لایه لمینه مرتبط است که لایه محافظ پوششی بر روی بخش بیرونی می باشد و هم به جنس تار و پود نخ پلاستیکی که گونی از آن بافته شده است مرتبط می باشد و در کنار تمامی این موارد آنچه که می تواند تاثیر بیشتری داشته باشد ابعاد گونی از نظر طول و عرض است.

سفارش بهترین گونی لمینت شده

سفارش بهترین گونی لمینت شده اگر برای کاربردهای مشخص به گونی لمینت شده نیاز دارید و این محصول را به صورت رول یا در شکل های گوناگون می خواهید تهیه کنید سفارش بهترین محصول از بازار داخلی به راحتی امکان پذیر است و شما می توانید با مراجعه به این بازار نیاز خود را به راحتی و با حداقل قیمتی که امکان دارد تهیه نمایید.

ارتباط با فروشنده این بازار به صورت اینترنتی قابل انجام است و کسانی که مایل به تهیه این گونی با قیمت مناسب هستند می‌توانند از طریق این بازار و فروشنده نسبت به سفارش آن برای خود اقدام کنند و به این ترتیب بهترین این محصول را برای خود به دست آورد تا به این ترتیب برای استفاده یا صادرات به کشورهای دیگر از آن بهره ببرند.

سفارش گونی به صورت مستقیم و بی واسطه انجام می‌شود و به این ترتیب می توان با نازلترین قیمت و مناسب ترن نرخ برای صادرات نسبت به تهیه آن اقدام کرد و آن را به دست آورد و صادر نمود.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.