بازار خرید گونی ایزوگام درجه یک

از محصولاتی که برای ایزوگام یا عایق سازی سطوح مختلف نسبت به آب لازم است گونی ایزوگام است که به همراه قیر می تواند باعث ایجاد لایه ای نفوذناپذیر شود و از مصالح ساختمانی زیرین خود محافظت کند؛ خرید گونی ایزوگام درجه یک از بازار خرید این محصول و تولید کننده آن به صورت رولی و در متراژ بالا با قیمت ارزان برای همه ممکن است و می توانند برای پروژه های بزرگ ایزوگام یا فروش و صادرات مورد استفاده باشند.

بازار خرید گونی ایزوگام درجه یک

بررسی کیفیت انواع گونی ایزوگام

بررسی کیفیت انواع گونی ایزوگام قیر از محصولات پتروشیمی است که برای عایق سازی سطوح نسبت به نفوذ آب کاربرد بسیار زیادی دارد و بعد از دهه ها هنوز جزء اصلی عایق های ساختمانی است؛ این محصول به تنهایی قابل استفاده برای ایجاد سطح غیر قابل نفوذ نیست و باید بر روی یک بستر مناسب به قرار بگیرد تا دچار ترک خوردگی نشود چون این پلیمر نسبت به سرما یا گرمای زیاد حساس است و به سرعت تغییر شکل می دهد.

برای استفاده از خصوصیت ضد آب قیر متخصصان از گونی ایزوگام استفاده می‌کنند به این معنی که برای ایجاد سطحی مناسب از این محصول آن را بر روی گونی پخش می کنند تا با استفاده از گونی یک لایه قیراندود تشکیل شود و قیر در جای خود تثبیت شود و این می‌تواند به پایداری و ماندگاری بسیار زیادی آن کمک کند.

گونی مورد استفاده برای این کار از جنس الیاف کنفی است و به گونی ایزوگام معروف است که به صورت گونی قهوه ای و ندرتا گونی آبی دیده می شود و می‌تواند با داشتن پرزهای فراوان و قابلیت جذب بسیار بالا آب را به راحتی و به خوبی در کنار خود نگه دارد.

این گونی پرز را در تمام بخش‌های الیاف به کار رفته در بافت خود دارد و همین می‌تواند کمک کند تا قیر بیشترین سطح تماس با را گونی ایجاد کند؛ ضخامت این گونی خالی بسیار مناسب است و می‌توان به راحتی سطح زیادی را با آن پوشش داد همچنین عایق سازی مساحت های زیادی در پشت بام یا مکان‌های دیگر با عرض زیاد این گونی در کمترین زمان انجام می‌شود.

موارد استفاده از گونی ضایعاتی

موارد استفاده از گونی ضایعاتی گونی ها پس از استفاده و در صورتی که مجددا کاربرد نداشته باشند و به هر علتی پاره شده یا دیگر نتوان از آنها استفاده نمود می توانند محصولات به صورت بازیافتی مورد استفاده قرار بگیرند؛ این گونی ها را با استفاده از دستگاه های مخصوص کاملاً خرد کرده و برای مصارف گوناگون مورد استفاده قرار می دهند.

از این گونی ها و به خصوص نوع کنفی این محصولات می توان برای ایجاد عایق نسبت به هوا و صدا اشاره کرد به این معنی که می‌توان آنها را فضاهای خالی ساختمان قرار داد و به این ترتیب از گرما و تبادل هوا بین دو سطح جلوگیری به عمل خواهد آمد.

از دیگر کاربردهای این محصولات می توان به نقش آنها در تولید انواع تشک و بالش اشاره کرد و همچنین این گونی کاربردهای بسیار زیادی می تواند در ایجاد لایه های عایق به جای پشم شیشه ایفا کند و می تواند در فضای دیوارها قرار بگیرند که در این صورت نسبت به پشم شیشه از قیمت بسیار کمتری برخوردار خواهند بود.

از این گونی خرد شده می‌توان در انواع پشتی استفاده کرد و به عنوان ماده حجیم برای پر کردن آنها به کار برد؛ این محصول با توجه به نوع گونی ضایعاتی می‌تواند کاربردهای متفاوتی نیز داشته باشد مثلاً گونی های پلاستیکی می تواند بازیافت شوند و گونه های کنفی در موارد ذکر شده در بالا می توانند مورد استفاده قرار بگیرند یا حتی از آنها در تهیه محصولات دکوری و تزیینی استفاده شود.

راهنمای جامع خرید گونی ایزوگام تهران

راهنمای جامع خرید گونی ایزوگام تهران از بهترین انواع گونی های ایزوگام می‌توان به ایزوگام تهران اشاره کرد که توسط کارخانه تولیدکننده این محصول با قیمت ارزان تولید و کسانی که برای پروژه های ایزوگام قیر و گونی خود به این گونی نیاز دارند یا در فروشگاه خود به عنوان فروشنده این گونی فعالیت می کنند می توانند در تماس با کارخانه مربوطه نسبت به درخواست آن اقدام نمایند.

در خرید این محصول چند نکته مهم وجود دارد که حتماً باید مورد بررسی قرار بگیرد که یکی از مهمترین آنها توجه به عرض این گونی ها است زیرا این محصولات به صورت ریالی و در عرض های مختلف ارائه می‌شوند و مشتری می‌تواند بر اساس سطح کاری که قرار است عملیات ایزوگام بر روی آن انجام شود و بر اساس نیاز مشتریان عرض مناسب را درخواست دهند.

نکته دیگر بسیار مهمی که در خرید این گونی اهمیت زیادی دارد توجه به ضخامت آن است و هر چه این گونی ضخامت بیشتری داشته باشد خیلی بیشتری قیر را به خود می‌گیرد و در نتیجه لایه بیرونی تشکیل شده کیفیت بالاتری خواهد داشت.

کسانی در زمینه ایزوگام فعالیت دارند این گونی را به راحتی تشخیص می‌دهند و می دانند که ضخامت این محصولات بسیار مهم است چون هر چه ضخامت بیشتر باشد می تواند قیر بیشتری را به خود نگه دارد و عایق بهتری ایجاد می کند.

نکته بعدی در خرید این محصول توجه به میزان تراکم تار و پود است به این معنی که این محصول باید از تراکم خوبی برخوردار باشد در غیر این صورت غیر قیر بر روی آن باقی می‌ماند و یا توان و تحمل گرمای بالای قیر را نخواهد داشت و دچار سوراخ شدگی خواهند شده بنابراین دقت در موارد ذکر شده در بالا می تواند به خریداران کمک کند تا محصولی بهتر و با کیفیت را به دست آورند.

توزیع بدون واسطه گونی ایزوگام

توزیع بدون واسطه گونی ایزوگام گونی ایزوگام تهران در بهترین کیفیت و با قیمت مناسب توسط ارائه کننده این محصول در تهران به خریداران عرضه می‌شود و مشتریانی که گونی ایزوگام را برای کار خود نساز دارند یا می خواهند ان را صادر کنند می‌توانند بی واسطه با فروشنده تماس گرفته و درخواست این محصول را برای خود انجام دهند تا با نرخ مناسب ارسال شود.

خریداران می توانند از نمونه های مختلف ارائه شده بهترین گونی برای خود درخواست دهند تا با نرخ ارزان این محصول در محلی که تمایل دارند به آنها تحویل داده شود؛ توزیع بی واسطه این گونی توسط تولیدکننده آن انجام می‌شود تا مشتری هزینه کمتری برای خرید آن پرداخت نماید و به این شکل هزینه تمام شده گونی ایزوگام کاهش خواهد یافت و کسانی که صادرات این گونی را انجام می‌دهند از آن سود بیشتری به دست خواهند آورد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.