بازار خرید گونی صادراتی

بازار خرید گونی صادراتی در این بازار ها محسوب می‌ شود در بازار امروز خرید گونی زرد به صورت فله و بسته بندی خریداران بسیار زیادی داشته چرا که این کالا ها از مرغوبیت و کیفیت بسیار زیادی برخوردار می باشد و توانسته نظر بسیاری از خریداران و مشتریان را جلب نمایند.

بازار خرید گونی صادراتی

آشنایی با مراحل تولید گونی

آشنایی با مراحل تولید گونی

برای تولید گونی چهار مرحله وجود دارد مرحله ریسندگی، مرحله بافندگی، مرحله چاپ و برش و در آخر مرحله بسته بندی

در مرحله اول که ریسندگی می باشد ابتدا مواد نرم کننده و رنگ را به ماشین خوراکی می دهند. این مواد ها در یک محفظه مخلوط می شوند و به صورت مذاب به عنوان ماده خروجی می ‌دهد. این مواد در یک ظرف دیگر که نسبت به ظرف قبلی سرد تر می‌ باشد و حاوی سوراخ های ریز هستند می ریزند. وقتی که آن مواد مذاب از آن سوراخ های سرد عبور کنند تبدیل به رشته های نازک می شوند.

حالا این رشته ها آماده ی بافت می باشند بعد از بافت این کیسه ها به اندازه دلخواه و مناسب به وسیله تیغه حرارتی برش داده می شود و اگر لازم به چاپ بود روی آن چاپ می گردد. بعد از همه این مراحل به وسیله چرخ دوخت مخصوص قلاب‌ دوزی می گردد و در آخر گونی ها را در تعداد ۵۰۰ تایی جدا و بسته بندی می کنند و به بازار عرضه می کند.

خرید کلی گونی صادراتی

خرید کلی گونی صادراتی

خرید گونی در بازار فروش نسبت به سایر محصولات مشابه از رونق و رواج قابل توجهی برخوردار می باشد. امروزه اغلب به منظور خریداری این محصول از روش عمده که البته به عنوان کلی نمی شناخته شده است استفاده می شود که دلیل اصلی آن وجود مزیت های فراوان در این روش خرید است. در روش عمده فروشی گونی به دلیل آن که تعداد زیادی از این محصول در مدت زمان کوتاه توسط شخص مشتری از تولید کننده و فروشنده خریداری می شود قیمت آن تا حد قابل توجهی کاهش می یابد و از این رو تمامی هزینه‌ های اضافی حذف می شود.

اگر شما مشتریان عزیز قصد خرید این محصول را دارید می توانید در اسرع وقت به سایت و فروشگاه اینترنتی و آنلاین ما مراجعه کرده و سپس سفارش و خرید های خود را از طریق فروشندگان و مشاوران ما ثبت نمایید و البته از خدمات ویژه و ارزنده که در رابطه با محصول مورد نظر به شما ارائه می دهند نیز بهره مند شوید. خوشبختانه وب سایت ما جز بهترین مراکز عرضه کننده تحت شبکه به حساب می‌آید که در زمینه اداری و فروش انواع گونی فعالیت می کند.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.