بازار خرید گونی نخی متری

گونی نخی متری از محصولاتی است که کاربردهای مختلفی دارد و برای تهیه کیسه و یا برای آسفالت کردن استفاده می شود و از این رو بازار خرید گونی نخی متری از رونق بسیار خوب برخوردار است. اگر گونی نخی متری کیفیت و جنس خوبی داشته باشد و نرخ مناسب برای آن در نظر گرفته شود بازار خرید پر سودی خواهد داشت زیرا اعتماد مشتریان جلب می‌ شود و تعداد خریداران افزایش پیدا می کند. برای رونق هر چه بیشتر بازار خرید گونه نخی متری می توان از فضای مجازی نیز کمک گرفت.

بازار خرید گونی نخی متری

کیفیت انواع گونی نخی

کیفیت انواع گونی نخی از آنجایی که انواع گونی نخی بیشتر برای حمل و نقل مواد سنگین به کار می رود و نیز از آن در آسفالت کردن استفاده می شود باید کیفیت خوبی داشته باشد تا کارایی مطلوبی از خود نشان دهد. انواع گونی نخی از گیاه کنف به دست می آید که گیاهی نرم با ساقه های بلند است و نخ های به دست آمده استحکام زیادی دارد. اگر گونی نخی با دقت دوخته شود و ظرافت بیشتری در دوخت به کار رود گونی محکم بوده و کیفیت بالا خواهد داشت.

بازار پخش گونی برنج کنفی و گونی چای در دست توزیع کنندگان این محصول می باشد و توزیع کنندگان، آن را به صورت انبوه در سراسر بازار فروش پخش می کنند.

برخی از انواع گونی نخی روی آن چاپ و طراحی صورت می گیرد و ابزار و وسایلی که برای چاپ به کار می رود و نوع چاپ یا مواد لازم برای حک کردن طرح روی گونی هم می تواند کیفیت گونی را افزایش یا کاهش دهد. گونی های باکیفیت خاصیت جذب رطوبت دارد و می توان موادی که دارای رطوبت هستند را این گونی جا به جا کرد تا کیفیت خود را حفظ کند.

معمولا گونی چادری نخی از نظر بافت درجه بندی می شود مثلا هر چه گونی بافت و سوراخ ریزتر داشته و ظریف باشد از دسته گونی های باکبفبت و درجه یک به شمار می آید. اگر سوراخ های گونی کمی درشت تر بوده و تراکم آن متوسط باشد از کیفیت آن کاسته می شود و بیشتر برای قیر و گونی استفاده می شود و گونی هایی که سوراخ های بسیار درشت دارد نشان از کیفیت کم آن است. اگر گونی نخی سمی نباشد و به کیفیت مواد درون آن آسیب نرساند کیفیت خوبی دارد.

آشنایی با فرایند تولید گونی نخی متری

آشنایی با فرایند تولید گونی نخی متری گونی نخی متری با روش های مختلف و با تجهیزات پیشرفته و با مواد اولیه مختلف تولید می شود. مهم ترین جزء تشکیل دهنده گونی نخی متری گیاه کنف است که از ساقه و پوسته آن گونی به دست می آید. بدین منظور گیاه کنف مدتی در آب قرار داده می شود تا بخش هایی از گیاه که دارای الیاف است از بخش های بدون الیاف و نامفید گیاه جدا شود و الیاف جدا شده کاملا خشک گردد.

در دیگر مرحله الیاف خشک شده برای ریسندگی آماده می شود و تا به هم بافته شود و با نخ های حاصل شده گونی هایی با سوراخ های ریز و درشت به دست آید و در ابعاد مختلف برش خورد. برخی از گونی ها دارای طرح و نوشته است و از این رو در مرحله دیگر برای چاپ و حک کردن نقش یا برند و نوشته فرستاده می شود و سپس گونی های برش خورده با نخ های محکم دوخته می شود.

در پایان هم گونی نخی متری در بسته های متنوع قرار می گیرد و برای کاربردهای گوناگون و حمل مواد به بازار فرستاده می شود. اگر گیاه کنف در شرایط مطلوب و با رسیدگی های لازم رشد کند و جنس خوبی داشته باشد باعث می شود گونی حاصل از آن هم کیفیت بالا داشته و بازار خرید گونی رونق گیرد.

مراحل انتخاب بهترین گونی توری

مراحل انتخاب بهترین گونی توری برخی از مراحل انتخاب بهترین گونی توری به شرح زیر است:

  • در انتخاب گونی توری دقت داشته باشید در درجه اول به کاربرد آن توجه داشته باشید و اگر آن را برای مواد بسیار ریز مانند نیشکر می خواهید باید گونی های توری با سوراخ های بسیار ریز انتخاب کنید و برای مواد با اندازه درشت گونی هایی با سوراخ های بزرگ را به کار ببرید.
  • گونی توری را از برندهای معتبر انتخاب کنید تا از بابت جنس خوب و نرخ مناسب آن آسوده خاطر باشید.
  • اگر قیمت گونی توری برای شما از ملاک های مهم باشد بهتر است از روش هایی به انتخاب و سفارش آن بپردازید که بی واسطه است مانند مراجعه به فروشگاه های مجازی.
  • گونی هایی که از پلیمر ساخته شده است استحکام زیادی دارد و در اثر کشیده شدن و وارد آوردن فشار بر آن پاره نمی شود و گزینه مناسبی برای انتخاب است.
  • گونی های توری که ضد رطوبت بوده و تهویه مناسب دارد را انتخاب کنید تا از فاسد شدن و خراب شدن مواد درون آن جلوگیری شود.
  • برخی از انواع گونی توری با محیط زیست سازگار بوده و قابل بازیافت است و برای انتخاب مناسب تر می باشد.
  • گونی توری را انتخاب کنید که منعطف باشد و کاربرد راحت داشته باشد و مواد درون آن هم قابل مشاهده باشد و به قدری سفت و خشک نباشد که کشیده نشود.
  • گونی های توری مناسب انتخاب و خرید است که از لحاظ بهداشتی مشکلی ندارد و به مواد درون آن آسیبی نمی رساند و همچنیین دارای طرح و رنگ های متنوع است.

پخش کننده گونی نخی متری

پخش کننده گونی نخی متری انواع گونی نخی مانند گونی جامبو ضایعاتی یا گونی تزیینی و گونی راه راه کاربرد فراوان داشته و حتی برای صادرات محصولات مختلف غذایی یا ساختمانی استفاده می شود و در کارخانه های اغلب شهرهای کشور و به ویژه تبریز یا رشت تولید می شود و در سراسر کشور پخش می گردد. اولین و برترین پخش کننده گونی نخی متری تولید کنندگان هستند که آن را به صورت مستقیم یا غیرمستقیم در بازار عرضه می کنند. خرید مستقیم از تولیدکننده های گونی به علت نبود واسطه باعث کم شدن قیمت گونی نخی متری می‌ شود و محصولی بسیار باکیفیت به دست مشتریان می رسد.

برخی از سایت های اینترنتی مثل سایت حاضر با داشتن تیم پشتیبانی کاردان و با تجربه در کار فروش و پخش گونی نخی متری مشغول هستند و آن را سریع و آسان به دست متقاضیان می رسانند. خرید از این مراکز پخش مجازی نیز بسیار مقرون به صرفه است زیرا در خرید مجازی هیچ گونه دلالی وجود ندارد تا باعث افزایش نرخ گونی نخی شود و علاوه بر این خریدار می تواند تصویر گونی ساختمانی نخی و دیگر انواع گونی نخی را مشاهده کند و نوع دلخواه را سفارش دهد تا به محصولی مرغوب دسترسی پیدا کند.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.