بازار فروش گونی تزیینی

گونی طرح دار محصول می باشد که شما می توانید در زمینه های صنعت و یا بسته بندی های مواد غذایی و یا در ساختمان سازی و همچنین در بافندگی و ریسندگی از این محصول استفاده کنید این نوع گونی توانسته است از نظر زیبایی و برای دکوراسیون ها نیز مورد استفاده قرار بگیرد از آن جایی که بسیاری از افراد توجه خاصی به این محصول کرده‌اند باعث و دست که تولیدکنندگان زیادی به فروش گونی تزیینی بپردازند.

بازار فروش گونی تزیینی

مدل های مختلف گونی تزیینی

مدل های مختلف گونی تزیینی امروزه بخاطر فواید بی شمار گونی توری از آن در موارد مختلف استفاده می شود. گونی های کنفی در کیفیت های گوناگونی تولید می شوند و از درجه یک تا سه موجود می باشند. یکی از مزایای استفاده از آن استحکام و دوام بالای آن است که قدرت تحمل بار سنگین را دارد و به راحتی حمل می شود. مزیت دیگر آن، خاصیت جذب بالای آن می باشد و از پارچه سالم کنف، تهیه می شود و ترکیبات شیمیایی نداشته و بنابراین بر انسان و طبیعت تاثیر بدی ندارد و به محیط زیست، آسیب نمی رساند و مواد آن به راحتی در طبیعت تجزیه می شود.

همچنین مواد اولیه به کار رفته در این گونی ها به گونه ای هستند که از خاصیت تبادل جریان هوا برخوردارند و سبب می شوند که برنج یا گندم موجود در آن، خراب نشود و مواد درون آن تا مدتها سالم بمانند. همچنین از مزایای منحصر به فرد دیگر آن در کنار مزیت های ذکر شده، می توان به قیمت مناسب آن اشاره کرد. این گونی ها در ابعاد و وزن های مختلف تهیه می شوند و برای کاربردهای گوناگون استفاده می شود.

غیر از استفاده از این گونی ها برای جابجایی مواد، از آن می توانید برای ساخت تزیینات و دکوراسیون گوناگون و زیبا نیز بهره ببرید و با ذوق و هنرمندی خود و خلق جلوه های ویژه، حالت سنتی به دکوراسیون بدهید. مورد دیگر استفاده از آن در سنگرها می باشد که سرباز پشت آنها سنگر می گیرد و در پادگان ها از آن استفاده می شود.

گونی با کیفیت چه مشخصاتی دارد؟

گونی با کیفیت چه مشخصاتی دارد؟ امروزه استفاده از گونی های کنفی رواج زیادی در بین مردم پیدا کرده است و در واقع به دلیل کارایی بسیار زیادی که این نوع گونی ها دارند می توانیم از آنها در موارد مختلف استفاده کنیم در حقیقت گونی‌های کنفی از الیاف طبیعی تولید شده اند. از این رو این گونی ها دارای مقاومت بالایی بوده و برای امورات مربوط به جابجایی و حمل کالا خیلی مفید واقع می شوند، گونی های کنفی از نظر کیفیتی دارای درجه های مختلفی هستند و از این رو می توانید این محصول را با قیمت های مختلفی خریداری نمایید.

گونی صنعتی درجه یک معمولاً دارای بافتی ریز و تراکمی بالا می باشد، گونی های درجه دو دارای بافت درشت و تراکمی متوسط بوده و جهت انجام قیرگونی بسیار مناسب بوده و همچنین گونی های کنفی درجه سه حاوی سوراخ های درشت تری نسبت به گونی های درجه یک و دو است، از این رو می‌توان از این نوع گونی جهت بسته بندی کردن برخی از محصولات استفاده کنیم.

جهت خرید گونی صادراتی کنفی همیشه سعی کنید به سراغ بهترین برند ها بروید تا بتوانید محصولاتی درجه یک را خریداری کنید و همچنین قبل از خرید گونی کنفی حتماً نوع کاربری خود را مشخص کنید تا بتوانید بهترین نوع درجه گونی را متناسب با کار خود خریداری نمایید و بهترین استفاده را از آن ببرید.

انواع مختلفی از گونی ها وجود دارد که در بین آنها گونی کنفی به دلیل داشتن ویژگی‌های منحصر به فردی که دارد مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است این محصول در مراکز های خرید متعددی با بهترین کیفیت به فروش می‌رسد و در ابعاد و سایز ها و همچنین در مدل ها و تنوع جدیدی وارد بازار شده است.

این محصول ویژگی های زیادی را در خود گنجانده است یکی از ویژگی‌های محصول این است که شما بنا بر نیاز خود می توانید این محصول را در سایز و اندازه های مختلفی را خریداری کنید همچنین اولی که در این محصول به کار رفته است کنف می‌باشد این جنس بسیار مقاوم است به گونه‌ای که بافت این محصول بسیار محکم است و استحکامت بسیار زیادی دارد و می تواند وزن ها و فشار زیادی را تحمل کند بدون اینکه هیچ‌گونه پارگی و یا جر خوردن در این نوع گونه ها به وجود بیاید.

این محصول قابل شستشویی میباشد و به راحتی لکه ها و کثیفی ها پاک می شود و با هر بار شستشو شما مشاهده می‌کنید که بافت این نوع گونی به هیچ وجه دچار آسیب شده است همچنین این محصول دوخت بسیار عالی دارد و شما می توانید حجم زیادی از این محصولات را در این نوع گونه جای دهید بدون اینکه دچار شکافته شدن این محصول شود

درباره گونی تزیینی بیشتر بدانید

درباره گونی تزیینی بیشتر بدانید آنچه به عنوان انواع گونی پلاستیکی به بازار، عرضه می شود ویژگی های کیفی منحصر به فردی دارند که موجب محبوبیت و پر طرفدار بودن آنها می گردد که در اینجا به برخی از بارز ترین و مشهود ترین مشخصات ظاهری گونی متقال که از جمله دلایل اصلی گرایش بسیاری از افراد استفاده از این محصول بسیار کارآمد نیز به شمار می آیند به صورت مختصر اشاره می شود:

در نگاه اول باید به عریض و پهن بودن این نوع گونی‌ ها اشاره نماییم به این معنی که این محصول قادر است حجم انبوهی از مواد را در خود جای دهد و باید عنوان نمود که این مشخصه، یکی از ویژگی هایی است که موجب افزایش سطح کاربری این نوع گونی ها می گردد.

الیاف نخی به کار گرفته شده در تهیه گونی‌ هایی از این دست از بهترین نوع مواد اولیه موجود در بازار، تهیه شده اند که به این ترتیب، موجب افزایش میزان دوام، استحکام و مقاومت محصول نهایی در برابر تحمل فشار های ناشی از قرار گرفتن مواد مختلف در داخل آنها می گردد.

یکی از برترین ویژگی هایی که برای این محصول می‌ توان عنوان کرد تنوعی است که در میزان ظرفیت آنها وجود دارد به این معنی که واحد تولید کننده، گونی ها را به گونه ای طراحی، ساخته و پرداخته است که دارای ظرفیت های متفاوتی هستند که شامل انواع گونی های متقال 10 کیلویی، گونی‌ های 50 کیلویی و 100 کیلویی می باشند.

سفارش مستقیم گونی تزیینی

سفارش مستقیم گونی تزیینی چنانچه شما جزو افرادی هستید که گونی نخی را با حجم زیادی استفاده می‌کنید بهتر است آن را به صورت عمده و مستقیم خریداری نمایید تا قیمت آن برایتان مقرون به صرفه تر گردد قابل ذکر است که شرکت ما به عنوان یکی از مراکز خرید مستقیم گونی کنفی عمده بوده از این رو شما مشتریان محترم می توانید سفارشات عمده و جزئی خود را در سایت شرکت موثر نمایید و این محصول را با بهترین کیفیت و در اسرع وقت تهیه نمایید.

امروزه تولید کنندگان تمام تلاش خود را می‌کند تا محصول با کیفیت را وارد بازار کند و همچنین عرضه کنندگان نیز در اینجا نقش بسیار مهمی دارد و توانسته اند به این زنجیره کمک بسیار زیادی کنند و همچنین در آخر فروشندگان و فروشگاه عرضه گونی توانسته اند دوباره این محصول را در میان مردم رواج دهند و بازار گونی کنفی رولی را مانند گذشته پر رونق کند امروزه به دلیل اینکه این محصول به قیمت بسیار مهمی دارد و همچنین مصرف کنندگان در خرید هر محصول به قیمت آن توجه بالایی می کنند باعث شده است که بازار گونی را چند برابر کند بنابراین امروزه فروش این محصول به صورت گسترش یافته است به گونه که توانسته اند به درجه برسند که به صادرات بپردازند‌

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.