بازار فروش گونی رنگی درجه یک

گونی رنگی یکی از پر مصرف ترین گونی ها در صنعت بسته بندی و دیگر صنایع می باشد. گونی های رنگی در سایزهای متفاوت و در رنگ بندی های مختلف بنا به تقاضای خریدار بصورت عمده و یا کیلویی روانه ی بازارهای فروش می شود. حتی بر اساس نیاز مشتری می توان به صورت متری گونی را یرش داده و دوخت بزنند.

بازار فروش گونی رنگی درجه یک

بررسی ابعاد استاندارد گونی رنگی درجه یک

بررسی ابعاد استاندارد گونی رنگی درجه یک تولیدکنندگان به سبب تقاضای زیاد مشتریان برای تهیه ی گونی های رنگی و نیز به سبب کاربرد وسیع آنها در صنایع مختلف سعی بر تولید گونی های رنگی با سایزها و ابعاد گوناگون کرده اند تا نیاز بازا و مشتریان تامین گردد. شرکت های فعال دز زمینه ی تولید لوازم بسته بندی و پلاستیکی معمولا گونی استاندارد را روانه ی بازار گونی فروشان می کنند.

از گونی های پرکاربرد و رنگی با ابعاد استاندارد می توان به سه گروه زیر اشاره نمود:

  • گونی پلاستیکی با زمینه ی سفید و بغل های قرمز رنگ با ابعاد ۱۳۰ × ۱۰۰ سانتی ‌متر
  • گونی پلاستیکی با زمینه ی سفید و بغل سبز رنگ در ابعاد ۱۶۰ × ۱۱۰ سانتی‌متر
  • گونی پلاستیکی با زمینه ی سفید و بغل آبی رنگ در ابعاد ۱۰۰ × ۹۰ سانتی‌متر

گونی های رنگی و موجود به دو صورت رولی و عددی توسط توزیع کننده گونی روانه ی بازار فروش می گردد. در خرید اینترنتی می توان حجم سفارش دلخواه را ثبت نمود و برای پاسخ به هر گونه پرسش با کارشناس فروش و یا واحد پشتیبانی صحبت نمود.

نکاتی برای خرید بهترین گونی رنگی

نکاتی برای خرید بهترین گونی رنگی بهترین گونی رنگی از جنس لمینت و ضد آب می باشد که از نفوذ آب به داخل جلوگیری می کند. این نوع گونی ها دارای دو لایه پوشش می باشد یکی لایه ی داخلی از جنس بافت گونی و دیگری لایه ی خارجی از جنس پلی اتیلن. این گونی ها در تنوع رنگی متفاوتی می باشند و نسبت به گونی های ساده دارای کیفیت مطلوب و قدرت چاپ بیشتر هستند.

از کاربردهای این نوع گونی می توان به موارد زیر اشاره کرذ:

  • برای جابجایی مصالح ساختمانی اینگونه گونی های پلاستیکی رنگی که توسط پوشش ضد آب درزها و منافذ آن پر شده اند و دوام زیادی به نسبت گونی های پارچه ای و کنفی دارند بهتر می باشد.
  • برای نگهداری و حمل و نقل مواد غذایی این مورد بهترین گزینه می باشد زیرا دیگر موادیچون سیب زمینیو حبوبات و برنج بر اثر نفوذ آب به داخل کیسه خراب و فاسد نمی گردند.
  • گونی های رنگی لمینت شده گزینه خوبی برای انجام پروزه های ساختمانی با ارتفاع کم و کوچک می باشد چرا که از پرت شدن مصالح بر سر عابران و هم چنین از نفوذ باران و نور خورشید به داخل ساختمان جلوگیری می نماید.
  • این گونی ها می توانند به دفعات مورد استفاده قرار بگیرند و قابل بازیافت نیز هستند به همین سبب می تواند جایگزین خوبی برای مصارف خانگی به جای نایلون ها باشند و در رنگ های گوناگون قابل استفاده هستند. استفاده از این گونی به این شیوه می تواند در هزینه های ایجاد شده صرفه جویی نماید و استحکام خوبی در برابر نایلون دارد که از آسیب به وسایل و مواد داخل آن جلوگیری می نماید.

پروپلین موجود رد این گونی ها باعث گشته تا در برابر مواد شیمیایی و اسیدها مقاومت خوبی داشته باشد. ضمن اینکه رنگ بندی بودن این گونی ها حتی در بسته بندی برنج و حبوبات دیگر نیاز به تفکیک جنس و یا نوشتن و گذاشتن علامت بر روی بسته ها ندارد. غالب طیف رنگی این گونی ها توسط الیاف مصنوعی ساخته می شوند.

عوامل مهم برای تولید گونی رنگی سایز بزرگ

عوامل مهم برای تولید گونی رنگی سایز بزرگ امروزه با پیشرفت ماشین آلات و تجهیزات به جای گونی های گیاهی سابق می توان به تولید گونی های رنگی پلاستیکی و با کیفیت در سایزهای مختلف و با قیمت های متفاوت پرداخت. از جمله عوامل مهم در تولید گونی های رنگی ایجاد کالایی با استقامت و دوام بسیار می باشد تا نیاز بسیاری از صنایع به بسته بندی درست و اصولی را تامین بنمایند. به گونی های که با سایر کشورها به لحاظ رعایت استانداردهای تولید در ابعاد و کیفیت قیمت و… میسر شود.

از عمده عوامل مهمی که باعث گشته تا گونی های رنگی روز به روز بیشتر تولید شوند و به عنوان یک کالای پرمصرف و کاربردی شناخته شوند به شرح ذیل است:

  • انعطاف پذیری زیاد گونی های سایز بزرگ
  • توانایی حفظ شکل خود
  • برخورداری از دوام و استحکام زیاد در برابر تحمل وزن زیاد بارهای داخل آن
  • میسر بودن شست و شوی آن و چند بار مصرف کردن این کالا
  • قیمت معقول آن در برابر کارایی بسیارش
  • قابل سفارش بودن در حجم دلخواه بنا به سفارش مشتریان
  • یکی از بهترین گزینه های برای بسته بندی و حمل و نقل موادی چون میوه و خوراکی ها و…

بهتر است برای خرید شرکت های تولیدی معتبر و شناخته شده را انتخاب نمود تا بتوان گونی های پلاستیکی رنگی را در کیفیت و استاندارد مناسب تهیه نمود. بعضی از این واحد های تولییدی بنا به نیاز مشتری این کالا را به صورت متری در مقدار دلخواه و یا بصورت رولی و فله ای عرضه می نمایند.

گونی رنگی در واقع کیسه ی پلی پروپیلن با استحکام بالا و وزن پایین می باشد، به همین سبب از لحاظ اقتصادی و هزینه گزینه ی خوبی به جهت بسته بندی به شمار می آید. یکی از مصارف گونی های سایز بزرگ رنگی در کشاورزی برای جابجایی کاه که فضای زیادی را اشغال می کند، می باشد.

امروزه بازار فروش گونی های بزرگ و با کیفیت مطلوب در سراسر کشور و نیز خارج کشور رونق و رواج بسیاری دارد. گونی نوعی پارچه زمخت و زبر میباش که برای حمل و جابجایی محصولات کشاورزی اعم از مرکبات، سیب زمینی و برنج و… می باشد که بایستی محکم باشند. قیمت این گونی ها بر اسا وزن و ضخامت الیاف به کاربرده شده در آن تخمین زده می شود.

پخش کننده بهترین گونی رنگی درجه یک

پخش کننده بهترین گونی رنگی درجه یک بهترین گونی ها ممکن از جنس های مختلف از الیاف مصنوعی چون پروپیلین و یا از الیافی چون شاهدانه، کنف، چتایی باشند. پخش کننده بهترین گونی های رنگی درجه یک در پایتخت توسط بازار پانزذه خرداد می باشد. بهترین گونی ها از باکیفیت ترین متریال ساخته شده اند.

در شهرهایی چون تیریز و اصفهان شاهد تولید بهترین گونی ها هستیم که بی واسطه و با خرید اینترنتی می توان با قیمت کمتری اقدام به خرید انبوهی از این محصول نمود. امروزه شاهد صادرات و پخش این کالا حتی در کشورهای همسایه می باشیم و این به سبب رعایت استانداردهای جهانی در عرصه ی تولید می باشد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.