بازار فروش گونی نخی شیراز

گونی نخی نوعی پارچه ضخیم است که برای ساختن کیسه های محکم و مقاومت استفاده می شود و محصولاتی مانند سیب زمینی، برنج و انواع و اقسام وسایل را می توان با آن جابه جا کرد و معمولا برای محصولات غذایی از آن استفاده می شود که بهترین بازار فروش گونی نخی شیراز را می توانید از مجموعه ما سر بزنید و با قیمت و کیفیتی عالی آن را خریداری کنید.

بازار فروش گونی نخی شیراز

آشنایی با مراحل تولید گونی طرح دار

آشنایی با مراحل تولید گونی طرح دار استفاده گونی هنوز در جابه جایی مواد غذایی رایج است و همچنان در بازار ها برای خریداری سیب زمینی زیاد از این گونی ها استفاده می شود همچنین این نوع پارچه هشت سال است که در اختیار مردم قرار دارد و برای بسیاری از کار ها از آن استفاده می شود و جزو کاربردی ترین کیسه و یا پارچه در هر صنایعی می باشد و بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

گونی طرح دار مرحله زیادی برای تولید می پیماید و در تولید آن از رنگ ها و طرح های بسیاری استفاده می شود یکی از مراحلی که گونی 20 کیلویی طی می کند طی مرحله دامداری است که از پشم گوسفندان استفاده می کنند که بعد از اتمام نخ کردن پشم های آن با مخلوطی از مواد شیمایی که باعث ضخامت بیشتر و محکم بودن نخ استفاده می شود.

دو مرحله آخری که بعد از مرحله های پشم و مخلوط مواد است رنگ دادن نخ ها می باشد که کار بسیار سختی نیست و بعد به سراغ مرحله های دیگر می رویم که دوخت و طرح آن است که بعد از اتمام دوخت کار دارد به پایان می رسد آخر هم دوخت زیر آن و کناره های آن است تا محکم باشد و باعث پاره دیگی نشود که بسیار احتمال کمی دارد به دلیل افزودن مواد شیمیایی بسیار مستحکم می باشد.

سایز بندی متنوع گونی پارچه ای

سایز بندی متنوع گونی پارچه ای نوعی گونی است که در کشاورزی و همه صنایع دیگر کاربرد دارد و مورد توجه افراد بسیاری قرار گرفته است و به خاطر همین سایز های مختلفی از این کیسه ها و یا بهتر است بگویم گونی های پارچه ای که جنس بسیار مناسب و محکمی دارد و می توان در بسیاری از کار ها از آن استفاده کرد در این بخش از مطلب شما را با سایز بندی متنوع این محصول آشنا خواهیم کرد.

سایز بندی از نظر جنس آن تعیین می شود برای مثال گونی های پارچه ای به دلیل استحکام زیاد در سایز اول است و بعد انواع مختلف گونی ها می باشد و یا می توان از نظر عوامل زیادی تعیین کرد که سایز بندی چگونه انجام می شود از سایز کوچک شروع می شود که در کار های زیادی مورد استفاده قرار نمی گیرد و به دلیل سایز کوچک وسایل و مواد غذایی زیادی جا نمی گیرد.

سایز متوسط یکی از سایز های مناسب برای جابه جایی مواد غذایی مانند سیب زمینی و برنج است که به راحتی می توان جا به جا کرد و سایز بعدی که استفاده زیادی از آن در صنایع زیادی از ان می شود سایز بزرگ می باشد که می توان گفت برای وسایل بزرگ تر و جابه جایی وسایل سنگین به دلیل استحکام زیاد استفاده می شود و در هنگام خرید به سایز این محصول دقت کنید تا یک محصول عالی و با یک سایز مناسب کار خود را خریداری کنید.

مختصری در مورد گونی نخی شیراز

مختصری در مورد گونی نخی شیراز گونی نخی یک نوع کیسه می باشد که برای حمل و نقل سیب زمینی و همین طور بادام به کار می رود و الیاف این محصول در گذشته از مواد طبیعی تولید می شد ولی امروزه الیاف این محصول از مواد مصنوعی تولید می شود و در آن مواد افزودنی بسیاری دارد و البته مقاومت بسیاری دارد که شما عاشق آن می شوید و امروزه از گونی کنفی استفاده های رایج می شود که اگر بخواهیم دربارش صحبت کنیم وقت زیادی می رود.

حدود 8 هزار سال پیش گونی نسوز یعنی همان گونی نخی تولید شده است و آن زمان این محصول کاربرد های بیشتری نسبت به الان داشته است و یکی از خاصیت این نوع گونی این است که هوا در آن جریان دارد و محصولات داخل آن می توانند هوا بخورند بدون اینکه سر آن را باز کنید و این نوع گونه از یک گیاه از طبیعت تولید می شود و البته به آن مواد افزودنی هم اضافه می کنند تا استحکام و کیفیت این محصول بالاتر برود یکی از ویژگی های خوب این محصول این است که به راحتی پاره نمی شود و محصولات را در خود نگه می دارد.

مقاومت بالای این محصول به قدری است که شما می توانید برای محصولات سنگین حتی استفاده کنید و این محصول به گونی زیراندازه هم معروف می باشد که شما می توانید در زیر خود آن را پهن کنید و روی آن بنشینید و این محصول عالی و درجه یک با محیط زیست سازگار است و هیچ گونه آسیب به طبیعت و حتی حیوانات نمی زند و این محصول از دیگر انواع گونی ارزان تر است و به این دلیل نیست که کیفیت خوبی ندارد بلکه بر عکس کیفیت آن بسیار بالا و مناسب کار است.

شما باید در هنگام محصولاتی مانند گونی دقت کنید تا یک محصول عالی را خریداری کنید و یکی از نکاتی که شما باید در هنگام خرید به آن توجه کنید نخ به کار رفته شده در این محصول است که آیا نخ این محصول مقاوم و نسوز است و به راحتی پاره نمی شود.

توزيع کنندگان گونی نخی شیراز

توزيع کنندگان گونی نخی شیراز گونی یکی از نیاز های کشاورزان می باشد و می توانند به جای مصرف پلاستیک های مضر و بی کیفیت از این محصول عالی و مقاوم استفاده کنند و یکی از توزیع کنندگان برتر این محصول مجموعه ما می باشد که محصولات را با بسته بندی های متنوع بسته بندی می کنند و سپس توزیع می کنند و البته در این مجموعه قیمت های هر بسته بستگی به اندازه داخلش دارد و قیمت هر بسته آن متفاوت می باشد.

در این مجموعه کار بسته بندی بدون دخالت دست انجام می شود و بسته بندی این جور محصولات بسیار مقاوم است تا حین حمل و نقل بسته بندی دچار مشکل نشود و یکی از بهترین توزیع کنندگان گونی نخی شیراز مجموعه ما می باشد که با سابقه درخشانی که دارد همه را شگفت زده خود کرده است و این مجموعه کار خود را به صورت آنلاین انجام می دهد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.