بازار پخش گونی ایزوگام

گونی ایزوگام، پوششی بسیار مناسب در برابر نفوذ رطوبت است. این ماده سال‌هاست که جایگزین قیر برای پوشش قسمت‌های مختلف ساختمان‌ها از جمله پشت بام، استخر، سرویس بهداشتی و … می شود و در گذشته انواع قیر مصنوعی و طبیعی انتخاب مناسبی برای عایق کاری قسمت‌های مختلف ساختمان بوده است. اما امروزه ایزوگام‌ها با مقاومت بیشتر و نصب آسان‌تر به انتخاب اول سازندگان ساختمان تبدیل شده اند.

بازار پخش گونی ایزوگام

همه چیز درباره گونی ایزوگام

همه چیز درباره گونی ایزوگام

انواع گونی ایزوگام و گونی چای با توجه به روش ساخت و کیفیت نهایی ممکن است از لایه‌ها و قطعات مختلفی ساخته شود:

  • پلیمری

یکی از نوع‌های این محصول به ایزوگام پلیمری معروف است. به طور خلاصه، تفاوت اصلی در کاربرد قیر است. این محصول از قیر تصفیه شده استفاده می کند. قیر پالایشگاهی حدود ۶۰ درصد از مواد اولیه ایزوگام پلیمری را تشکیل می دهد. بنابراین کیفیت بالای آن نقش مهمی در کیفیت نهایی محصول خواهد داشت.قیر پالایشگاهی به دلیل استخراج در برج تقطیر پالایشگاه از خلوص بالاتری برخوردار است. در این فرآیند افزودنی‌های مختلفی مانند بنزین، نفت گاز، روغن چراغ، روغن های سبک، حلال‌های نفتی و … از نفت خام جدا می شود. قیر تصفیه شده به کار رفته در این محصول در نهایت نیمه جامد است.

  • نوع پوشش

یکی دیگر از دسته بندی‌های این محصول بر اساس نوع پوشش می باشد. ایزوگام‌ها با پوشش‌های مختلفی تولید می شوند. روکش آلومینیوم، روکش سنگریزه و روکش ساده رایج ترین هستند.مدل‌های روکش آلومینیومی برای سقف‌ها و سایر مناطقی که در معرض نور مستقیم خورشید هستند مناسب هستند. این پوشش نور خورشید را منعکس می کند و باعث گرمای کمتر و آسیب کمتری به ایزوگام می شود.مدل‌های بدون روکش برای مکان‌هایی که قابل مشاهده نیستند. به عنوان عایق برای سرویس‌های بهداشتی و غیره استفاده می شود.در نهایت سنگریزه‌ها انتخاب خوبی برای محله‌های شلوغ هستند. این پوشش‌ها زیباتر بوده و در برابر فشار ثابت نیز مقاومت بیشتری دارند.

  • ابعاد و ظاهر

از نظر ظاهری و ابعادی می توان دو نوع متداول از این محصول را نام برد. ایزوگام‌های رولی که معمولاً یک متر عرض و ده متر طول هر رول دارند. بیشتر در صنایع مختلف کاربرد دارند. اما انواع دیگری از این محصول وجود دارد که به آنها ایزوشینگ یا کات می گویند. از این محصول برای عایق کاری فضاهایی که از بیرون قابل مشاهده هستند (مانند سقف شیروانی) استفاده می شود. این محصول در ابعاد مختلف بوده و ظاهر زیبایی دارد.

مرکز توزیع گونی ایزوگام

مرکز توزیع گونی ایزوگام معمولا گونی چادری نخی از نظر بافت درجه بندی می شود مثلا هر چه گونی بافت و سوراخ ریزتر داشته و ظریف باشد از دسته گونی های باکبفبت و درجه یک به شمار می آید مجموعه ما با سال‌ها سابقه در خدمات فروش عمده و جزئی , نصب و تعمیرات ایزوگام آمادگی دارد تمام امور مشتریان را برای تأمین ایزوگام و مواد و تجهیزات مورد نیاز نصب ایزوگام فراهم نماید. مجموعه ما به عنوان مرکز پخش ایزوگام سال‌هاست که سابقه نمایندگی و عاملیت رسمی توزیع گونی ایزوگام را دارد.ما به شما کمک خواهیم کرد تا بهترین جنس و نوع ایزوگام مناسب برای شما را با نازلترین و پایین ترین قیمت تأمین نماییم تا خرید بی واسطه گونی ایزوگام را تجربه نمایید.

5

  1. سلام خسته نباشید
    لطفا مطالب بیشتری در مورد کاربرد این گونی ها در سایت قرار بدید

  2. سلام … جزو معدود دفعاتی هست که یک وب سایت با این جزییات و دقت به نیازهای مشتری توجه کرده و اطلاعات کاملی در زمینه خواص منحصر به فرد این محصول در اختیار مشتریان گذاشته تا انتخاب مطمئنی داشته باشند. ممنون

  3. سلام …
    در مورد این محصول تاکنون و با این جزییات اطلاعاتی دریافت نکرده بودم … امیدوارم با همین روند ادامه بدید.

  4. سلام وقت بخیر من از مشتریان شما هستم و بخاطر مشتری مداری و مشاوره ی خوب شما راضی هستم همچنین به دلیل قیمت و کیفیت عالی تا الان به همه سفارش محصول رو از سایت شما توصیه کردم.

  5. سلام وقت بخیر من از مشتریان شما هستم و بخاطر قیمت و کیفیت عالی تا الان به همه ی دوستان و همکارانم سفارش محصول رو از سایت شما پیشنهاد کردم.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.