بازار پخش گونی حبوبات

یکی از مهم ترین مسائلی که باید در بسته بندی انواع حبوبات، میوه و سبزیجات رعایت کرد، استفاده از گونی های مناسب برای آنها می‌باشد. اگر گونی مناسب برای بسته بندی انتخاب کنیم میتوانیم بابت حشرات و آفات، فساد و تجزیه شدن مواد خوراکی و همینطور سالم ماندن مواد اطمینان حاصل کنیم. گونی حبوبات باید نوعی از گونی های کنفی یا الیاف مصنوعی مانند گونی های پلاستیکی از جنس پلی پروپیلن باشند تا خیال شما از بابت موارد بالا راحت باشد. در ادامه نکاتی را که باید در خرید گونی به آن دقت کنید به شما گوشزد میکنیم. با ما همراه باشید.

بازار پخش گونی حبوبات

نکاتی که یک خریدار باید درباره گونی بداند

نکاتی که یک خریدار باید درباره گونی بداند ابتدا باید جنس گونی ای که محصول خریداری شده در آن قرار دارد را بدانید. گونی هایی که از جنس کنف هستند و با الیاف طبیعی ساخته اند هرچند از نفوذ حشرات و آفت زدن به محصول خریداری شده جلوگيري می‌کند اما از نفوذ آب و گرد وغبار جلوگیری نکرده، علاوه بر آن قیمت نسبتا گرانی دارد اما به هرحال گونی های باکیفیت و مناسبی هستند.

گونی های توری یا گونی های پلاستیکی از جنس پلی پروپیلن نیز از انواع گونی های تولید شده در ایران می‌باشند که برای محصولاتی مانند حبوبات، میوه و سبزیجات بسیار مناسب بوده و با مراقبت از نفوذ آب و رطوبت به داخل خود از فساد و خراب شدن محصول جلوگیری می‌کند و باعث می‌شود حبوبات مدت زمان طولانی تری سالم بمانند.

گونی هایی با این جنس تار و پود بافته شده متراکمی دارند دیر تر پاره شده و باعث آلوده شدن یا عوض شدن طعم محصول نمی‌شود، حمل و نقل مواد با این گونی ها آسان بوده و تحمل وزن های بالا و سنگین را نیز دارند بنابراین برای خرید گونی خوب باید به مسائل بالا توجه کنید، جنس گونی، مقدار تحمل بار، عدم نفوذ رطوبت و گردو خاک، عدم ایجاد انواع حشرات و آفات آسیب زننده به محصول و حمل نقل راحت از مهم ترین نکات هنگام خرید است.

خرید کلی گونی حبوبات

خرید کلی گونی حبوبات برای خرید کلی انواع گونی توری و سفارش گونی سیمان و گونی های با کیفیت با مراکز فروش و توزیع این محصولات مراجعه کنید و با کسب مشورت و اطلاعات لازم در خصوص انواع گونی های تولید شده با تضمین قیمت و کیفیت متریال اولیه اقدام به خرید این محصول کرده و از مرغوبیت آن نهایت بهره را ببرید. در هنگام خرید از وب‌گاه های اینترنتی یا آنلاین شاپ ها از داشتن نماد اعتماد الکترونیک این فروشگاه ها اطمینان حاصل کنید تا دچار مشکلاتی مانند گران بودن و نا مرغوب بودن جنس نشوید. با تشکر از همراهی شما عزیزان گرامی.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.