توزیع عمده گونی کاه

گونی کاه یکی از مهم‌ترین ملزومات در کشاورزی،دامپروری و صنعت هر کشوری می‌باشد که در ابعاد و اندازه و کیفیت متنوعی توسط کارخانجات تولید و به بازار داخلی و صادراتی تولید و عرضه می‌گردد. ضروری است از بهترین مواد اولیه در تولید این کالای پرمصرف استفاده شود که اغلب از الیاف پروپیلن استفاده می‌کنند.

گونی پلاستیکی سبز مختلف تولید شده از متریال‌هایی مانند پلاستیک و کنف، مهم‌ترین ملزوماتی هستند که در صنایع مختلف تولیدی، برای نگهداری، جابجایی و عرضه انواع مواد غذایی، متریال صنعتی و مواد معدنی استفاده می‌شوند.

کارخانجات برای تولید گونی صادراتی نیز باید از متریال بهتری برای تولید استفاده کنند تا استحکام و ضخامت بیشتری داشته باشند تا در مقابل عوامل فیزیکی،دمایی یا فشار دچار آسیب و خرابی نگردند،و همچنین لازم به ذکر است قیمت این نوع گونی ارزان بوده و کشاورزان و دامداران بسته به میزان مصرف خود می‌توانند با خرید گونی ارزان، این محصول را به راحتی تهیه کنند

توزیع عمده گونی کاه

مهم ترین ویژگی های گونی باکیفیت

مهم ترین ویژگی های گونی باکیفیت از مهمترین ویژگی های گونی کاه به این موارد اشاره کرد:

  • گونی و کیسه ملزومات مهمی هستند که در صنایع سبک و سنگین در جابه جا کردن مواد و اجناس در ابعاد و انداره های مختلفی چون ابعاد ۵کیلویی،۱۰ کیلویی و…تا ابعاد ۱۰۰ کیلویی تولید و عرضه می‌گردد تا خریدار بتواند با توجه به نیاز خود محصولی مناسب را خریداری کند
  • ضد آب بودن گونی کاه باعث می‌شود تا در محیط مرطوب نیز نگهداری شود بدون آنکه به مواد داخل آن آسیبی وارد شود
  • ضدآفتاب و پوسیدگی نیز از ویژگی مهم گونی های کاه میباشد که مینوان برای مدت بیشتری از این وسیله استفاده کرد
  • وزن کم وارزان بودن نیز از مزیت‌های این کالا میباشد که خرید ارزان گونی کاه باعث می‌شود هر شخص بتواند با هر میزان پولی که در اختیار دارد اجناس را در بازه فیمتی مناسب و ارزان تهیه کند
  • قابلیت استفاده مجدد ،به علت استفاده از بهترین مواد در تولید این محصول و کیفیت بهتر،می توان بارها استفاده کرد بدون این که خراب شود.
  • گونی کاه لب دوزی شده برای استفاده آسان و راحت برای مصرف کنندگان ارائه می‌شود تا به راحتی بتوانند مواد و اجناس و…خود را در آن قرار دهند.

شرکت پخش گونی کاه

شرکت پخش گونی کاه برندهای گوناگونی این محصول را تولید و به صورت مستقیم به بازار توزیع می‌کنند، این شرکت‌ها به صورت اینترنتی و سنتی به فروش این محصولات مشغول هستند،در نوع اینترنتی خریدار سفارش کالا می‌دهد و در اسرع وقت و با قیمت مناسبی کالای خود را تحویل میگرد و در روش سنتی شرکت‌ها، گونی مورد نیاز خریداران را به فروشگاه های مربوطه ارسال می‌کنند تا خریدار با مراجعه حضوری گونی مورد نیاز را بخرد.

کیسه زباله رولی جنس دو لایه دارند و به همین خاطر ضخامت آن ها بسیار مطلوب است.

فروش عمده گونی مرغوب و صادراتی کاه توسط مراکز پخشی مانند برگا مارکت،به فروش مستقیم و سامانه فروش آنلاین به بازار توزیع می‌کنند تا به خریدار امکان گونی مرغوب و مقرون به صرفه را فراهم می‌کنند.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.