تولید عمده گونی ایزوگام باکیفیت

با تولید و توزیع انواع گونی ایزوگام باکیفیت که در ابعاد و سایزهای مختلفی بوده که قیمت های متنوعی دارد و جنس آن ها نیز متفاوت است‌. استفاده از این گونی ها که برای حمل و نقل بسیار استفاده می شود و مورد کاربرد زیادی قرار گرفته است‌. در عرض های مختلفی می توان گونی ها را خریداری کرد و می توان در درجه های مختلفی آن ها را تقسیم بندی کرد. این گونی ها که سالیان سال مورد استفاده قرار گرفته اند و جهت قیر گونی و کیسه گونی استفاده می شوند. تولید عمده گونی ایزوگام باکیفیت

ویژگی ظاهری گونی ایزوگام درجه یک

ویژگی ظاهری گونی ایزوگام درجه یک ویژگی ظاهری گونی ایزوگام درجه یک به عوامل خاصی بستگی دارد که می توان به هدف و دامنه کاربردی آن ها توجه کرد و باید عایق رطوبتی وجود داشته باشد و در آن باید از قیر اصلاح شده با پلیمر به عنوان ماده آغشته شده استفاده شود تا در ساختمان به کار رود و همچنین نماد گذاری این محصول براساس نوع پلیمر و لایی مورد استفاده قرار می گیرد و نماد را به مفهوم عایق رطوبتی که در ماده اشباع شده است را به کارمی برد.

همچنین اجزا تشکیل دهنده آن که با وزن های متفاوت در هر سایزی و مدلی پیدا می شود و متشکل از قیر و پلیمرها می باشد. ویژگی ظاهری ایزوگام در داخل رول از مواد ریز دانه معدنی مثل پودر تالک ساخته شده است و خارج آن عایق ضد رطوبتی برای جلوگیری از پوسیدگی وجود دارد. چین و چروک ک و ترک خوردگی در آن باید عاری باشد و بدون پوسیدگی باشد.

خرید بی واسطه گونی پلاستیکی

خرید بی واسطه گونی پلاستیکی خرید و عرضه مستقیم گونی بسته بندی ارزان ایزوگام با کیفیت عالی و بی نظیر در بسته بندی های بسیار مناسب در سراسر جهان در حال انجام می باشد. تولید کننده این محصول با توجه به هزینه های تولید ایزوگام گونی 2 لایه طبیعی قیمت بسیار مناسب را برای خریداران در نظر گرفته است.

کیفیت این محصولات بسیار عالی بوده و از لحاظ تجاری یک کالای بین المللی و وارداتی محسوب می شود. قیمت ایزوگام باکیفیت بسیار مناسب بوده و به دلیل حذف واسطه ها و افراد سودجو تخفیف های خوبی دارد. با فروش مستقیم این محصول باعث کاهش تورم می گردد. تعادل در بازار تثبیت شده و افزایش کاذب قیمت از بین می رود.

این تولیدات به بسیاری از کشور ها صادرات شده و در کشور های منطقه بسیار پر فروش و پر رونق می باشند. به عنوان یک کالای تجاری نقش مهمی در اقتصاد کشور ایفا می کنند جهت سفارش بهترین و مرغوب ترین محصولات با هزینه بسیار کمی می توانید به صورت مستقیم مراکز پخش ایزوگام مورد نظر خود را سفارش دهید.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.