پخش کنندگان گونی پارچه ای برنج

برنج از جمله محصولات بسیار سنگین وزنی است که برای نگهداری آنها از انواع گونی های پارچه های مخصوص استفاده می‌شود این مدل از گونی ها تحمل وزن بسیار بالایی داشته و بهترین انتخاب جهت نگهداری دانه های برنج می باشد که شالیزاران در شمال کشور نیز ترجیح می‌دهند مدل های پارچه ای این محصولات را به جای مدل های پلاستیکی استفاده کنند. پخش‌ کنندگان گونی پارچه ای برنج توانسته اند سطح وسیعی از گونی های تولید شده در ایران را به بازارهای جهانی نیز ارائه کنند.

پخش کنندگان گونی پارچه ای برنج

مشخصات فیزیکی گونی پارچه ای

مشخصات فیزیکی گونی پارچه ای گونی های تولید شده و موجود در بازار هر یک دارای مشخصات فیزیکی گوناگونی هستند که افراد را ترغیب به خرید و استفاده از آن ها کرده است، به طور کلی گونی هایی از جنس پارچه از نخ های طبیعی برای ساخت آنها استفاده شده است علاوه بر آن برخی از تولیدکنندگان از نخ های مصنوعی اما با کیفیت در جهت ساخت و تولید انواع گونی استفاده می کند که شما می توانید آنها را در بخش‌های مختلف مورد استفاده قرار دهید.

یک گونی خوب از تار و پود بسیار متراکم و عالی ساخته شده است به گونه ای که کشاورزان می توانند آنها را برای نگهداری دانه های ریز نیز استفاده کنند، به طور کلی این مدل از گونی ها تماماً از پارچه ساخته شده و برخی از آنها برای افزایش کیفیت به صورت دو لایه طراحی شده اند وجود دو یا چند لایه در زمینه ساخت گونی ها باعث افزایش استحکام آنها شده و صنایع مختلف برای حمل و نقل محصولاتی با وزن سنگین از آنها استفاده می کنند.

علاوه بر مواردی که عنوان کردیم تولیدی ها برای ساخت گونی از ترکیب رنگ بالایی استفاده می‌کنند، استفاده از تنوع رنگی بالا در زمینه تولید گونی ها بسیار رایج بوده و امروزه چه تولیدی های داخلی و چه خارجی ترجیح می دهند از ده ها رنگ مختلف در زمینه تولید نمونه های پارچه های گونی استفاده کنند.

مراکز تولید گونی پارچه ای برنج

مراکز تولید گونی پارچه ای برنج گونی لمینتی از مقاوم ترین محصولاتی است که در زمینه نگهداری برنج می توان از آن استفاده کرد البته به طور معمول شالیزاران در تلاشند تا مدل های پارچه ای گونی ها را مورد استفاده قرار دهند زیرا از بازه قیمتی کمتری برخوردار است. مراکز تولید گونی پارچه‌ ای برنج این مدل از محصولات را در سایزهای گوناگون به دست مشتریان عزیز می رساند.

نوع دیگری از این نوع محصولات در بازار وجود دارد که با نام گونی کاه شناخته می شود، این مدل از گونی ها ابعاد بسیار بزرگی داشته و از آنها برای حمل و نقل کاه های سبز و یا سفید که برگرفته از یونجه یا گندم می باشد مورد استفاده قرار می گیرد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.