تولید کنندگان گونی شیشه ای درجه یک

امروزه فروش کیسه های شیشه ای مناسب برای صادرات سیب زمینی به روش های مختلفی انجام می شود و سیگاری های عزیز می توانند به دلخواه خود عمل کنند. کیسه شیشه ای هر چه کیفیت بهتری داشته باشد بر قیمت آن تاثیر می گذارد و قیمت آن بیشتر می شود و مشتریان می توانند کیسه های شیشه ای را با کیفیت های متفاوت از مراکز فروش خریداری کنند. از این رو شرکت ما در زمینه تولید گونی شیشه ای فعالیت دارد که می توانید برای خرید به سایت ما که از تولید کنندگان گونی شیشه ای درجه یک هستیم مراجعه کنید.

تولید کنندگان گونی شیشه ای درجه یک

راهنمای خرید گونی شیشه ای شیراز

راهنمای خرید گونی شیشه ای شیراز در بازارها انواع کیسه های شیشه ای مناسب برای صادرات سیب زمینی وجود دارد که مشتریان می توانند یکی از این کیسه های شیشه ای را انتخاب کرده و خرید کنند. خوب است بدانید که کارخانه های مختلفی در زمینه تولید انواع گونی شیشه ای در بازار شهرهای مختلف فعالیت دارند. پس از تولید کارخانه های گونی شیشه ای مناسب برای صادرات انواع سیب زمینی، استاندارد کیفی آن را می سنجند و به بازار روزانه عرضه می کنند.

مقاوم در برابر حشرات: دانه ها به دلیل ساختار شیمیایی و فیزیکی، حتی زمانی که با غذا پر می شوند، در برابر حشرات مقاوم هستند و به جلوگیری از ضایعات و کاهش حساسیت مواد ذخیره شده کمک می کنند. 2> مقاوم در برابر تأثیرات محیطی: به دلیل خواص خوب کیسه های پلاستیکی لمینت (ضد آب)، ضد آفتاب و کیسه های پلی اتیلن، نفوذپذیری این مواد نسبت به سایر کیسه ها کمتر است.

بدیهی است که این امر به معنی نفوذپذیری کمتر برای کنترل بهتر رطوبت و تأثیر آن بر محصولات ذخیره شده در کیسه های مطلوب است. علاوه بر این، اغلب هنگام نگهداری اقلام مختلف در داخل خانه از ورود بوی مواد داخل کیسه ها جلوگیری می کند. 3> مقاومت در برابر استرس،

الکتریکی و شیمیایی: ترکیب بافته شده کیسه های پلاستیکی لمینت (ضدآب)، ضد آفتاب و کیسه پلی اتیلن باعث می شود که در برابر استرس فیزیکی مقاوم تر باشد و به طور قابل توجهی دوام بیشتری نسبت به سایر مواد بسته بندی دارد. به لطف استحکام طولانی خود، وزن بیشتری را بدون ایجاد اشک حفظ می کند. سفتی (ضد آب) کیسه های ساخته شده از لمینت بدون از دست دادن خاصیت ارتجاعی ضد آفتاب حفظ می شود.

کیسه های ساخته شده از لمینت (ضدآب)، ضد آفتاب ثابت شده است که در برابر مواد شیمیایی مانند اسیدها و قلیاها مقاوم هستند. همچنین در هنگام گرم شدن تا دمای بسیار بالا مقاومت بالایی در برابر الکتریسیته دارند. شیراز یکی از مراکز تولید انواع کیسه برای مصرف در صنایع مختلف مشهد است که به دلیل همجواری شیراز با شهرهای جنوبی ایران، محصولات زیادی از بنادر جنوب ایران صادر می شود و نیاز به انواع گونی دارد.

صادرات برای بسته بندی و حمل گونی وجود دارد. روند تولید کیسه های پلاستیکی کمی متفاوت است و به دو دسته کلی سنتی و مدرن تقسیم می شود. کارخانه های گونی بافی سنتی، گونی ها و صورت ها را یکی یکی تولید، چاپ، ساخت و برش می دهند. اما در کارخانجات مدرن با ماشین های اتوماتیک به صورت پیوسته به صورت پیچیده و با سرعت بسیار بالا بدون دخالت دست و یا کارگر انجام می شود.

معرفی طرح های متنوع گونی شیشه ای

معرفی طرح های متنوع گونی شیشه ای کیسه های گونی توری پلی اتیلن یکی از رایج ترین کیسه های موجود در بازار هستند و در اکثر موارد مورد استفاده قرار می گیرند، کیسه های لمینت ارزان تر هستند اما کیفیت آن از لمینت پایین تر است. کیسه پلاستیکی لمینت (ضد آب)، ضد آفتاب بهترین انتخاب برای بسته بندی و نگهداری محصولات مختلف می باشد. کیسه های لمینت برای شرایط نگهداری سنگین مناسب هستند و استحکام این نوع کیسه ها به دلیل داشتن بافت راه راه افقی و عمودی باعث دوام و دوام آن می شود.

این کیسه ها در برابر آفات و حشرات، استرس، تأثیرات الکتریکی و شیمیایی از داخل مقاوم هستند. هنگامی که لمینت و با کیفیت بالا چاپ می شود، با ظاهر و حس پیشرفته خود به ارزش محصول می افزاید و لایه محافظ باعث می شود مواد ذخیره شده با محیط زیست کمتر سازگاری داشته باشد و باعث تنفس و ضد لغزش کیف می شود. مشخصات فیزیکی و فنی کیسه های رول پلی پروپیلن پلاستیکی و کیسه های پلی اتیلن (ضد آب) کیسه های لمینت:

1> اندازه رول های گونی تولید شده: ما رول هایی از 350 میلی متر تا 900 میلی متر تولید می کنیم و طول رول های لوله با توجه به نیاز مشتری متفاوت است، اما کیسه رول پلاستیکی به طول 3000 متر به صورت رول استاندارد تولید می شود. 2> کیسه های پلاستیکی GSM: GSM بسته به کاربرد صنعت پارچه متفاوت است (GSM چیست: اکثر منسوجات وزن، استاندارد و کیفیت خاص خود را دارند که برای کیسه های پلاستیکی داغ در هر متر مربع است.

این رقم معمولاً به تراکم پارچه اشاره دارد). ما کیسه های تولیدی از 50 GSM تا 120 GSM تولید می کنیم. برای مشاوره در مورد نیازهای خاص خود با تیم متخصص ما مشورت کنید. 3> مواد تولید کیسه های پلاستیکی: به خصوص برای کاربردهای مختلف، کیسه های پلاستیکی معمولا از نخ های 550 تا 1250 ساخته می شوند تا در برابر عوامل محیطی مقاوم بوده و ماندگاری بیشتری داشته باشند.

رنگ و طرح گونی آبی: اگرچه این کارخانه انواع کیسه های پلاستیکی را از این محصولات در رنگ ها و راه راه های مختلف بنا به خواست مشتری تولید می کند، اما کیسه های سفید، سبز، زرد و بژ تقاضای زیادی در بازار داخلی دارند. این الگوها شامل نوارهای حاشیه، نوارهای کناری و نوارهای وسط معمولاً صورتی، بنفش، آبی، مشکی، شرابی، قهوه ای و گاهی اوقات کیف های بافته شده چند رنگ است.

5> چاپ کیسه گونی رنگی: اکثر کیسه های پلاستیکی موجود در بازار معمولاً می توانند چاپ شوند و برای درج مشخصات محصول یا تبلیغات استفاده شوند. البته بهترین و مناسب ترین گزینه برای چاپ کیسه های لمینت (ضد آب)، ضد آفتاب هستند. با توجه به کیفیت و بافت این نوع کیف ها امکان چاپ بر روی آنها در چهار رنگ وجود دارد. بسته به نیاز مشتری رول های تولیدی موجود را می توان با چاپ یا بدون چاپ تحویل داد.

6> تولید کیسه های پلاستیکی پلی اتیلن: کارخانه کیسه های پلاستیکی محصولات پلی اتیلن با کیفیت بالا تولید می کند که می توان از آنها برای قرار گرفتن طولانی مدت در معرض نور مستقیم خورشید یا محیط باز استفاده کرد. کاملا بادوام و با کیفیت هستند و از مواد درجه یک ساخته شده اند که می توانید برای مصارف مختلف از آنها استفاده کنید.

مهم ترین ویژگی گونی مشکی

مهم ترین ویژگی گونی مشکی برای خرید اینترنتی کیسه پلاستیکی باید به ویژگی های هر یک از این کیسه ها توجه کنید. برخی از ویژگی های مهم کیسه های پلاستیکی عبارتند از: بافت فشرده کیسه های پلاستیکی برای حمل بسیاری از مواد استفاده می شوند و بافت آنها نازک تر یا فشرده تر از کیسه های پنبه ای یا کنفی است. کیسه های پلاستیکی معمولا از گچ، آرد، سیمان و غیره ساخته می شوند.

قیمت فوق العاده مقرون به صرفه فروش انبوه این نوع کیف قیمت آن را پایین آورده و خرید آن را برای مصرف کنندگان کاملا ارزان کرده است. همچنین در نظر داشته باشید که اگر گونی به صورت مستقیم از کارخانه ها یا تولیدکنندگان خریداری شود، با قیمت کمتری در نظر گرفته می شود. وزن کم یکی دیگر از ویژگی های کیف ها سبک بودن آنهاست. در واقع اگر نیاز به انتقال تعداد زیادی از این محصول داشته باشید مشکلی نخواهید داشت.

به همین دلیل معمولاً خرید اینترنتی گونی 25 کیلویی مشکلی ندارد زیرا برای حمل آن نیازی به نیروی انسانی نیست. مقاوم در برابر آتش از آنجایی که کیسه از پلی اتیلن ساخته شده است، مقاومت آن در برابر آتش تضمین شده است. بنابراین استفاده از این محصول در صنایع مربوط به کوره و یا مواد قابل احتراق بدون کوچکترین مشکلی انجام خواهد شد.

عرضه کنندگان گونی شیشه ای درجه یک

عرضه کنندگان گونی شیشه ای درجه یک برخی از مشتریان می توانند برای خرید عمده مستقیماً با کارخانه ها وارد معاملات و مذاکره شوند، سفارشات عمده را مستقیماً به کارخانه های تولید کیسه های پلاستیکی ارسال کنند و قرارداد ببندند و با قیمت درب کارخانه خرید کنند.

در این میان اکثر مشتریانی که انواع کیف را از کشورهای همسایه صادر می کنند تمایل به خرید مستقیم از درب کارخانه دارند و قیمت درب کارخانه به صورت قراردادی و به کشورهای همسایه صادر می شود. برای دریافت قیمت درب کارخانه و خرید مستقیم آن از کارخانه های گونی بافی می توانید جهت استعلام روش تولید و همچنین بازدید از خط تولید با مشاورین فروش ما تماس حاصل فرمایید.از این رو برای خرید به شرکت ما که از عرضه کنندگان گونی شیشه ای درجه یک هستیم مراجعه کنید.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.