تولید گونی نخی ضخیم

گونی نخی ضخیم با دوام و استحکام عالی و با قیمت عمده از طریق مراکز تولید روانه بازار شده و در دسترس مشتریان قرار می گیرد، گونی ضخیم نخی را می توانید در حجم انبوه و با قیمتی که مقرون به صرفه است به صورت مستقیم خریداری نمایید، تولید این محصول با استفاده از الیاف نخی مرغوب و ماشین آلات صنعتی به نحو احسن انجام می شود، تولید این محصول با تضمین کیفی و کاهش قیمت همراه می باشد.

تولید گونی نخی ضخیم

کاربرد های فراوان گونی نخی

کاربرد های فراوان گونی نخی گونی نخی در صنایع متعددی کاربرد داشته و در محفوظ نگه داشتن اجناس مختلف از نم و رطوبت از عملکرد بسیار خوبی برخوردار است، ساختار تولیدی این محصول به گونه ای است که دارای شبکه های ریزی بوده و هوا به خوبی درون آن جریان می یابد، اقلامی مثل برنج، حبوبات در انواع مختلف را می توان در آن ذخیره و نگهداری نمود.

گونی نخی در زمان جنگ را به عنوان سنگر روی هم انباشته می شدند و این در حالی بود که درون آن را مملو از خاک یا مواد شنی می نمودند، گونی نخی در صنایع ایزوگام مورد استفاده قرار می گیرد، در صنایع مختلف غذایی و شیرینی و غیره این نوع گونی به وفور مورد استفاده قرار می گیرد، در کارخانجات بسته بندی از گونی به کرات استفاده می شود و در اندازه های مختلف نیز به کار می آید.

ایی نوع گونی برای پوشش دهی انواع گل و گیاه در مراکز گلخانه به عنوان محافظت از از سرمای سخت زمستان مورد استفاده قرار می گیرد، البته گونی نخی با متراژهای مختلف برای امور تزئینی متعددی نیز قابلیت استفاده دارد، در صنایع کشاورزی برای پر نمودن انواع کود و در صنایع ساخت و ساز ساختمانی برای پر نمودن مصالح ساختمانی کاربرد دارند.

حتی می توان به عنوان یک ظرف موقت برای پوشش دهی ریشه گل و گیاه استفاده نمود، این گونی برای نگهداری انواع صیفی جات و سبزیجات نیز مناسبت خوبی داشته و با قیمت بسیار مناسبی نیز به مشتریان عرضه می شود.

قابل شستشو بودن گونی نخی

قابل شستشو بودن گونی نخی گونی نخی به واسطه برخورداری از الیاف نخی قابلیت شستشوی بسیار آسان و راحتی داشته و به سهولت می توان آن را به وسیله دست یا ماشین مورد شستشو قرار دارد، البته اگر به وسیله دستی شسته شود ارجحیت دارد تا اینکه آن را توی ماشین قرار دهید، اگر با آب سرد شسته شود میزان چروک پذیری آن به نسبت آب گرم کمتر خواهد بود.

الیاف نخی نیاز به مواد شوینده خاص نداشته و می توان آن را با کمترین حجم مواد شوینده عادی مورد شستشو قرار داد، بعد از عملیات شستشو باید آن را روی بند آویزان نمایید، قبل از آویزان نمودن آن را چند بار در هوا بتکانید، در معرض هوای آزاد به تدریج خشک می شود، محصولی که در ساختار تولیدی آن الیاف نخ بکار رفته است، در فرایند شستن کیفیت خود را از دست نخواهد بود و تمام تار و پود آن به خوبی تمیز و شسته خواهد شد.

بازار فروش گونی نخی ضخیم

بازار فروش گونی نخی ضخیم فروش گونی نخی با الیاف ضخیم روند بسیار خوبی دارد، بازار فروش این محصول با توجه به پرکاربرد بودن آن بسیار داغ بوده و در صنایع متعددی قابلیت استفاده دارد، گونی نخی درجه یک با قیمت کلی در معرض فروش قرار دارد لذا مشتریان متناسب با نوع کاربری و آگاهی از درجات کیفی اقدام به خرید می کنند، گونی نخی اصل با قیمت مستقیم قابلیت فروش به شما مشتریان ارجمند را دارد.

بازار این محصول آمادگی دریافت سفارشات مشتریان را در حجم عمده داشته و از این طریق بهترین و با کیفیت ترین محصول خود را با قیمت کلی در اختیار مشتریان قرار می دهد، این محصول را می توانید با بالاترین درجه کیفی در ابعاد مختلف دریافت و خریداری نمایید، این محصول با هدف بسته بندی محصولات و محفوظ نگه داشتن آن ها از رطوبت به مرحله تولید می رسد.

2

  1. سلام. سایز بزرگ ۵۰ کیلویی هم تو گونی های کنفی موجود دارین؟

    • با سلام خدمت شما کاربر عزیز برای کسب اطلاعات بیشتر فرم درج شده در سایت را تکمیل نمایید مشاورین ما با شما تماس خواهند گرفت.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.