خرید انواع گونی سیمان

خرید گونی سیمان جز مهم ترین و پرکاربردترین مصالح ساختمانی است که در معرض رطوبت تمام خواص چسبندگی خود را از دست می دهد، پس برای حفظ این خاصیت و حمل و نقل اسان تر در بسته بندی های گونی شکل قرار می گیرد. این گونی انواع مختلفی دارد و هر کدام از آن ها در بازار با قیمت های متنوع به فروش می رسد. اما برای خرید انواع گونی های سیمان به کجا مراجعه کرد؟ که در ادامه شما را با یکی از مراکز فروش خوشنام این محصول آشنا خواهیم کرد.

خرید انواع گونی سیمان

مشخصات کامل گونی سیمان

مشخصات کامل گونی سیمان سیمان، محصولی پودری است که در بسته بندی های کیسه ای قرار گرفته و به فروش می رسد. معمولا در زمان های گذشته برای حمل این محصول از گونی و کیسه های چند لایه استفاده می شد که دارای ویژگی های زیر است:

  • در هنگام تخلیه، بارگیری و پر کردن کیسه فاقد ضایعات می باشد که اصلی ترین ویژگی و مشخصه یک گونی باکیفیت است.
  • این محصول قابلیت بازیافت داشته و در تولید آن از چسب استفاده نشده است.
  • استحکام بسیار بالا که قدرت تحمل وزن بالایی از سیمان را داشته و در حین حمل و نقل به هیچ عنوان دچار پارگی نمی شود.
  • این گونی های به تنهایی وزن پایینی دارد و از قیمت مناسب و اقتصادی برخوردار است.
  • معمولا سطح گونی ها کمی صاف بوده و از ضخامت مناسبی هم برخوردار است که امکان چاپ را روی آن آسان تر نموده است.

البته روش چاپ آن ها هم متفاوت است. تمامی این ویژگی ها در گونی های سیمان وجود دارد که دارای ابعاد و اندازه های گوناگون می باشد و قابل استفاده برای خاک، شن، گچ، انواع کود، غذای حیوانات، مواد غذایی مانند نمک و شکر

قیمت انواع گونی صادراتی

قیمت انواع گونی صادراتی قیمت گونی حصیری ارزان اصلی ترین موضوع برای خریداران است. معمولا اصلی ترین مشتریان گونی، کارخانجات سیمان سازی بوده که جهت انبارداری مناسب و حمل و نقل راحت تر از آن استفاده می کنند. قیمت این محصول اهمیت زیادی برای کارخانجات دارد . معمولا این کیسه در سایز بندی های مختلف تولید می شود همچنین دارای جنس های گوناگون و چاپ های متعددی است که بر این اساس قیمت گذاری می شود.

البته شرکت تولید کننده این محصول و میزان تقاضا و سفارش از جانب مشتری هم در تعیین قیمت محصول تاثیر بسزایی دارد. در صورتی که مشتری اقدام به سفارش عمده نماید قطعاً با قیمت مناسب تر از این محصول روبرو می شود و خرید اقتصادی‌تر هم انجام می شود. از آنجایی که کارخانجات تولید سیمان به همواره در پی اقتصادی تر شدن کسب و کار خود هستند، می‌توانند با تقاضا به صورت عمده هزینه تولید کمتری داشته باشند.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.