خرید عمده گونی زرد

گونی زرد پلاستیکی در ایران توسط کارخانه های مختلفی تولید می شود و موارد استفاده ی گوناگون دارد.این نوع گونی براساس نوع و ضخامت الیاف مورد استفاده در ان قیمت گزاری می شود.برای خرید عمده ی گونی زرد به مراکز عرضه ی عمده این محصول مراجعه کنید زیرا این مراکز با حذف واسطه ها گونی زرد را با قیمت مناسبی به دست شما خواهند رساند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

خرید عمده گونی زرد

مشخصات کلی هنگام انتخاب

مشخصات کلی هنگام انتخاب گونی های پلاستیکی در انواع مختلف و ابعاد متفاوتی تولید می شوند و کارایی مخصوص به خود را دارند که هر فرد بر اساس بودجه و نیاز خود نوعی از این محصول را خریداری می کند.برای خرید و انتخاب گونی پلاستیکی باید انواع مختلف این محصول و ویژگی ها و کاربرد آن توجه کرد.

رول گونی پلاستیکی: به صورت گرد وتخت تولید می شود.رول گونی پلاستیکی تخت در عرض های مختلفی تولید و به بازار عرضه می شود و به عنوان رول گونی نمای ساختمان نام گزاری شده است.رول گونی پلاستیکی بیشتر برای پوشش نمای ساختمان در حال ساخت و در مسقف کردن موقت پروژه های ساختمانی و عمرانی به کار برده می شود.

در ادامه به چند مورد از مزایای این رول ها اشاره میکنیم.۱: برش آن ها بر اساس درخواست خریدار انجام می گیرد،۲:وزن این رول های پلاستیکی کم است۳: از این رول ها کیسه هایی مختلف برای مصارف متنوع تولید می شود.۴: قیمت این رول های پلاستیکی مناسب و نسبتا ارزان است.

گونی لمینتی: یک گونی پلاستیکی ضد آب است.اما ویژگی های دیگری نیز دارد که به آن‌اشاره می کنیم: ۱:انعطاف بالا هنگام جابجایی که مانع از پاره شدن آن می شود.۲:قادر به تحمل وزن اجسام سنگین است.۳:در برابر نفوذ حشرات مقاومت دارد.۴:در برابر برخورد با اجسام تیز و برنده مقاوم است.۵:عمر طولانی تر نسبت به گونی های پلاستیکی ساده دارد.

۶:گونی های پلاستیکی لمینت شده قابلیت چاپ دارند.۷:می توان آنها را به دفعات مختلف بازیافت کرد.بیشترین کاربرد و استفاده از گونی لمینت شده برای جابجایی مصالح ساختمانی است این گونی ها کیسه های مناسبی برای جابه جا کردن شن، ماسه، گچ و سیمان هستند.

کیسه های زیپ دار:که بیشتر برای مصارف خانگی تولید می شوند.

کیسه های پلاستیکی ضد آفتاب: بیشتر به عنوان سایه بان در فضاهای باز استفاده می شوند.

فروش ویژه گونی زرد

فروش ویژه گونی زرد گونی پلاستیکی ساده در رنگ های مختلفی از جمله رنگ زرد تولید می شود و ابعاد مختلفی داشته و نسبت به گونی های کنفی قیمت مناسب تری دارد.گونی پلاستیکی زرد برای جابجایی محصولات کشاورزی بهترین انتخاب است و کشاورزان می توانند این مدل گونی را از عمده فروشان این محصول با قیمتی کمتر و به صرفه تر تهیه کرده و استفاده نمایند.

لازم به ذکر است قیمت این محصول بر اساس کیفیت و مواد استفاده شده در این محصول تعیین می گردد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.