خرید مستقیم گونی آردی

از گذشته تا کنون گونی آردی بسیار مورد استفاده قرار گرفته است و تولید کنندگان زیادی در سر تا سر جهان به صورت گسترده مشغول تولید انواع گونی با جنس های مختلف برای نگهداری و منتقل کردن آسان آرد هستند، با توجه به تجربیات مناسب ترین جنس برای حمل گونی آرد، پلی پروپیلن است که با دستگاه های مختلف به صورت تار و پودی بافته می شوند؛ برای خرید گونی آردی می توانید به سایت ما مراجعه کنید.

خرید مستقیم گونی آردی

موارد تاثیر گذار بر کیفیت گونی 20 کیلویی

موارد تاثیر گذار بر کیفیت گونی 20 کیلویی گونی در واقع منسوجات مصنوعی و یا پارچه ای تولید می شود و کاربرد آن می تواند برای پر کردن و حمل و نقل آرد و دیگر مواد این چنینی به مناطق دیگر باشد. جنس کیسه ها می تواند گوناگون باشد مانند پرو پیلنی و یا پلاستیکی باشد. مهم ترین کارایی این محصول به این صورت است که آرد را برای مدت زمان زیادی به مناسب ترین شرایط نگهداری کند.

گونی باکیفیت آردی قبل از استفاده برای منتقل کردن مواد، شسته و خشک می شوند، بنابراین حداقل انقباض را دارد؛ اگر محصول مورد نظر شما گونی چاپی است، بهتر است از تولید کننده بخواهید که از روش چاپ مستقیم به لباس (DTG) استفاده کند، زیرا در این نوع چاپ از جوهر پایه آب استفاده می شود، همچنین توصیه می شود محصول در آب سرد به آرامی شسته شود تا رنگ جوهر آن ماندگاری بیشتری داشته باشد.

در روند تولید گونی آردی آزمایشات فیزیکی زیادی با استفاده از دستگاه های استحکام سنج و تست پرتاب برای اطمینان از استحکام کسیه ها و نخ های تار و پودی و دستگاه ها انجام می شود. همچنین اگر در حین تولیدات مشکلی هرچند کوچک بروز دهد سریعا اقدام به رفع آن خواهیم کرد. در نتیجه محصگلی که به دست شما می رسد از کیفیت درجه یک برخوردار است.

مواد اولیه برای تولید کیسه با جنس پلی پروپیلن از شرکت های پتروشیمی تهیه می شود. این مواد قبل از استفاده حتما تست شده و مشخصات فنی آن ها به تولید کنندگان داده می شود تا با توجه به این اطلاعات، نقطه ذوب دستگاه ها را تنظیم کرده و بهترین شرایط و نخ برای تولید بافت کیسه فراهم شود.

انواع جنس های مختلف گونی آردی

انواع جنس های مختلف گونی آردی امروزه صنعت ساخت گونی در ایران بسیار پیشرفت کرده و هر نوع کیسه از هر جنسی مانند لمینت، ساده، پلاستیک و یا پلی پروپیلن یافت می شود.

این محصولات بسیار کاربردی هستند و نه فقط برای پر کردن و حمل آرد بلکه این کیسه های تولید شده برای مصارف دیگری نیز کاربرد دارند مانند ‌‌گونی نسوز، گونی زیر مبل، گونی کنفی و گونی رنگی یافت می شود.

علاوه بر کاربرد، دارای مزیت های زیادی هم هستند به ویژه برای نگهداری آرد و هر نوع ماده خشک بسیار مناسب هستند. فقط توصیه می شود که در انتخاب جنس مناسب کیسه برای مواد درون آن دقت کنید چون از اهمیت زیادی در مطلوب بودن آن برای نگهداری مواد برخوردار است.

گونی پلاستیکی در کارخانه ها در انواع مختلف با جنس های گوناگون و مرغوب تولید می شود، مواد اولیه آن پلی پروپیلن نوع یا بازیافتی به علاوه دیگر مواد افزودنی، رنگ دانه ها و مستربچ تولید می شوند.

با به کار گیری از دستگاه گردباف و نخ های پلی پروپیلن، گونی ها در ابعاد و اندازه های مختلف تولید می شوند، و مشتریان عزیز با توجه به نیاز خود آم ها را در وزن و ابعاد مورد نظر سفارش می دهند؛ بعد از سفارش کارفرما، گونی ها در مرحله نهایی دوخت و برش داده می شوند. تمامی کالاهای شرکت با توجه به اصول استاندارد است و همه محصولات با هر جنسی این ویژگی ها را دارا هستند.

راهنمای جامع خرید گونی پلاستیکی آردی

راهنمای جامع خرید گونی پلاستیکی آردی گونی ها انواع و اقسام گوناگون دارند و هر یک از آن ها با توجه به متریال استفاده شده برای ساخت آن و ابعاد آن ها با هم تفاوت دارند؛ بیشترین و مهم ترین تفاوتی که این محصولات با هم دارند تنوع در جنس آن ها است.

شما می توانید برای این که بتوانید انتخاب آسانی را در این زمینه داشته باشید، یک نمونه خالی از محصول مورد نظر خود را از مراکز فروش کیسه های پلاستیکی یا پلیمری تهیه کنید.

اما اگر تعداد مورد نیاز شما بالا است باید به کارخانه تولید کننده گونی مراجعه کنید و از میان نمونه های مختلف یکی را انتخاب کرده و در تعداد و سایز خود سفارش دهید، معمولا کیسه هایی که برای آرد استفاده می شود، از نوع بافت تار و پودی است که شما می توانید طرح مورد نظرتان را به علاوه آرم و برند شرکت برای چاپ روی آن ها ارائه دهید.

چاپ گر های مورد استفاده برای این کار کاملا اتومات بوده و دارای یک غلطک گردان است که با توجه به طرح مد نظر و کلیشه ای که دور آن چسبانده شده، روی گونی پلاستیکی آردی چاپ انجام می دهد.

فروشنده معتبر گونی پلاستیکی آردی، ارائه دهنده با کیفیت ترین و مناسب ترین نوع این محصول است، این گونی ها هم تحمل وزن محصول را دارد و هم ازکیفیت بالایی برای نگهداری آرد برخوردار هستند، رضایت مشتری تضمین اعتبار برای شرکت است که اهمیت زیادی برای فروشنده دارد.

مرکز توزیع گونی آردی

مرکز توزیع گونی آردی در صنایع مختلف، بسته بندی ملاک های خاص خود را دارد اما در اکثر صنایع برای بسته بندی محصولات خود از نوعی گونی استفاده می کنند. با توجه به جنس و ویژگی های محصولی که قرار است بسته بندی شود، جنس، نوع، سایز و شکل گونی ها با هم متفاوت هستند.

هرکدام از محصولات تولید شده برای بسته بندی یک متریال خاصی طراحی می شود و چون این صنعت پیشرفت زیادی کرده است و از فناوری های خاصی برخوردار شده، قادر به تولید گونی های کنفی و پلاستیکی ، کرافت و کاغذی است. همچنین اگر طرحی برای چاپ در نظر دارید روی آن قابل اجرا است. شما می توانید این کیسه ها را از مراکز توزیع این محصولات خریداری کنید.

برای آسانی در خرید شما و با در نظر گرفتن مشغله های کاری امروزه، برای دسترستی سریع شما به این محصولات، سایت فروش گونی های آردی طراحی شده است و در آن اطلاعات کافی درباره محصولا بیان شده است. همچنین می توانید از مشاوره کارشناسان ما کمک گرفته تا بهترین خدمات را به شما ارائه بدهند. سفارشات شما پس از ثبت آماده تولید می شود و پس از آن در کمترین زمان ممکن برای شما ارسال خواهد شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.