خرید مستقیم گونی کنفی سقف

گونی کنفی سقف در متراژ های گوناگون تهیه شده و از مراکز خرید امکان تهیه آن به صورت مستقیم و با قیمت مناسب وجود دارد. برای تهیه این کالا لازم است با تولید کننده انواع گونی یا مرکز فروش آن تماس حاصل شده و در مورد مقدار و حجم خرید و همچنین قیمت روز آن اطلاعات لازم به فروشنده ارائه شده یا از او سوال شود. این دسته از پارچه ها به دلیل خصوصیاتی چون سبک بودن و قابلیت جذب بالا در بسیاری از صنایع کاربرد دارند.

خرید مستقیم گونی کنفی سقف

باکیفیت ترین انواع گونی کنفی سقف

باکیفیت ترین انواع گونی کنفی سقف گیاهی به نام کنف وجود دارد که از آن نخ ها و الیاف کنفی نیز تهیه می شود. مهمترین خصوصیتی که سبب استفاده گسترده از انواع گونی در بسیاری از صنایع شده است امکان تبادل هوا بین تار و پود کنف است که این امر قابلیت تحمل فشار را نیز در آن اجرا نموده است.

این نوع نخ ها از مقاومت و استحکام بسیار بالا برخوردار بوده و از این رو یکی از کاربرد های آن حمل کالا و قرار دادن محصولی خاص در آن می باشد. سقف خانه ها و اماکن بسته نیز از دیگر فضا هایی است که گونی در آن به کار می رود.

این دسته از نخ ها و گونی های تهیه شده از آن محصولی کاملا گیاهی هستند و از این رو هیچ آسیبی به محیط زیست وارد نمی سازند. از سوی دیگر امکان تولید آن در ابعاد متفاوت نیز وجود دارد. مراحل مختلفی برای تولید با کیفیت ترین این گونی ها طی می شود که عبارتند از:

  • ریسندگی
  • بافندگی
  • چاپ
  • برش
  • دوخت
  • بسته بندی

قیمت مناسب و ارزان نیز از دیگر دلایل استفاده گسترده از گونی شده است. از آن جا که این گونی ها برای سقف های مختلف کاربرد دارند از این رو در ابعاد مختلف ساخته می شوند و متراژ های متنوعی از آنها مورد استفاده قرار می گیرد.

علاوه بر کاربرد گونی در سقف از آن در قیر گونی بام ساختمان ها، ساخت کیسه های شنی یا همان سنگر در مناطق جنگی و نظامی و همچنین حمل و نقل از آن استفاده می شود.

مرکز پخش گونی کنفی سقف

مرکز پخش گونی کنفی سقف برای تهیه گونی به کار رفته در سقف مراجعه به مرکز پخش بهترین راه خرید به شمار می رود. مراکز پخش می توانند اطلاعات و راهنمائی های لازم را به خریداران در مورد نوع مناسبی از کنف از جمله درجه یک، دو یا سه آن ارائه نموده و بهترین نوع را به آنها سفارش دهند.

به این منظور متقاضیان خرید می توانند به مرکز پخش مراجعه کرده و به تناسب مکانی که قرار است این گونی ها مورد استفاده قرار گیرد متراژ مناسبی از آن را خریداری نمایند.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.